با تبلیغات هوشمندانه، دنبال کنندگان بیشتری در شبکه‌های اجتماعی به دست آورید

افزایش فروش، کسب درآمد بیشتر و برند سازی مناسب، اهداف هر کسب و کاری است. با افزایش اهمیت دسترسی مردم به شبکه جهانی اینترنت و حضور در پلتفرم‌های ارتباطی مختلف، متخصصان بازاریابی راه‌های هوشمندانه‌ای را برای جذب مخاطبان و مشتریان پیدا کرده‌اند که یکی از آن‌ها تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های مجازی است؛ اما آیا می‌دانید که تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های اجتماعی چیست؟ و یا با مزایای آن آشنا هستید؟ اگر پاسخ‌تان منفی است، توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تبلیغات هوشمندانه در فضای مجازی آشنا سازیم.

تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های اجتماعی نوعی تبلیغات است که در فضای سوشال مدیا انجام می‌شود. به کمک تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید محصولات خود را به مردم بیشتری معرفی کرده و میزان مشتریان خود را افزایش دهید. تبلیغات هوشمندانه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی صدایی برای شنیده شدن و تصویری برای بهتر دیده شدن کسب و کار شما است.

با انجام تبلیغات در فضای اجتماعی و شبکه‌های مجازی می‌توانید به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با آنان تعامل داشته باشید، اما برای بهتر دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی، باید به برخی نکات توجه کنید. عدم توجه به این نکات می‌تواند در آینده تاثیرات منفی روی کسب و کارتان داشته باشد.

تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های اجتماعی چگونه انجام می‌شود؟

در دنیای دیجیتالی امروز، برای اینکه بتوانید در بازاریابی کسب و کارتان موفق شوید، باید روش‌هایی را به کار گیرید که توجه افراد را جلب کرده و آن‌ها را وادار به عملی که شما می‌خواهید، کند. تبلیغات هوشمندانه دقیقا بر همین پایه استوار است و کارایی زیادی نیز دارد.

اگر سوال شما نیز این است که تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های اجتماعی به چه شکل انجام می‌شود، باید خدمتتان عرض کنیم که این روش تبلیغاتی نیز مراحل خاص خود را دارد. این مراحل عبارتند از:

۱- راه اندازی کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی یک استراتژی خاص است که به منظور دستیابی به نتایج مطلوب مانند افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و بهبود ارتباطات در یک بازار خاص انجام می‌شود. برای اینکه تبلیغات هوشمندانه بهترین نتایج را داشته باشد، سازماندهی درست از همان ابتدا بسیار مهم است.

در کمپین‌های تبلیغاتی بر اساس اهدافی که تعیین کرده‌اید، خواهید توانست مشتریان بالقوه را نیز مشخص نموده و روی آن‌ها تمرکز کنید.

شبکه‌های اجتماعی

۲- تعیین سناریو

یکی دیگر از مواردی که در موفقیت شما نقش زیادی دارد، تعیین سناریو است. هدف از سناریو نویسی این که مخاطب در طول مشاهده تبلیغ، با برند شما همراه شده و با اهدافتان آشنا شود. در ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی حتما به یاد داشته باشید که سناریو تبلیغاتی خود را بچینید.

در صورتی که سناریو خوب و مناسبی نداشته باشید، در تاثیر گذاری روی افراد نیز به مشکل خواهید خورد. بنابراین به این مورد توجه زیادی کنید. به عنوان یک نکته مهم در سناریو نویسی که کسب و کارهای زیادی به آن توجه نمی‌کنند، تولید محتوای جذاب را از یاد نبرید.

۳- طراحی بنرهای هوشمندانه و کلیک خور

بنرها یکی از مواردی هستند که کاربران با مشاهده آن‌ها می‌توانند نسبت به برند شما شناخت پیدا کنند. از این رو بهتر است برای جذب مشتری بیشتر بنرهای هوشمندانه و جذابی را طراحی نمایید. بنرهای تبلیغاتی در قالب تصویرهای متحرک یا ثابت به همراه یک شعار یا پیام در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌های شخص ثالث و … ظاهر شده و به نوعی کسب و کار شما را تبلیغ می‌کنند.

تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های مجازی مزایای زیادی دارد که در ادامه به معرفی آنان خواهیم پرداخت.

طراحی بنرهای هوشمندانه

مزایای استفاده از تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های مجازی چیست؟

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مزایای متعددی دارد. با عدم استفاده از این شیوه تبلیغاتی، فرصت‌های زیادی را نیز برای معرفی برند خود، جذب مشتریان بیشتر و … از دست خواهید داد. اگر شما نیز قصد دارید تا از تبلیغات هوشمندانه استفاده کنید، بهتر است با مزایای انجام این کار نیز آشنا شوید.

مزایای استفاده از تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های اجتماعی به شرح زیر هستند:

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش اعتماد به برند
  • کاهش هزینه تبلیغات
  • تعیین مخاطبان هدف

این ۴ مورد، اصلی‌ترین مزایای تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های اجتماعی هستند. بهتر است بدانید که انتخاب کردن صفحات و رسانه‌های مناسب برای انتشار تبلیغات نیز اصلا کار ساده‌ای نیست و نیاز به تجربه و زمان زیادی دارد. برای جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه در شناسایی سایت‌های مرتبط، می‌توانید از آژانس تبلیغات گاو بنفش کمک بگیرید.

گاو بنفش، آژانسی برای انجام تبلیغات هوشمندانه در شبکه‌های اجتماعی

آژانس تبلیغات گاو بنفش چندین سال است که به صورت مستمر در حوزه تبلیغات هوشمندانه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد و به کمک بانک داده‌ی اختصاصی که از سایت‌ها و رسانه‌های مناسب ایجاد کرده، کمک‌تان می‌کند تا در بهترین پیج‌ها و سایت‌ها تبلیغات کنید.

در بانک داده گاو بنفش، تمامی سایت‌ها و پلتفرم‌هایی که برای تبلیغات مناسب هستند، بر اساس معیارهای مختلف دسته بندی شده‌اند. بر اساس موضوع کسب و کار شما، سایت‌های مناسب جهت انجام تبلیغات انتخاب خواهد شد تا روند هماهنگی تا انتشار انجام پذیرد.

این آژانس با کوله باری از تجربه در تبلیغات سوشال مدیا، مشتاقانه حاضر به هم صحبتی و هم‌فکری برای بهبود تبلیغات شما است.

با کمک گاو بنفش می‌توانید:

  • تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی انجام دهید
  • سناریو کامل و بی نقصی طراحی می‌کند
  • بنر و تیزرهای جالبی بسازید، البته تیم گرافیکی آژانس نیز در این مرحله با شما همگام خواهد بود
  • و …

در آژانس گاو بنفش، تمام موارد و نکاتی که لازم است تا کسب و کار شما بهتر معرفی شود، مد نظر قرار گرفته شده است. با کمک گاو بنفش می‌توانید هزینه‌های تبلیغات‌تان را نیز تا حد محسوسی کاهش دهید، بدون این که بازدهی افت کند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • خانه
  • رپورتاژ آگهی
  • با تبلیغات هوشمندانه، دنبال کنندگان بیشتری در شبکه‌های اجتماعی به دست آورید