بهترین استراتژی ها برای افزایش درآمد از کسب و کار

برای افزایش درآمد کسب و کار کوچک خود، باید روی مشتریان خود تمرکز کنید، تلاش های بازاریابی و فروش خود را تقویت کنید، استراتژی های قیمت گذاری خود را مرور کنید و بازار خود را گسترش دهید.صرف نظر از بودجه شما، تعدادی استراتژی وجود دارد که صاحبان مشاغل کوچک می توانند از آنها برای افزایش سود و بهبود درآمد استفاده کنند. کلید افزایش درآمد و موفقیت، حفظ تعادل بین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت است.

برای اینکه کسب و کار خود را ادامه دهید، باید درآمد خود را افزایش دهید. افزایش درآمد نشانه سلامت مالی خوب یک کسب و کار است. تاکتیک های اصلی بازاریابی و خدمات عملیاتی زیر می تواند به صاحبان مشاغل کوچک کمک کند تا هزینه های خود را کاهش دهند و درآمد کسب و کار خود را افزایش دهند.

افزایش درآمد از کسب و کار

اهداف خود را تعیین کنید

شما باید با یک استراتژی درست را شروع کنید که با اهداف درآمدی شما همسو باشد. شما باید شناسایی کنید که موفقیت چگونه است و مسیر رسیدن به آن را توسعه دهید. تعیین اهداف درآمدی شما در هر مرحله از کسب و کار شما مهم است.

به عنوان مثال، در طول دوره راه اندازی، هدف درآمد اولیه شما دستیابی به سودآوری است. با این حال، هنگامی که کسب‌وکار از مرحله راه‌اندازی خطرناک جان سالم به در می‌برد، هدف بعدی این است که درآمد خود را افزایش دهید تا بتوانید رشد استراتژیک شرکت را تأمین مالی کنید، از اهداف درآمد ناخالص و خالص فراتر رفته و برای کسب‌وکارتان ذخایر ایجاد کنید.

هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید و مشخص کردید که چه چیزی باعث فروش و درآمد می شود، می توانید بر روی فعالیت هایی تمرکز کنید که به شما در انجام آنها کمک می کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “آشنایی با ۱۰ ایرانی ثروتمند” را نیز مطالعه بفرمایید.

روی مشتریان تکراری تمرکز کنید

به جای صرف منابع برای به دست آوردن مشتریان جدید، کسب و کارهای کوچک باید بر فروش متقابل مشتریان فعلی تمرکز کنند. این به طور قابل توجهی موثرتر و مقرون به صرفه تر است زیرا مشتریان فعلی شما قبلاً با محصولات و خدمات شما آشنا هستند و بنابراین احتمال تجارت با شما بیشتر است.

یک حرکت قدردانی از مشتری مانند تخفیف های ویژه و رایگان، مشتریان و مشتریان قبلی شما را به خرید بعدی هدایت می کند. این به آنها این تصور را می دهد که شما راه بیشتری را برای آنها طی کرده اید زیرا آنها برای شما مهم هستند.

ارتباط با مشتریان فعلی شما نیز می تواند راهی عالی برای جذب مشتریان جدید برای تقویت رشد کسب و کار باشد. از آنجایی که مردم تمایل دارند با دیگرانی مانند آنها ارتباط برقرار کنند، دادن انگیزه ارجاع قوی به مشتریان فعلی می تواند یک پیروزی بزرگ برای کسب و کار شما باشد.

افزایش درآمد از کسب و کار

خدمات یا محصولات رایگان اضافه کنید

 خدمات رایگان می‌تواند منجر به افزایش فروش بدون هزینه‌های سربار اضافی شود.

استراتژی قیمت گذاری خود را اصلاح کنید

قیمت مهمترین عامل در تصمیم گیری خرید است. تعدیل قیمت محصول و خدمات باید مطابق با وضعیت بازار و اهداف درآمدی شما باشد.

افزایش ناگهانی قیمت تنها زمانی درآمدهای بیشتری را به همراه خواهد داشت و سود کسب و کار را افزایش می‌دهد که تأثیر منفی بر فروش نداشته باشد. شما باید سعی کنید بفهمید که قیمت محصولات رقیب چگونه است و چگونه محصول شما در برابر محصولات مشابه از دیدگاه خریدار قرار می گیرد.

به جای افزایش چشمگیر قیمت، قیمت ها را پلکانی افزایش دهید. اگرچه ممکن است یک جهش کوچک قیمت در مقایسه با قیمت کامل مهم به نظر نرسد، اما تأثیر مستقیمی بر حاشیه سود و قیمت نهایی دارد.

ارائه تخفیف

هنگامی که تخفیف ها به درستی در بازار عرضه می شوند، انگیزه ای برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند تا شروع به خرید کنند. این تخفیف‌ها می‌تواند روی محصولات محدود مانند تخفیف‌های کمی که برای دو یا چند محصول ارائه می‌شود، تخفیف‌های فصلی یا تخفیف روی همه محصولات در یک فروش در سراسر فروشگاه باشد.

تخفیفی که به عنوان تخفیف معوق نیز شناخته می شود، پس از خرید محصول به عنوان درصدی از قیمت به صورت نقدی صادر می شود. تخفیف اعلام شده باعث فروش بیشتر می شود در حالی که نرخ بازخرید پایین هزینه آن را کاهش می دهد.

از استراتژی های بازاریابی موثر استفاده کنید

یک راه واضح برای بهبود فروش و افزایش درآمد از طریق بازاریابی است. تجزیه و تحلیل داده ها در مورد خرید مشتری و ترجیحات محصول. بر اساس برنامه های استراتژیک، سپس تبلیغات هدفمند را برای ضربه زدن به مشتریان خاص با پیام های تبلیغاتی و پیشنهادات تبلیغاتی توسعه دهید.

استراتژی ها و کانال های بازاریابی مختلفی وجود دارد که می توانید برای جلب توجه محصول یا خدمات خود از آنها استفاده کنید. این شامل:

سایت اینترنتی
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک
رسانه های اجتماعی
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی محتوا
بازاریابی سنتی از طریق آگهی ها و بیلبوردها

همچنین بررسی و تجزیه و تحلیل داده‌های بازاریابی سال‌های گذشته می‌تواند مفید باشد تا ببینید چه استراتژی‌ها و کانال‌هایی برای شما بهتر کار می‌کنند.

کانال فروش خود را تقویت کنید

برای انرژی بخشیدن به کانال فروش خود، باید اشتیاق و دلیلی برای خرید ایجاد کنید. این را می توان با معرفی وثیقه های فروش پر جنب و جوش و رنگ های روشن که شامل همه محصولات و خدمات شما می شود و احساس فوریت را منتقل می کند، مشوق شرکای فروش و اضافه کردن فروش اشتراکی انجام می شود.

حضور آنلاین خود را مرور کنید

بررسی دوره ای حضور آنلاین خود بسیار مهم است. وب سایت های خود را بررسی کنید و ببینید چگونه در دستگاه های مختلف مشاهده می شوند. می توانید از تجزیه و تحلیل برای بررسی ترافیک وب سایت خود و توسعه برنامه هایی برای بهبود تجربه آنلاین مشتری استفاده کنید. از ترکیبی از تلاش های بازاریابی ارگانیک و پولی موتور جستجو برای دستیابی به مشتریان خود استفاده کنید.

چگونه جریان های درآمد را افزایش دهیم؟

جریان های درآمد منابعی هستند که کسب و کار شما از آنها درآمد کسب می کند. برخی از نمونه‌هایی از جریان‌های درآمدی، عواید حاصل از فروش کالاها به مشتریان یک‌باره، درآمد حاصل از پروژه‌های کوتاه مدت و درآمدهای مکرر مانند حق اشتراک هستند.

برای افزایش جریان درآمد و به دست آوردن مشتریان بیشتر، کسب و کار خود را به خوبی بازاریابی کنید و آن را در مکان های بیشتری فهرست کنید. با پیشرفت تکنولوژی، دیگر محدود به فهرست فیزیکی نیستید. فهرست کردن مکان خود در یک بازار آنلاین، یک وب سایت یا در رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید.

بهترین راه برای افزایش جریان درآمد، افزایش قیمت است. با این حال، زمانی که در یک بازار رقابتی شدید هستید، این می تواند مشکل ساز باشد. قبل از افزایش قیمت محصولات و خدمات خود، وضعیت کسب و کار و قیمت گذاری رقبا را در نظر بگیرید.

افزایش درآمد

نحوه افزایش درآمد از مشتریان فعلی

یک راه کارآمد برای هر کسب‌وکاری برای افزایش کوتاه‌مدت درآمد، سرمایه‌گذاری زمان بر روی مشتریان فعلی یا گذشته‌اش است. برای کسب و کارها آسان است که در تلاش برای یافتن مشتریان جدید غرق شوند. در واقع، این مشتریان گذشته و فعلی ما هستند که می توانند بیشترین بازده سرمایه را ارائه دهند.

فهرستی از مشتریان خود به همراه فهرستی از خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید ایجاد کنید.

این لیست مشتریان را برای فرصت های فروش متقابل تجزیه و تحلیل کنید

مشتریانی را که از همه خدمات یا محصولات شما استفاده نمی کنند شناسایی کنید و لیستی از خدمات اضافی که می توانید به آنها ارائه دهید تهیه کنید.

با این مشتریان ارتباط برقرار کنید و جزئیات محصولات/خدمات مرتبط را ارائه دهید که برای آنها مناسب باشد.

با ارسال خبرنامه، کارت تعطیلات، یا ایمیل یادآوری، با مشتریان خود در ارتباط باشید. پس از هر بازدید، یک پیگیری با مشتریان خود انجام دهید. به این ترتیب کسب و کار شما در بالای ذهن آنها باقی می ماند.

مشتریان خود را در مورد راه اندازی های جدید و پیشنهادات ویژه از طریق به روز رسانی وب سایت، کمپین های ایمیل خاص و ایمیل ها به روز کنید.

از برنامه های ارجاع جذاب برای به دست آوردن مشتریان جدید استفاده کنید.

به جای تمرکز بر افزودن مشتریان جدید، به طور مداوم به دنبال فرصت هایی برای افزایش درآمد خود بدون افزایش هزینه های مرتبط با جذب مشتری جدید باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.