گران قیمت ترین اسباب بازی هایی که تا به حال ساخته شده

خرج کردن پول زیاد برای اسباب‌بازی‌ها ممکن است برای یک فرد عادی دیوانه‌کننده به نظر برسد، زیرا همه می‌دانند که بچه‌ها تمایل دارند به سرعت اسباب‌بازی‌ها را از بین ببرند. با این حال، اسباب بازی های لوکس موجود در این لیست واقعاً برای بازی نیستند. در عوض، اسباب‌بازی‌های موجود در این فهرست، قطعات طراحی منحصربه‌فردی هستند که صدها هزار و حتی میلیون‌ها دلار ارزش دارند. بله، بیشتر اسباب بازی های این لیست بیش از ۲ میلیون دلار ارزش دارند!

تقریباً همه این اسباب‌بازی‌ها دارای عناصر لوکس مانند سنگ‌های قیمتی با عیار بالا، طلای جامد و لباس‌هایی هستند که طراحان خاص آنها را طراحی کرده اند. برخی از این اسباب‌بازی‌ها آنقدر کمیاب و خاص هستند که در موزه‌ها نگهداری می‌شوند و گاهی در نمایشگاه‌های ویژه به نمایش در می‌آیند در اینجا ما برخی از آنها را برای شما مخاطب عزیز گردآوری کرده ایم.

گران ترین اسباب بازی های دنیا

اسب طلا یکی از گران ترین اسباب بازی های دنیا

گران ترین اسباب بازی های دنیا

قیمت پرداخت شده یا ارزش تخمینی فعلی: ۶۰۰۰۰۰ دلار
سال انتشار: ۲۰۰۶

این اسب طلایی توسط طراح ژاپنی گینزا تاناکا برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ به عنوان هدیه ای برای تولد شاهزاده هیساهیتو ژاپن ساخته شد. اسب گهواره ای که از طلای جامد ۲۴ عیار ساخته شده است، مخصوص شاهزاده ساخته شده است. با این حال، این اسب گهواره ای عجیب و غریب تا سال ۲۰۱۲ مورد توجه بین المللی قرار نگرفت، زیرا طبق گزارش ها بیانسه و جی زی برای دخترشان بلو آیوی خریداری کردند. مشخص نیست که چه تعداد از این اسب های گهواره ای گینزا تاناکای طلای جامد وجود دارد، اما احتمالاً تعداد کمی از آنها وجود دارد.

عروسک باربی اثر استفانو کانتوری

قیمت پرداخت شده یا ارزش تخمینی فعلی: ۳۰۲۵۰۰ دلار
سال انتشار: ۲۰۱۰
تعداد موجود: ۱

در سال ۲۰۱۰، این باربی توسط طراح استفانو کانتوری زمانی که در حراجی به قیمت ۳۰۲۵۰۰ دلار فروخته شد، گران ترین باربی جهان شد. کانتوری که یک طراح جواهرات استرالیایی است، توسط ماتل درخواست شد تا گران ترین باربی جهان را بسازد. این عروسک دارای یک گردنبند یقه الماس با الماس صورتی زیبا در مرکز آن است.

کانتوری علاوه بر ایجاد جواهرات باربی، به عروسک یک تغییر کامل داد. کانتوری آرایش، مژه، لباس، مو و کفش جدیدی به باربی داد. شش ماه طول کشید تا کانتوری شاهکار باربی خود را تولید کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “آشنایی با ۱۰ ایرانی ثروتمند” را نیز مطالعه بفرمایید.

خرس عروسکی Steiff Louis Vuitton

قیمت پرداخت شده یا ارزش تخمینی فعلی: ۲٫۱ میلیون دلار
سال انتشار: ۲۰۰۰

Steiff، یک شرکت اسباب‌بازی مستقر در آلمان است که به دلیل تولید برخی از لوکس‌ترین خرس‌های عروسکی مشهور شده است.این خرس که با کت لویی ویتون اصیل تزئین شده بود، در حراجی کریستیز در موناکو به قیمت حدود ۲٫۱ میلیون دلار فروخته شد.

خرس عروسکی Steiff Louis Vuitton توسط جسی کیم کره ای خریداری شد. خرس عروسکی افسانه ای اکنون در موزه خرس عروسکی در جزیره ججو اقامت دارد و هرکسی می تواند بیاید و نگاهی به خرس لوکس داشته باشد.

اسباب بازی گرانقیمت توپ فوتبال شیمانسکی

قیمت پرداخت شده یا ارزش تخمینی فعلی: ۲٫۵ میلیون دلار
سال انتشار: ۲۰۱۰

در سال ۲۰۱۰، یایر شیمانسکی، جواهرساز آفریقای جنوبی، برای جشن گرفتن جام جهانی فوتبال، از توپ فوتبال پوشیده شده با الماس رونمایی کرد. توپ فوتبال شیمانسکی با ۶۶۲۰ الماس سفید و ۲۶۴۰ الماس برلیان دور مشکی آفریقای جنوبی که در مجموع ۳۵۰۰ قیراط وزن داشت، تزئین شده بود. در آن زمان ارزش توپ فوتبال ۲٫۵ میلیون دلار بود.

بیش از سه ماه طول کشید تا توپ فوتبال شیمانسکی ساخته شود. در آن زمان، شیمانسکی در حال مذاکره برای فروش توپ الماس فوتبال به یک باشگاه فوتبال مطرح اروپایی پس از جام جهانی بود.

لامبورگینی طلایی مدل آونتادور

قیمت پرداخت شده یا ارزش تخمینی فعلی: ۷٫۵ میلیون دلار
سال انتشار: ۲۰۱۱; در سال ۲۰۱۳ به حراج گذاشته شد

شایعات مربوط به این خودروی مدل طلایی لامبورگینی آونتادور سال‌ها در دنیای خودرو پخش می‌شد، تا اینکه سرانجام در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. مواد مورد استفاده برای ساخت لامبورگینی طلایی آونتادور مدل خودرو حدود ۲٫۶ میلیون دلار هزینه دارد. بدنه، درها و کاپوت از کربن ساخته شده و با طلای جامد پیچیده شده است. این خودرو همچنین دارای پلاتین، نقره و سنگ های قیمتی با عیار بالا است. در سال ۲۰۱۳، لامبورگینی مدل آونتادور طلایی قرار بود با قیمت اولیه ۷٫۵ میلیون دلار به حراج گذاشته شود که ۶۵۰ هزار دلار از درآمد آن صرف امور خیریه شود.

قلعه عروسکی استولت

گران ترین و کمیاب ترین اسباب بازی در جهان

قیمت پرداخت شده یا ارزش تخمینی فعلی: ۸٫۵ میلیون دلار
سال انتشار: در سال ۱۹۸۷ تکمیل شد. خریداری شده در سال ۱۹۹۶

قلعه خانه عروسکی استولات گران ترین و کمیاب ترین اسباب بازی در جهان است. قلعه خانه عروسکی زیبا و با کیفیت توسط مینیاتوریست چیره دست Elaine Diehl با حمایت و کمک صنعتگران سراسر جهان ساخته شده است. دیهل بین سال‌های ۱۹۷۴ تا ۱۹۸۷ روی این قلعه کار کرد. فضای داخلی شامل ۲۹ اتاق و مناطق مجاور است که شامل تقریباً ۱۰۰۰۰ قطعه داخلی جداگانه است.

برای چندین سال، قلعه خانه عروسکی Astolat در فروشگاه موزه دیهل در سدونای آریزونا به نمایش گذاشته شد. در آن سال، دیهل قلعه را به کلکسیونر L. Freeman فروخت که خانه عروسک را به موزه هنر شهرستان ناسائو منتقل کرد. از زمان تصاحب فریمن، او به فضای داخلی قلعه عروسکی Astolat اضافه کرده است و طبق گزارش ها، او بیش از ۳۰۰۰۰ قطعه مینیاتوری را فقط برای قلعه جمع آوری کرده است. در موارد نادر، قلعه عروسک‌خانه آستولات به نمایش گذاشته می‌شود

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.