توصیه‌هایی کوتاه به خانم های باردار

توصیه‌هایی کوتاه به خانم های باردار

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” توصیه‌هایی کوتاه به خانم های باردار ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

 

پژوهشگران براساس مشاهدات خود رعایت نکات زیر را درباره ویروس کرونا و بارداری توصیه می‌کنند: لازم است مشاوره سلامت، غربالگری و فرایندهای مراقبت از خانم‌های باردار تقویت شود.خانم‌های باردار باید به طور منظم معاینه شوند و از لباس محافظ استفاده کنند.

نوزادان تازه متولد شده از مادران مبتلا یا مشکوک به ابتلا به عفونت کووید ـ ۱۹ باید حداقل ۱۴ روز در بخش اختصاصی قرنطینه شوند و درباره نحوه تغذیه با شیر مادر تصمیم گیری شود.نوزادان مادران مبتلا تا زمانی که مادر مشکوک به عفونت کووید ـ ۱۹ است، نباید با مادر تماس نزدیک داشته باشند.

مادران مبتلا به کرونا ویروس می‌توانند به فرزندشان شیر بدهند؟

تمام مادرانی که در ناحیه‌های شیوع کرونا و در معرض خطر این ویروس زندگی می‌کنند و علایم تب، سرفه یا مشکل تنفسی دارند، باید به سرعت به پزشک مراجعه و دستورات پزشک را به دقت رعایت کنند و با توجه به مزایای شیردهی و نقش مهم شیر مادر در انتقال دیگر ویروس‌های دستگاه تنفسی با مشورت پزشک خود تصمیم گیری کنند که آیا کودکشان را شیر بدهند یا خیر؟
به گزارش مجله پزشکی ، اگر قرار بر این شد که کودکشان را شیر دهند، باید هنگام شیردهی ماسک بزنند، دست‌هایشان را قبل و بعد از تماس با نوزاد بشویند و سطوح آلوده را تمیز و ضدعفونی کنند حتی می توان در شرایطی که مادر به شدت بیمار است، ضمن رعایت توصیه‌های پیشگیرانه شیر را از سینه مادر گرفت و با فنجان یا قاشق تمیز به نوزاد داد.

منبع،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.