۵ راه برای مقابله با استرس روز عروسی

وقتی زنگ های عروسی به صدا در می آیند، احساسات متفاوتی را به همراه دارد، به خصوص برای یک عروس. از هیجان زده بودن تا عصبی بودن و استرس، یک عروس باید بتواند استرس خود را کنترل و مدیریت کند . قبل از عروسی، هر عروسی مرحله‌ای را پشت سر می‌گذارد که در آن استرس فوق‌العاده‌ای در مورد اینکه اوضاع در روز عروسی‌اش چگونه پیش خواهد رفت ، دارد.انتظار کامل بودن همه چیز در روز عروسی می تواند شما را کاملاً عصبی و پریشان کند. بروز این احساسات طبیعی است . تنها چیزی که باید بدانید این است که به روشی مهربانانه روی این احساسات کار کنید.

در حالی که مدیریت کارهای مربوط به عروسی می تواند بسیار طاقت فرسا به نظر برسد، مطمئناً می توانید یاد بگیرید که این احساسات دشوار را تحت کنترل داشته باشید. خوب، شما عروس هستید و می خواهید هر کاری را که می خواهید انجام دهید. شما نمی توانید همه این کارها را به تنهایی انجام دهید حتی اگر بخواهید. در نهایت، باید برخی از کارهای مربوط به عروسی را به دیگران محول کنید و زمانی را برای استراحت در اختیار خود قرار دهید. ما برخی از راه های کاهش استرس را درست قبل از روز عروسی برای شما آورده ایم.

استرس روز عروسی

برای مدیریت استرس عروسی چه باید کرد؟

۱-شروع به نوشتن کنید

نوشتن یک عادت عالی برای کنترل افکار و بیان خود به شیوه ای سالم در همان زمان است. هنگامی که یادداشت برداری را به یک تمرین روزانه تبدیل کردید، متوجه خواهید شد که استرس و اضطراب شما در حال ناپدید شدن است. تمام آنچه را که از سر می گذرانید بنویسید. این تمرین مطمئناً به شما کمک می کند تا از تمام افکار و احساسات منفی دوری کنید. در واقع، شما حتی می توانید یک چک لیست در دفتر خاطرات روزانه خود داشته باشید که در آن تمام کارهایی را که باید انجام دهید یادداشت کنید.

همچنین شناخته شده است که روزنامه نگاری با کمک به شما برای مقابله با همه احساسات دشوار، خلق و خوی شما را بالا می برد. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که همه چیزهایی را که برای آنها سپاسگزار هستید یادداشت کنید. یادداشت کردن چیزهایی که بابت آنها احساس قدردانی می کنید، احساسات مثبت و شادی را ایجاد می کند. این مطمئناً روحیه شما را تا روز عروسی زنده و مثبت نگه می دارد.

۲-به یک مکان آرام بروید

اگر به شدت استرس دارید، یک مکان آرام در مجاورت خود پیدا کنید. قدم زدن در میان طبیعت یا فقط منظره دریا در کمترین زمان ممکن تمام نگرانی ها و استرس های شما را از بین می برد. در چنین مواقعی، فقط به تمام اوقات خوشی که در پیش رو دارید فکر کنید. طبیعت به عنوان یک درمانگر عالی شناخته شده است و از این رو در میان طبیعت مطمئناً می توانید افکار خود را مرتب کنید.

پیشنهاد می کنیم مقالهگرانترین لباس عروس هایی که تا به حال پوشیده شده اند” را نیز مطالعه بفرمایید.

۳-با همسرتان درباره استرس روز عروسی ،صحبت کنید

خوب، شریک زندگی شما یک نفر است که می توانید نگرانی های خود را در مقابل او آشکار کنید. شما باید افکاری را که در تمام طول روز در ذهنتان می گذرد به اشتراک بگذارید. شریک زندگی شما مطمئناً احساسات شما را درک می کند و به شما کمک می کند آرام شوید. شنیدن کلمات محبت آمیز از طرف شریک زندگی خود در این زمان قطعاً مانند جادو خواهد بود. بنابراین از گفتن چیزهایی که شما را آزار می دهد به همسرتان دریغ نکنید. حتی ممکن است شریک شما راه حل های بهتری ارائه دهد. ارتباط با شریک زندگی خود در چنین زمانی برای شما بسیار مفید خواهد بود.

۴-دوش بگیرید

اگر هیچ چیز برای شما مفید نیست، یک محیط عالی برای خود ایجاد کنید و یک دوش گرم بگیرید. شمع های معطر را روشن کنید و حال و هوای کاملی را ایجاد کنید تا محیط آرامش بخش باشد. می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در حالی که در حمام گرم غوطه ور هستید پخش کنید. این تکنیک برای تنش زدایی بسیار دست کم گرفته شده است

استرس روز عروسی

۵-مراقبه

مطمئنا مراقبه و مدیتیشن برای شما معجزه می کند. مدیتیشن روزانه به شما کمک می‌کند تا فردی آرام‌تر شوید و می‌توانید با استرس‌های زندگی به روشی بهتر کنار بیایید. مدیتیشن فواید زیادی دارد. از آرام‌تر شدن تا تسکین اضطراب، مدیتیشن فقط برای نیم ساعت تأثیر مثبتی خواهد داشت. مدیتیشن همچنین به شما کمک می کند تا قدرت تمرکز خود را افزایش دهید. این یکی از عادت هایی است که باید در خود ایجاد کنید تا فردی شاد و آرام باشید. اگر برای روز عروس تان استرس و نگرانی دارید ،مطمئناً مدیتیشن به شما در رفع اضطراب کمک می کند.

فقط برای چند دقیقه در روز یا زمانی که شب در رختخواب دراز کشیده اید، روی نفس خود تمرکز کنید. این به کاهش ضربان قلب و شل شدن عضلات شما نیز کمک می کند. اسطوخودوس به خاطر قابلیت‌های تسکین‌دهنده‌ی روح مشهور است، اما سایرین، مانند یاس، بابونه و ریحان، فواید آرامش‌بخشی نیز ثابت کرده‌اند. کادیسون می گوید: «مقداری اسانس اسطوخودوس یا گل رز را روی مچ دست خود بمالید تا خلق و خوی شما به سرعت تغییر کند. یا یک شمع معطر روشن کنید یا یک فنجان چای گل دم کنید تا کمی استراحت کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.