کسب درآمد از بازی های ارز دیجیتال در سال جدید چگونه است؟

با ظهور فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین، جای تعجب نیست که ما شاهد افزایش برنامه های بازی نوآورانه باشیم که به کاربران فرصتی برای کسب درآمد از طریق توکن های دیجیتالی ارائه می دهند. از بازی‌های کارتی کلاسیک گرفته تا معاملات سهام شبیه ‌سازی شده، این برنامه‌ها از قدرت بلاک چین برای ایجاد تجربه‌های بازی واقعی استفاده می‌کنند که می‌تواند پاداش‌های واقعی را ارائه دهد. ما برخی از بهترین بازی‌های رمزنگاری شده رایگان را برای دستگاه‌های اندروید و iOS بررسی می‌کنیم که تضمین می‌کند در کسب درآمد اضافی از دستگاه تلفن همراه خود مزیتی به شما می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این پلتفرم های هیجان انگیز به ادامه مطلب مراجعه کنید!

کریپتوکارنسی جهان را در برگرفته است. از سر و صدای زیاد آن در رسانه های اجتماعی گرفته تا پتانسیل باورنکردنی آن برای کسب سود در دنیای واقعی، هر روز افراد بیشتری به این بازی ها علاقه مند می شوند. اما اگر بخواهید بدون سرمایه گذاری در این بازی ها شرکت کنید چه کار باید انجام دهید؟ اینجاست که بازی‌های رمزنگاری شده رایگان وارد میدان می‌شوند. این بازی‌ها به شما این امکان را می‌دهند که در عین کسب ارز دیجیتال واقعی که می‌تواند در دنیای واقعی استفاده شود، سرگرم شوید. بنابراین اگر به دنبال راه‌های سرگرم‌کننده و احتمالاً سودآور برای ورود به ارزهای دیجیتال هستید، به خواندن ادامه دهید، این مقاله بهترین بازی‌های رمزنگاری رایگان برای دستگاه‌های اندروید و iOS را به شما نشان می‌دهد و همچنین به شما نشان می‌دهد که چه نوع درآمدی می‌توانید از هر بازی در انتظار داشته باشید.

کسب درآمد از بازی های ارز دیجیتال در سال جدید چگونه است؟

Crypto Idle Miner

Crypto Idle Miner یکی از ساده‌ترین و سرگرم‌کننده‌ ترین بازی‌های ارزهای دیجیتال است که برای اندروید و iOS موجود است. نحوه بازی کردن ساده است: ماینینگ کریپتو را شروع کنید، سپس از درآمد خود برای ارتقاء دستگاه استخراج خود استفاده کنید. با پیشرفت و ارتقای لول، ارز دیجیتال بیشتری به دست خواهید آورد و می توانید هر زمان که بخواهید پول های بدست آورده را نقد کنید.
هیچ حقه ای وجود ندارد و تضمین می شود که در حین انجام این بازی مقداری ارز دیجیتال به دست آورید. بنابراین اگر به دنبال یک راه سرگرم کننده و آسان برای ورود به دنیای ارز دیجیتال هستید، این بازی برای شما مناسب است.

بیت کوین Tap Tap

 Bitcoin Tap Tapیک بازی ارز دیجیتال برای سیستم های اندروید و iOS است که به کاربران اجازه می دهد بیت کوین واقعی کسب کنند. نحوه انجام بازی کاملا ساده و آسان است: بازیکنان برای کسب بیت کوین باید روی صفحه ضربه بزنند. هر چه تعداد ضربه ها بیشتر باشد، بیت کوین بیشتری کسب می کنید. هیچ محدودیتی برای کسب درآمد بیت کوین در این بازی وجود ندارد. برداشت ها فوراً پردازش می شوند و به حساب شما انتقال داده می شوند، بنابراین بازیکنان می توانند بلافاصله از درآمد به دست آمده خود از این بازی لذت ببرند. بازی رایگان است و هیچ تبلیغاتی در آن وجود ندارد.

Ethereum Farm

بازی‌های زیادی وجود دارند که به شما امکان کسب ارز دیجیتال را می‌دهند، اما Ethereum Farm یکی از پردرآمدترین آن ها است. بازی ساده ای است، شما با یک مزرعه کوچک شروع می کنید و باید از درآمد خود برای خرید، ارتقاء وسایل و حیوانات جدید استفاده کنید. با هر حیوان جدید، مزرعه شما اتریوم بیشتری تولید می کند. این بازی بسیار اعتیاد آور طراحی شده است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.

بهترین بخش در مورد Ethereum Farm این است که بازی کاملا رایگان است. هیچ تبلیغات یا ریزتراکنش‌هایی در آن وجود ندارد، بنابراین می‌توانید تا حد امکان بر کسب درآمد ETH بیشتری تمرکز کنید و اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است یک تخم مرغ طلایی پیدا کنید که درآمد شما را در یک لحظه چندین برابر می کند.

با فرض اینکه شما به دنبال کشاورزی اتریوم هستید، چند نکته اساسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • اولین مورد هزینه گاز است. این مورد ممکن است هزینه بر باشد، بنابراین باید مطمئن شوید که ETH کافی برای پوشش هزینه ها دارید.
  • دوم، شما باید درک خوبی از بلاک چین اتریوم و نحوه عملکرد آن داشته باشید. قطعات متحرک زیادی وجود دارد و اگر با نحوه کار آن آشنا نباشید، ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید.
  • در نهایت، شما باید صبر داشته باشید. کشاورزی زمان می برد و هیچ تضمینی وجود ندارد که از انجام آن پولی به دست آورید. اما اگر مایل به انجام کار هستید، می‌تواند راهی عالی برای کسب مقداری ETH اضافی باشد.

منبع: بازی های ارز دیجیتال رایگان

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.