آقایان به ریش تان روغن آرگان بزنید تا ابریشمی شود

گاهی اوقات تشخیص اینکه چه چیزی برای ریش بهتر است، دشوار است. اما بدانید روغن آرگان بسیار خوب است .روغن آرگان به عنوان جام مقدس تمام روغن های صورت شناخته می شود و به دلیل فواید فراوانی که برای پوست و مو دارد، حتی به عنوان طلای مایع نیز از آن یاد می شود. این است که چرا روغن آرگان بر سایر مواد در مراقبت از ریش غلبه می کند و چگونه می توان بلافاصله از آن برای داشتن بهترین موهای صورت استفاده کرد.

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان از دانه های درخت آرگان در مراکش تهیه می شود. دلیل اینکه روغن آرگان را زیاد در محصولات آرایشی زیاد نمی بینید این است که هنوز با دست استخراج می شود تا محتوای مغذی آن حفظ شود. روغن آرگان ابتدا به عنوان یک ماده طبیعی شگفت انگیز برای حالت دهنده مو به محبوبیت رسید. این روغن به عنوان روغن مراکشی نیز شناخته می شود. در حال حاضر یک عنصر گسترده است که در محصولات طبیعی مراقبت از پوست و مو استفاده می شود.

فواید روغن آرگان برای ریش مردان

هنگامی که روغن آرگان را به ریش خود بمالید و ابریشمی بودن آن را تجربه کنید، به راحتی می توانید فواید آن را درک کنید. این یک مرطوب کننده طبیعی است که موهای سرکش و پوست ریش را نرم می کند. این رطوبت و مواد مغذی مهم را برای صاف نگه داشتن مو، محافظت در برابر شکستگی و دو شاخه شدن انتهای مو قفل می کند. در عین حال، این رطوبت باعث درخشش طبیعی ریش شما برای ظاهری سالم تر می شود. برای گره زدن ریش خود به کمک نیاز دارید؟ آن را با مقداری روغن آرگان شانه کنید. آیا باید آن آشفتگی خشک را آماده کنید یا با ریش سر مبارزه کنید؟ مقداری روغن آرگان را روی ریش خود ماساژ دهید. روغن آرگان یک ماده چندوظیفه ای عالی برای آرایش موهای ریش است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “طرز تهیه چند مدل لوسیون خانگی بدن” را نیز مطالعه بفرمایید.

روغن آرگان سرشار از ویتامین E است

روغن آرگان همچنین سرشار از ویتامین E است که به بهبود موهای خشک و پوست کمک می کند و در عین حال تسکین دهنده و محافظت در برابر آسیب است. پوست را نرم و تغذیه می کند و باعث رشد سالم ریش می شود. ویتامین E همچنین یک ضدالتهاب قوی است که راه حل مناسبی برای سوزش ناخوشایند بعد از تیغ زدن است.

 روغن آرگان در سازگاری آن با پوست و مو نهفته است. روغن آرگان غیر کومدون زا است. این بدان معناست که وقتی آن را روی مو یا پوست خود می‌زنید، منافذ یا فولیکول‌های مو را مسدود نمی‌کند و باعث ایجاد جوش نمی‌شود. این به این دلیل است که بیشتر از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان هایی تشکیل شده است که دوستدار پوست هستند و به راحتی جذب می شوند.

روغن آرگان برای انواع پوست و مو عالی است. بله، منظور ما کسانی است که پوست مستعد آکنه و چرب دارند! روغن آرگان در واقع مقدار سبوم پوست را کاهش می دهد، به این معنی که به تعادل مقدار روغن های طبیعی روی پوست شما کمک می کند. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی در مورد تغذیه بیش از حد چربی پوست، از آن برای حالت دادن به ریش‌های خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از روغن آرگان برای ریش

نحوه استفاده از روغن آرگان برای ریش 

آیا شما روغن هراس هستید؟ نگران نباشید، روغن آرگان باعث از بین رفتن آلودگی های اضافی روی ریش شما می شود، بدون اینکه باعث ایجاد احساس چربی در ریش شود. این یک ماده عالی در شامپوی ریش است، بنابراین از آن دوری نکنید!

روغن آرگان یک ماده مغذی فوق العاده است که مملو از مواد مغذی است که به رشد مو و موهای سالم کمک می کند. قبل از شروع این کار، بهتر است با یک ریش تمیز شروع کنید تا در واقع کثیفی در منافذ خود گیر نکنید. چند قطره روغن آرگان ارگانیک و فشرده سرد را به نوک انگشتان خود اضافه کنید و آنها را از ریشه تا انتها روی ریش خود بمالید. مطمئن شوید که روغن را به طور یکنواخت کار کنید! برای پخش یکنواخت‌تر روغن، ریش تان را شانه بکشید.

چه یک مبتدی با ریش های تازه رشد کرده باشید، چه یک کهنه کار که به دنبال افزودن مواد بیشتر به روال آرایش خود هستید، روغن آرگان یک عنصر برنده است. وقت آن است که هوشمندانه کار کنید، نه اینکه دنبال محصولات عجیب و غریب باشید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.