تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

*این مطلب در اسنفدماه ۱۴۰۱ بروزرسانی شده است.

۵ نکته برای انتخاب میز ناهارخوری

مرکز خرید مبلمان گزینه های مختلفی را برای میز ناهار خوری شما ارائه می دهد. ما درک می کنیم که پیدا کردن میز آشپزخانه مناسب برای خانه شما می تواند یک تصمیم چالش برانگیز باشد. در اینجا نکات اصلی ما برای پیدا کردن میز ناهارخوری مناسب شما وجود دارد.

۱- فضای خود را اندازه گیری کنید

قبل از انتخاب میز، باید مطمئن شوید که آشپزخانه یا اتاق نشیمن خود را اندازه گرفته اید. اندازه میزی که انتخاب می‌کنید باید برای هر فضایی که می‌خواهید آن را در آن قرار دهید مناسب باشد. دقت کنید که فاصله میز تا دیوار را اندازه بگیرید. در حالت ایده آل، افراد به حدود ۴۲ تا ۴۸ اینچ برای نشستن و برخاستن از صندلی خود و حرکت در اطراف نیاز دارند. همچنین باید ارتفاع میز ناهارخوری خود را در نظر بگیرید. برای حداکثر راحتی، حداقل ۱۲ اینچ بین میز و بالای صندلی صندلی می خواهید.

به یاد داشته باشید که اگر به فکر بزرگ کردن خانواده خود هستید یا میخواهید از این میز هنگام پذیرایی از مهمان تان هم استفاده نمایید یا خیر.همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه میز را در فضای ناهارخوری خود قرار می دهید.

۲- یک شکل را برای میز ناهارخوری انتخاب کنید

شکل میز ظاهر و سبک آن را مشخص می کند. هنگام خرید میز ناهارخوری، باید فضای خود را برای میز خانه در نظر بگیرید. شکل میز شما باید به شکل اتاق غذاخوری یا آشپزخانه شما بستگی داشته باشد. یک میز با همان شکل اتاق برای افزایش هارمونی و تعادل ایده آل است. میزهای مربعی یا گرد برای فضاهای کوچک خانه بهترین هستند. اتاق‌های طولانی‌تر می‌توانند بهتر از میزهای غذاخوری مستطیلی یا بیضی استفاده کنند.

همچنین باید در نظر داشته باشید که برای چه هدفی از میز خود استفاده می کنید. میزهای بلند و مستطیلی برای میزبانی مهمانی های شام با افراد زیادی عالی هستند، در حالی که میزهای گرد کوچکتر احساس صمیمیت بیشتری دارند. میزهای مربعی و گرد بزرگتر دسترسی به غذا را سخت تر می کند، بنابراین ممکن است برای گروه های بزرگ ایده آل نباشند.

فضای سطح میز نیز چیزی است که باید در نظر گرفت که آیا میز برای کار یا تکالیف استفاده می شود. چهار شکل مختلف میز ناهارخوری در بین خریداران رایج است. هر کدام جذابیت و عملکرد منحصر به فرد خود را ارائه می دهند.

مستطیل

اگر به دنبال یک میز نهارخوری سنتی بزرگ هستید، میزهای مستطیلی عالی هستند. این رایج ترین شکل جدول است زیرا معمولاً فضای بیشتری را برای جریان ترافیک حتی در فضاهای طولانی و باریک ارائه می دهد.

اگر همچنان نیاز به صرفه جویی در فضا با یک میز مستطیلی دارید، میز ناهارخوری با نیمکت جایگزین مناسبی است. نیمکت را می توان در زیر میز قرار داد تا فضای بیشتری در فضاهای تنگ داشته باشد.

گرد

میزهای گرد برای اتاق های کوچکتر عالی هستند، به خصوص اگر به دنبال صرفه جویی در فضا هستید. از آنجایی که میزهای گرد گوشه ای برای برخورد ندارند، می توانید افراد بیشتری را نسبت به میزهای مربع یا مستطیل بنشینید. آنها یک سبک غیررسمی تر در نظر گرفته می شوند زیرا سر میز وجود ندارد و همه می توانند رو به روی یکدیگر بنشینند و صحبت کنند.

برخی از میزهای گرد دارای پایه های پایه هستند که در مقایسه با میزهای دیگر فضای پا بیشتری را فراهم می کند. این ست‌های میز ناهارخوری می‌توانند افراد بیشتری را نسبت به یک میز مستطیلی یا مربعی با اندازه‌های مشابه در خود جای دهند.

مربع

مانند میزهای گرد، میزهای ناهارخوری مربعی شکل در اتاق های کوچکی که نیاز به چیزی دنج تر و صمیمی تر دارند، به خوبی کار می کنند. میزهای ناهارخوری مربع شکل نیز به خوبی اتاق های مربع شکل را تکمیل می کنند. اگر می خواهید افراد زیادی را بنشینید، اما میز شما به اندازه کافی بزرگ نیست، میز مربعی بخرید که برای جای دادن صندلی های بیشتر گسترش یابد.

بیضی 

ست های اتاق ناهارخوری بیضی شکل می توانند در همان فضای یک میز مستطیلی قرار بگیرند اما حال و هوای مدرن تر و ظاهری منحصر به فرد را ارائه می دهند. آنها همچنین از فضای اتاق ناهارخوری شما به طور موثرتری استفاده می کنند. مانند میزهای گرد، میزهای ناهارخوری بیضی بدون گوشه هستند و این توهم را ایجاد می کنند که فضای کمتری را اشغال می کنند. این شکل میز برای نشستن افراد زیادی در یک اتاق کوچکتر عالی است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “تمیز کردن و برق انداختن اجاق گاز با این روشها” را نیز مطالعه بفرمایید.

۳-جنس میز را انتخاب کنید

جنس میز ناهارخوری شما بسته به سلیقه شخصی شما و مبلمان موجودی که قبلا در اتاق دارید می تواند متفاوت باشد. با خیال راحت گزینه های مختلف مواد را آزمایش کنید، به خصوص اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد برای خانه خود هستید.

به خاطر داشته باشید که بسیاری از افراد میز ناهارخوری خود را به طور مرتب عوض نمی کنند و در عوض میز ناهارخوری خود را برای مدت طولانی نگه می دارند. هنگام در نظر گرفتن مواد، بهتر است به دوام و کیفیت آن فکر کنید.

چوب

میزهای ناهار خوری چوبی یک انتخاب محبوب هستند زیرا می توانند از نظر رنگ و سبک بسیار متفاوت باشند. انواع مختلفی از چوب برای انتخاب وجود دارد، از جمله چوب ماهون، بلوط، گردو و افرا. روکش کاج و چوب – ترکیبی از مواد مصنوعی و قطعات نازک چوب واقعی – گزینه های مقرون به صرفه تری هستند.

میزهای چوبی اتاق ناهارخوری نقطه کانونی مشخصی را در اتاق ناهارخوری شما ایجاد می کنند زیرا می توانند در سایه های مختلف ظاهر شوند و سبک های مختلف دکوراسیون را تکمیل کنند. چوب همچنین دارای الگوهای دانه های مشخصی است که میز را منحصر به فردتر نشان می دهد.

شیشه

میزهای شیشه ای گزینه های زیبایی هستند که می توانند فضای شما را باز کنند و اتاق کوچکتر را بزرگتر از آنچه هست نشان دهند. این میزهای ناهارخوری مخصوصاً برای آپارتمان ها یا اتاق های تاریک تر ایده آل هستند زیرا ظاهر مدرن آنها فضا را به خوبی روشن می کند. شیشه نیز ماده آسان تری برای تمیز کردن است. با این حال، شکننده تر است و همچنین می تواند راحت تر بشکند.

سنگ

گزینه های سنگی مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله سنگ مرمر، گرانیت، سنگ آهک، کوارتزیت و اونیکس. سنگ طبیعی به راحتی تمیز می‌شود و بادوام‌تر است، بنابراین هم برای مصارف داخلی و هم در فضای باز عالی است.

متأسفانه میزهای ناهار خوری سنگی قیمت بالایی دارند و نسبت به سایر مواد بسیار سنگین تر هستند. سنگ های طبیعی نیز اگر به درستی از آنها مراقبت نشود، مستعد ترک خوردن یا لکه شدن هستند.

فلز

فلز یک ماده محکم میز ناهارخوری است که در برابر لکه و آسیب نیز مقاوم است، بنابراین برای خانه‌های پرتردد یا خانواده‌هایی با بچه‌ها عالی است. فلز انتخاب مناسبی برای سبک های معاصر یا صنعتی است، اگرچه متریال سنگین تری است که حرکت میز را سخت تر می کند.

۴-نشستن با میز خود را در نظر بگیرید

برخی از ست های اتاق ناهارخوری از قبل دارای صندلی هایی هستند که کاملاً با میز مطابقت دارند. در مواقع دیگر، ممکن است مجبور شوید میز و صندلی را جداگانه بخرید. لزوماً مجبور نیستید صندلی بخرید که دقیقاً مطابقت داشته باشد، اما چیزی می خواهید که سبک و رنگ میز را تکمیل کند.

هنگام انتخاب صندلی مناسب، نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که فضای غذا خوردن خود را در اطراف میز شلوغ نکنید. افراد برای غذا خوردن به حداقل دو فوت فاصله بین یکدیگر نیاز دارند، بنابراین می‌خواهید تعداد مناسبی از صندلی‌های غذاخوری را برای این منظور خریداری کنید.

همچنین می‌توانید در نظر بگیرید که آیا به دنبال صندلی‌های چوبی یا بالشتکی هستید. صندلی‌های چوبی ممکن است چندان راحت احساس نشوند، و تمیز نگه داشتن صندلی‌های دارای بالشتک سخت‌تر است. در نهایت، شما می خواهید صندلی هایی را انتخاب کنید که برای نیازهای شما راحت و کاربردی باشند.

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

میز چوبی

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

صندلی مخمل

میزناهارخوری جدید

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

میزناهارخوری مدرن

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

میزغذاخوری ست

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

دکور منزل

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

چیدمان غذاخوری

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

میز ناهارخوری

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

میز ناهارخوری  سنتی

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

میز ناهارخوری چوبی

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

دکورآشپزخانه

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

رومیزی خاص

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

میز ناهارخوری  سنتی

میزناهارخوری سفید

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

میزناهارخوری

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

چیدمان خانه

میزناهارخوری شیشه ای

صندلی چوبی

تنوع میز ناهارخوری را در این تصاویر ببینید

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.