یادگیری زبان را از کجا شروع کنیم؟

یادگیری زبان را از کجا شروع کنیم؟

یادگیری زبان را از کجا شروع کنیم؟

هر شخصی که به فکر یادگیری زبان است قاعدتا در پس زمینه ذهن خود دلیلی برای آن دارد. بعضی از زبان آموزان به دلیل مهاجرت تحصیلی و یا کاری ، برخی برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان های مختلف که برای انگلیسی آیلتس ، تافل ، ept و یا آزمون Delf  زبان فرانسه ، آزمون TestDaf  و DSH  در زبان آلمانی و … است ، گروهی دیگر تنها از روی علاقه ای که به یک فرهنگ و کشور دارند شروع به یادگیری آن زبان می کنند . به هر حال هر زبان آموزی که هر دلیلی برای یادگیری آن زبان دارد به دنبال بهترین و کوتاه ترین روش برای تسلط به آن زبان است. و سوالی که ذهن او را درگیر خود می کند این است که از کدام آموزشگاه و کدام روش یادگیری زبان را شروع کند.

روش های یادگیری زبان را می شناسید؟

اگر بخواهیم آموزش زبان انگلیسی را به ۲ روش کلی بیان کنیم ، می توانیم آن را به دو روش آفلاین و آنلاین تقسیم بندی کنیم . روش آفلاین که همان آموزشگاه های آموزش زبان هستند که سالیان سال است که با آن ها آشنا هستیم و اگر نگاهی به اطرافیان خود بندازیم ، افراد زیادی را خواهیم دید که تجربه یادگیری زبان در آموزشگاه ها را دارند.

اما روش دیگر که در این سال های اخیر بیشتر اسم آن را می شنویم ، آموزش آنلاین است . در کلاس های آنلاین ، استاد زبان و زبان آموز به صورت از راه دور و از طریق وصل شدن به اینترنت به کلاس متصل می شوند و در یک پلتفرم آنلاین کلاس برگزار می شود.

آموزش آنلاین زبان چگونه است؟

آموزش آنلاین زبان چگونه است؟

در آموزش های آنلاین زبان که می توانند به صورت کلاس های خصوصی ویا گروهی برگزار شوند ، زبان آموز و مدرس آنلاین زبان از راه دور و با اتصال به اینترنت کلاس آنلاین را برگزار می کنند. در کلاس های آنلاین روند کلاس بر اساس نیازها و نقاط ضعف زبان آموز پیش برده می شود و تمرکز استاد خصوصی زبان بر روی یک زبان آموز خواهد بود پس قاعدتا مدت زمان کمتری برای رسیدن زبان آموز به اهدافش در راستای یادگیری زبان نیاز خواهد بود . فرضا اگر زبان آموزی با سطح متوسط نیاز به تقویت مهارت مکالمه خود داشته باشد ، با اعلام نیاز خود برای فری دیسکاشن ، کلاس آنلاین به صورت مکالمه محور پیش برده خواهد شد.

پس از برتری های اصلی آموزش آنلاین زبان می توان به هدفمند بودن کلاس و یادگیری سریع تر زبان آموز اشاره کرد . در پلتفرم های آموزش آنلاین زبان ، زبان آموز حق انتخاب بسیاری از میان اساتید مختلف با قیمت های متنوع دارد. همچنین زبان آموز حق انتخاب روز و ساعت برگزاری کلاس خود را نیز دارند.

مزایای کلاس های آنلاین آموزشی چیست؟

شاید در این ماه ها و با وجود ویروس کرونا که بر تمام امور زندگی افراد اثر گذاشته و فعالیت های آموزشی و اجتماعی روزمره تمام اقشار را تحت تاثیر خود قرار داده است بیش از پیش می توان به اهمیت یادگیری آنلاین پی برد . وقتی برای شرکت در کلاس های آموزشی ، نیاز نباشد از خانه خارج شوید و تنها با در دسترس داشتن لپ تاپ و یا گوشی هوشمند خود و یک اینترنت پرسرعت بتوانید در کلاس آنلاین شرکت کنید و یا اینکه دیگر خبری از تحمل ساعت ها در ترافیک ماندن برای رسیدن به کلاس نباشد ، برتری های آموزش های آنلاین بیشتر نمایان می شود.  پس نتیجه کلاس های آنلاین را می توان در صرفه جویی در وقت و هزینه هم برای اساتید و هم دانشجویان دانست . و نتیجه آن برای زبان آموزان تسلط سریع تر به زبانی که خواهان یادگیری آن هستند خواهند بود.

سایت آموزش آنلاین زبان تیکا چگونه کار می کند؟

سایت آموزش آنلاین زبان تیکا چگونه کار می کند؟

پلتفرم آموزش آنلاین زبان تیکا همانند پلی رابط بین زبان آموز و استاد زبان می باشد که این امکان را به اساتید زبان می دهد که کلاس های زبان خود را در بستری آنلاین که برای آموزش بهینه شده است برگزار کنند و از طرف دیگر زبان آموزان بدون دغدغه و نگرانی های این ما ه ها که ویروس کرونا بر تمام جنبه های زندگی همگان اثر گذاشته در کلاس زبان خود شرکت کنند.

زبان آموز با مراجعه به سایت آموزش آنلاین زبان تیکا می تواند از میان بیش از ۱۰ زبان مختلف انگلیسی ، فرانسه ،اسپانیایی ، آلمانی ، کره ای ، ژاپنی ، چینی ، ایتالیایی ، روسی ، ترکی استانبولی و … زبان و استاد زبان مورد نظر را انتخاب کند . در مرحله بعد طبق تقویم کاری استاد ، روز و ساعت موردنظر خود را تعیین می کند و به راحتی در روز و ساعت انتخابی از طریق یک لینک در کلاس آنلاین خود شرکت می کند.

چرا در سایت آموزش آنلاین زبان تیکا ، زبان بخوانم؟

  • در دسترس بودن بیش از ۱۰ زبان و ۲۰۰ استاد زبان برای زبان های انگلیسی ، ترکی استانبولی، فرانسه ، عربی ، روسی ، چینی ، آموزش زبان کره ای ، چینی ، ژاپنی ، ایتالیایی ، اسپانیایی و …
  • امکان یافتن استاد زبانی متناسب با بودجه زبان آموز با توجه به اینکه هزینه کلاس های اساتید مختلف با هم متفاوت است
  • تعیین روز و ساعت کلاس آنلاین به انتخاب زبان آموز
  • ارائه مدرک معتبر یادگیری زبان از آموزشگاه سفیر
  • صرفه جویی در وقت و هزینه زبان آموز
  • شرکت در کلاس آنلاین با در دسترس داشتن یک گوشی موبایل و اینترنت پرسرعت
  • برگزاری کلاس با توجه به سطح مهارت و نیازهای زبان آموز
  • امکان شرکت در کلاس های خصوصی وگروهی مکالمه آزاد ( فری دیسکاشن ) آنلاین
  • انعطاف پذیری متد آموزشی اساتید مختلف در آموزش زبان آموزان مختلف
  • برگزاری کلاس آنلاین با توجه به درخواست زبان آموز برای مهاجرت تحصیلی و یا کاری ، آمادگی شرکت در آزمون های بین المللی زبان ، مصاحبه سفارت و …

چرا در سایت آموزش آنلاین زبان تیکا تدریس کنم؟

  • تنظیم تقویم کاری استاد زبان به انتخاب خود ِ استاد
  • امکان کسب درآمد در ساعت های آزاد
  • تعیین شهریه هر ساعت کلاس آنلاین توسط استاد
  • برگزاری ساده کلاس با در دسترس داشتن یک لپ تاپ و یا گوشی موبایل و اینترنت پرسرعت
  • امکان برگزاری کلاس در هر زمان و هر مکان

سوالات متداول

سوالات متداول

۱ . چگونه می توان قبل از رزرو کلاس و پرداخت هزینه کلاس با استاد و متد آموزشی او آشنا شد؟

شما در سایت آموزش آنلاین زبان تیکا این امکان را خواهید داشت تا با استاد یا استادهای انتخابی خود یک جلسه آزمایشی رایگان داشته باشید. در این کلاس رایگان زبان ، استاد از شما یک تعیین سطح آنلاین می گیرد و ضمن مشخص شدن سطح شما ، با استاد و متد آموزشی او نیز آشنا می شوید و در صورت تمایل می توانید کلاس های خود را ادامه دهید.

۲ . آیا بعد از رزرو کلاس امکان تغییر ساعت و یا حتی کنسل کردن آن را دارم ؟

بله ، شما در تیکا برای تغییر ساعت کلاس خود آزادی عمل کامل دارید.

۳ . آیا در میان کلاس ها می توان استاد را تغییر داد؟

بله ، شما در هر زمان به هر دلیلی که خواهان تغییر استاد خود باشید می توانید استاد زبان خود را تغییر دهید.

۴ . چگونه می توان بهترین استاد زبان را از میان اساتید تیکا انتخاب کرد؟

پیشنهاد می کنیم با توجه به مهارت مورد نیاز خود یک استاد زبان انتخاب کرده و سپس با مشاهده فیلم معرفی استاد و اطلاعات موجود در پروفایل استاد بهترین انتخاب را از میان اساتید زبان تیکا داشته باشید.

۵ . آیا می توان به صورت گروهی در کلاس های آنلاین شرکت کرد؟

بله ، شما می توانید به همراه یک پارتنر زبان در کلاس های آنلاین شرکت کنید و با هزینه کمتری در کلاس های آنلاین شرکت کنید.

جمع بندی :

کلاس های آنلاین ، آینده آموزش زبان های مختلف را تشکیل می دهد ، جایی که زبان آموزان به راحتی و در کمترین زمان می توانند در کلاس زبان خود شرکت کنند و در زبان پیشرفت داشته باشند و در نهایت در کوتاه ترین زمان به اهداف خود برسند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.