چگونه انرژی منفی را از خانه خارج کنیم؟

*این مطلب در فروردین ۱۴۰۲ بروزرسانی شده است.

محیط منفی می تواند ناسالم بوده و به سلامت عمومی شما آسیب برساند. منفی گرایی خلق و خوی شما را تغییر می دهد و بر روابط شما تأثیر می گذارد و همچنین می تواند ماهیت شما را تغییر دهد.محیط های منفی اغلب با رخوت ، افسردگی و خشونت همراه هستند. بنابراین ، اگر دائماً احساس می کنید در خانه خود اینگونه هستید ، باید تغییراتی ایجاد کنید.

اهمیت پاکسازی خانه از انرژی منفی

حفظ محیط مثبت بخش مهمی از رفاه شماست. بیرون کردن انرژی منفی بخش مهمی از حفظ سطوح انرژی شما و حفظ آنها در یک مکان مثبت و بالا است.محیط شما ، به ویژه خانه شما ، برای سطوح انرژی شما ، مثبت و منفی بسیار مهم است. حفظ سطح انرژی مثبت در خانه به سلامت کلی شما کمک شایانی می کند.

عواملی که می توانند شما را مستعد انرژی منفی کنند

دو مورد از بزرگترین عوامل ایجاد کننده انرژی منفی در خانه بی نظمی و هرج و مرج است.

بی نظمی و آشفتگی نه تنها تمایل به مسدود کردن جریان انرژی دارد ، بلکه می تواند باعث ایجاد استرس زیادی شود. استرس ، به نوبه خود ، انرژی منفی را ترکیب می کند.

راه حل چیست؟محیط پیرامون را خلوت کرده و کنترل هرج و مرج را در دست بگیرید.

اهدا ، بازیافت ، ارسال یا دور ریختن اشیاء ناخواسته. خلاص شدن از شر چیزهای بلااستفاده و غیر ضروری باعث می شود احساس سبکی و آزادی بیشتری داشته باشید. اگر بتوانید با اهدا آنها به فرد دیگری کمک کنید ، هم انرژی منفی را دفع کرده اید و هم عمل خیر و نیکی را انجام داده اید.

صدای خانه شما نشان دهنده وضعیت داخلی شماست

گفته شده است که خانه شما آینه خود شماست. خانه شما می تواند یکی از بزرگترین متحدان شما برای کمک به شما در دستیابی به پتانسیل شما باشد.

همانطور که خانه خود را از هرج و مرج و آشفتگی پاک می کنید ، ذهن خود را نیز پاک می کنید و به شما این امکان را می دهد که به وضوح بر اهداف خود تمرکز کنید. انرژی منفی کمتر ، بی نظمی کمتر و هرج و مرج کمتر منجر به حواس پرتی کمتر و سرخوردگی کمتر می شود. و اگر این کار تداوم یابد ، به نوبه خود ، درون شما قادر خواهد بود بدرخشد.

پیشنهاد می کنیم مقالهاین ویتامین ها مثل بمب انرژی زا میمانند” را نیز مطالعه بفرمایید.

راههای حذف انرژی منفی از خانه

استفاده از منابع انرژی یک سنت قدیمی است. بسیاری از فرهنگ ها انواع مختلفی از آیین ها را برای پاکسازی خانه از انرژی منفی و حفظ انرژی مثبت در محل ارائه می دهند.

فضا را مرتب کنید

اگر مدت زیادی در خانه خود سکونت داشته اید و مناطقی را دارید که به ندرت به آن ها سر می زنید ، مناطقی که ممکن است گرد و خاک و وسایل و اثاثیه بلااستفاده را در خود جمع کرده باشد ، زمان آن فرا رسیده است که آن را پاک کنید. فضاهای مسدود شده مستقیماً با انرژی مسدود شده ارتباط دارند.

بنابراین برخیزید و با یک دسته جارو ، دستمال مرطوب ، منطقه را تمیز کنید ، اجناس بلا استفاده یا اجناسی که به ندرت مورد استفاده قرار دهید را رد کنید اگر وسایلی دارید که میتوانید با یک رنگ کردن ساده در دکور بگذارید حتما این کار را بکنید چون همین کار هم انرژی مثبت به شما میبخشد.

راههای حذف انرژی منفی از خانه

گیاهانی که می توانند انرژی مثبت را افزایش دهند را در خانه پرورش دهید

گیاهان خانگی به طرز باورنکردنی بر هر فضایی تأثیرگذار هستند. آنها نه تنها برای چشم خوشایند هستند ، بلکه رنگ را تزریق می کنند ، کیفیت هوا را غنی می کنند و تأثیر آرام بخشی بر افراد دارند.

حداقل یازده نوع گیاه داخلی وجود دارد که با تمرین شرقی فنگ شویی مرتبط است که تصور می شود انرژی منفی را جذب می کند.

کاکتوس ، گفته می شود ، به حفظ سلامت و سلامت خانه شما کمک می کند.

ارکیده ها با آزادسازی اکسیژن ، مثبت را تقویت کرده و به تصفیه هوا کمک می کنند. آنها با کمک به افزایش عشق و عاشقانه ، سلامت معنوی یک خانه را بهبود می بخشند.

ریحان تنش اعصاب را آرام می کند و دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است که باعث جذب مثبت می شود. همچنین مقادیر خوبی از اکسیژن را ساطع می کند در حالی که گازهای کربنی مضر را جذب می کند.

پیچک هوا را از سموم خلاص می کند و هوای تمیزتر و پاکتری را برای تنفس فراهم می کند که باعث افزایش مثبت در خانه می شود.

گیاهان مار مواد شیمیایی مضر موجود در جو مانند زایلن ، فرمالدئید ، بنزن و تولوئن را جذب می کنند. آنها به تصفیه هوا و حذف تمام انرژی منفی کمک می کنند.

بامبو به طور مستقیم با سلامتی و مثبت مرتبط است و در جذب ترکیبات مضر از هوا عالی است.

Calatheas دارای خاصیت جاذب عالی است و هوای منفی و بدخواهی را از بین می برد ، در حالی که هوای اطراف خود را تصفیه می کند.

نیلوفرهای صلح به تمیز کردن محیط اطراف و ایجاد آرامش کمک می کنند. همچنین به افزایش نشاط و مثبت بودن در فضاهای زندگی کمک می کند.

یاسمن زندگی سالم را ترویج می کند و تمام انرژی منفی را از خانه شما پاک می کند. همچنین دارای خواص درمانی است. بهتر است از آن در نزدیکی پنجره های رو به جنوب استفاده شود.

گل رز سموم مضر را از هوا خارج می کند و در خانه مثبت می آورد.

اسطوخودوس به کاهش سطح استرس ، حذف سموم مضر ، کاهش فشار خون ، تسکین سردرد و بهبود بی خوابی کمک می کند. این مزایای متعددی دارد که شامل تصفیه هوا و از بین بردن همه منفی ها در خانه است.

حذف انرژی منفی از خانه

نمک را در مناطقی که میدانید انرژی منفی زیادی دارد ، بپاشید

آیا می خواهید انرژی منفی را از یک شی یا اتاق خاص پاک کنید؟ استفاده از مقداری نمک دریا یا حتی نمک معمولی کمک بزرگی خواهد بود. مقداری نمک در مناطق یا محصولات منفی بپاشید. نمک فوراً انرژی منفی را از مواد و افراد جذب می کند. 

نور طبیعی را وارد منزلتان کنید

یک اتاق تاریک می تواند فوراً به شما احساس ضعف و خستگی کند. از سوی دیگر ، نور طبیعی – نور خورشید – تقویت کننده خلق و خوی فوری است.

پرده ها را باز کنید ، پرده ها را بالا بیاورید ، پنجره ها را کاملاً باز کنید و بگذارید نسیم از طریق آن عبور کند. آن انرژی منفی کهنه ، قدیمی ، به دام افتاده را از بین ببرید و آن را با یک مثبت تازه ، روشن و آفتابی جایگزین کنید.

موسیقی یا سرودهای آرامبخش پخش کنید

پخش موسیقی آرام و سرودهای ارتعاشی بالا می تواند بطور شگفت انگیزی حال و هوای مکان را تغییر دهد.

ساده ترین راهها برای تقویت انرژی مثبت در خانه

نگاهی به اطراف بنداز. تصور کنید شما انرژی هستید. بگذارید خود را جاری کنید. آیا نیاز به جابجایی مبلمان دارید؟ آیا نیاز به تغییر رنگ بندی دارید؟ یک لایه رنگ تازه با رنگ مثبت تر ، راهی مقرون به صرفه برای ایجاد یک تغییر بزرگ است.

بیشترین زمان را کجا می گذرانید؟ ابتدا به آن قسمت های خانه خود توجه کنید. تا آنجا که ممکن است آنها را آرام کنید. آنها را از هم جدا کنید ، برخی از موارد تولید کننده انرژی مثبت را که در بالا مورد بحث قرار گرفت انتخاب کنید و آنها را در فضای خود قرار دهید.

آنچه را که برای شما و اهداف نهایی شما خوب است انجام دهید. بینش مثبت را در خانه خود ایجاد کنید. جنبه های مثبت را تقویت کنید ، منفی ها را کنار بگذارید. نکات مثبت را برجسته کنید ، منفی ها را حذف کنید.

مریم گلی و گیاهان دیگر را بسوزانید

پاکسازی مریم گلی سفید یکی از قدیمی ترین و سریع ترین راه ها برای حذف انرژی منفی از خانه شما است. سوزاندن مریم گلی در فضای خصوصی، خانه یا محل کارتان مانند دوش گرفتن پر انرژی است. متخصصان در این زمینه از مریم گلی به عنوان یک متحد عالی برای تمیز کردن عمیق متافیزیکی صحبت می کنند، زیرا دود مریم گلی ترکیب یونی هوا را خشک می کند و می تواند تأثیر مستقیمی بر کاهش پاسخ ما به استرس داشته باشد.

از ورودی های خانه خود محافظت کنید

درها و پنجره ها نیز اجازه می دهند انرژی از بیرون وارد خانه شما شود. تمیز نگه داشتن این نواحی برای حفظ یک محیط پر انرژی سالم ضروری است. اول از همه، تمیز و سالم سازی فضا ضروری است.سپس برای بهبود کیفیت انرژی و محافظت از حالات خوب خانه، یک سطل را با آب پر کنید و آب پنج لیمو، یک فنجان نمک و ¼ فنجان آمونیاک یا سرکه سفید را به آن اضافه کنید. تمام درها، دستگیره ها و دستگیره های در و پنجره ها را در حالی که دستکش می پوشید، تمیز کنید.

تهویه صحیح خانه شما نیز بسیار مهم است: هوا باید حداقل سه بار در هفته تجدید شود. کلید باز کردن درها و پنجره ها برای مدتی هر روز است. همچنین مهم است که خانه را تا حد امکان با نور پر کنید: پرده ها را برای مدت طولانی بسته نگه ندارید.

عود

راههای حذف انرژی منفی از خانه

خواص بخور برای قرن ها شناخته شده است. فواید درمانی آن برای قرن ها توسط اقوام و فرهنگ های مختلف شناخته شده است.چوب های عود یک متحد ایده آل برای رسیدن به رفاه و بازیابی هارمونی است که در مواقع بحران و استرس بسیار به دنبال آن هستیم.

یوگا، متحد بزرگ معنوی

یکی دیگر از منابع خوب برای از بین بردن انرژی منفی در خانه، انجام یوگا و ایجاد گوشه هایی برای این منظور است. انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که می توانید امتحان کنید و از آنها لذت ببرید، و فقط چند عنصر را به خانه بیاورید و در سایت ها جستجو کنید تا روش ها و نکاتی را بیابید و بدون صرف هزینه به خوبی یوگا انجام دهید.

بعد از یک روز پرمشغله، هیچ چیز بهتر از بازگشت به خانه و استراحت نیست. با این حال، بیش از یک بار استرسی که شهرهای بزرگ را سرمست می‌کند، مکان‌هایی را که در آن زندگی می‌کنیم، با حال و هوایی مواجه می‌کند که به ما اجازه خوش گذرانی نمی‌دهد. برای تجدید هوا و بازگشت به “لانه” یک احساس خوب، رازهایی را برای تمیز کردن خانه از انرژی بد را در متن بالا و ادامه مطلب با شما به اشتراک می گذاریم.

چگونه از نمک استفاده کنیم تا بدانیم آیا انرژی های منفی وجود دارد یا خیر؟

در واقع از آن در بسیاری از مراسم هم برای پایان دادن به انرژی بد و هم برای جذب چیزهای خوب استفاده می شود. علاوه بر این، نمک را می توان برای فهمیدن وجود انرژی منفی در خانه به سه روش مختلف استفاده کرد:

نمک دریا: قبل از خواب یک بشقاب نمک زیر تخت خود قرار دهید. اگر صبح روز بعد نمک روی بشقاب بنفش شد، به این معنی است که انرژی بدی در خانه وجود دارد. کشف کنید چگونه خانه را از انرژی بد با نمک دریا تمیز کنید.

نمک سیاه: راه دیگری برای دانستن اینکه آیا انرژی بدی در خانه وجود دارد یا خیر، استفاده از نمک سیاه است، نمکی خاکستری مایل به صورتی به دلیل منشاء آتشفشانی آن. آن را در گوشه های خانه و در چهار جهت نقاط اصلی و همچنین زیر تخت قرار دهید. اگر رنگ، بافت یا بوی آن تغییر کند، به این معنی است که انرژی بدی وجود دارد و آن را جذب می کند.

نمک و سرکه: سرکه به عنوان یک پاک کننده خوب انرژی بد در نظر گرفته می شود. در ترکیب با نمک، خواص دو محصول افزایش می یابد. فقط باید چند شیشه را با سه چهارم نمک و یک چهارم سرکه سفید پر کنید. این قوطی ها در گوشه و کنار خانه قرار می گیرند که در هر اتاق یک عدد توصیه می شود. اگر متوجه شوید که پوسیده می شود، بوی بدی می آید، سرکه تبخیر می شود و نمک از قایق خارج می شود، انرژی بدی دارد و در حال جذب است. اگر تأیید کردید که انرژی های منفی وجود دارد، نمک و/یا شیشه ها را بردارید و شیشه های جدید را با نمک و سرکه قرار دهید تا انرژی های بد را از خانه پاک کنید.

حرف پایانی

اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ، اما انرژی محیط اطراف شما تا حد زیادی بر سلامت جسمی و روحی شما تأثیر می گذارد.

یک محیط منفی می تواند باعث کمبود انرژی ، خلق و خوی پایین و مشکل در خواب شود. برای از بین بردن این امر ، خانه خود را تمیز و از بین ببرید و اقلامی را معرفی کنید که هوا را تمیز می کنند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.