کیک های شیک و خاص

کیک های شیک و خاص

*این مطلب در دی ماه ۱۴۰۱ بروزرسانی شده است.

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” کیک های شیک و خاص ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

۷ نکته و ترفند برای تزئین کیک

برنامه ریزی برای جشن تولد بسیار سرگرم کننده است، اما کمی زحمت هم دارد. از تزیینات جشن گرفته تا محل برگزاری و غذا، تصمیمات زیادی باید گرفته شود، همگی با در نظر گرفتن زمان و بودجه. اما شاید شما تصمیم گرفتید که امسال کیک تولد را خودتان درست کنید. کیک های خانگی با مهارت و ابزار مناسب می توانند زیبا و خوشمزه باشند. در اینجا چند نکته برای تزئین کیک برای مبتدیان وجود دارد که مهمانان شما را غافلگیر خواهد کرد.

درست شروع کن

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که کیک پزهای مبتدی مرتکب می شوند، تزئین کیک در حالی است که کیک هنوز داغ است و تازه از فر خارج شده است. انجام این کار باعث می شود که یخ زدگی مواد تزئین بلافاصله ذوب شود و یک آشفتگی چسبناک ایجاد کند. سعی کنید کیک را فریز کنید تا از این اتفاق ناگوار جلوگیری کنید! پس از خنک شدن، کیک را در فریزر قرار دهید تا آماده تزئین شوید. این تکنیک نه تنها تضمین می‌کند که یخ روی آن باقی می‌ماند، بلکه می‌تواند یک صرفه‌جویی در زمان واقعی باشد. ممکن است در طول هفته زمان بیشتری برای پختن کیک داشته باشید، اما نگران این هستید که در روز مهمانی همچنان طعم تازه ای داشته باشد… چنین نباشید! کیک ها را می توان تا یک هفته منجمد کرد و همچنان طعم تازه ای دارند. با این کار از وقت اضافی خود عاقلانه استفاده کردید و همچنان یک کیک خوشمزه برای تزئین روز یا قبل از مهمانی دارید.

ابزار تزئین

یک کیک پز فقط با ابزارش خوب است، بنابراین بیایید برخی از ابزارهای ضروری تزئین کیک را بررسی کنیم. اول اینکه یک صفحه گردان باعث می شود که کیک شما را بسیار ساده تر و تمیزتر کند. کیک را روی آن قرار دهید و به آرامی میز را بچرخانید تا فراستینگ به طور یکنواخت در همه طرف های شیرینی پخش شود. برای خود فراستینگ کیسه های فراستینگ را توصیه می کنیم. اینها را می توان درست در خانه با قیمت بسیار کمتری نسبت به جایگزین های خریداری شده در فروشگاه ، درست کرد.

در نهایت قیفها ابزارهای پخت مفیدی هستند که به شما کمک می کنند کیک خود را با سبک ها و تکنیک های مختلف تزئین کنید. نوک قیف طرح های مختلفی دارد که می تواند در کیسه فراستینگ شما قرار گیرد.

تزئین سطح کیک

وقتی می خواهید کیک تولد خود را درست کنید، سخت ترین قسمت این است که فوندانت یا آیسینگ مانند کیک پز های حرفه ای زیبا و صاف به نظر برسد. برای کمک به رسیدن به این هدف، روش کت تراز و کرامبل را امتحان کنید. روکش کرامبل به عنوان یک لایه “چسب” عمل می کند تا رطوبت را ببندد و سطحی یکنواخت ایجاد کند. برای شروع، یک لایه نازک روی کیک بمالید، به اندازه ای نازک که هنوز تا کیک دیده شود، و آن را به بهترین شکل ممکن روی کیک صاف کنید.

سپس بگذارید آن لایه نازک خشک شود. پس از خشک شدن کیک، به روش معمولی کیک را ادامه دهید. لایه کرامبل مانع از ورود خرده‌ها به داخل مایه و تزئینات نهایی می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا فراستینگ را روی آن بچرخانید. توجه داشته باشید که این نکته به ویژه برای کسانی که به دنبال فریز کردن کیک قبل از تزئین هستند مفید است.

فراستینگ کیک

درست کردن فراستینگ خودتان ممکن است دشوار به نظر برسد اما در واقع بسیار ساده است! برخی از کتاب‌های آشپزی خود را جستجو کنید یا دستور العمل‌هایی را به صورت آنلاین جستجو کنید تا ببینید کدامیک از نظر ظاهر و طعم بهتری دارد. ساده‌ترین راه، فراستینگ یا کرم پنیری است – درست کردن آن آسان و مورد علاقه اکثر مردم است. برخی دیگر از نکات فراستینگ عبارتند از: از بالا شروع کنید و به طرفین پایین بروید و از یک چاقوی پالت برای صاف کردن لایه نهایی استفاده کنید.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “طرز تهیه دلمه برگ مو خوشمزه به روش لبنانی” را نیز مطالعه بفرمایید.      

تکنیک های استفاده اط قیف

وقتی صحبت از تکنیک‌های استفاده از قیف به میان می‌آید، بحث کیک پزی شیرین می‌شود. به عنوان یک مبتدی، ممکن است بخواهید روی یک تکه کاغذ مومی قبل از قرار دادن آن روی شیرینی خود تمرین کنید. به این ترتیب متوجه شوید که چقدر و با چه سرعتی مایه کیک از قیف خارج می شود! این نکته همچنین به شما کمک می کند تا ببینید کدام طرح را بیشتر دوست دارید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، می‌توانید ویدیوهای مفید زیادی برای تزئین کیک به صورت آنلاین پیدا کنید که انواع تکنیک‌های مختلف استفاده از قیف و موارد دیگر را به شما نشان می‌دهند.

تزیینات آسان

نمایش اصلی کیک تولد شما فراستینگ است، بنابراین وقتی صحبت از رویه کیک و تزئینات دیگر می شود، بهتر است آن را ساده نگه دارید. نکات استفاده از قیف به شما کمک می کند تا لبه ها یا الگوهای زیبایی در سراسر کیک ایجاد کنید. از موارد دیگری مانند آبپاش، رویه کیک تولد کودکان، شمع های بزرگ، شمع های مهمانی و غیره استفاده کنید تا با کمترین تلاش، کیک خود را زیباتر کنید.

استفاده از فوندانت برای تزئین کیک

آیا تصمیم گرفتید از فوندانت به جای آیسینگ برای پوشش کیک تولدتان استفاده کنید؟ آخرین نکته ما برای شماست! اگر فوندانت تمام شد یا به نظر نمی‌رسد که نمی‌توانید آن را صاف روی کیک بگذارید، نترسید. شما می توانید فوندانت شیرینی پزی خود را تنها با چند ماده معمولی مانند گل ختمی، پودر قند و آب درست کنید. می توانید به خمیری که از قبل باید درست کنید اضافه کنید یا به فوندانت از قبل آماده شده اضافه کنید تا بافت راحت تری روی کیک ایجاد کنید.

کیک های شیک و خاص
کیک جالب

کیک های شیک و خاص
کیک شیک

نکته های عالی برای تزئین کیک در منزل
نکته های عالی برای تزئین کیک در منزل

کیک های شیک و خاص
تزیین کیک

کیک های شیک و خاص
کیک نارنجی

کیک های شیک و خاص
کیک

کیک های شیک و خاص
کیک خاص

کیک های شیک و خاص
کیک شیک

کیک های شیک و خاص
کیک

کیک های شیک و خاص
کیک خاص

کیک های شیک و خاص
کیک تولد

کیک های شیک و خاص
کیک بنفش

کیک های شیک و خاص
کیک

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.