چگونه از فیلترهای چهره در اینستاگرام استفاده کنیم

چگونه از فیلترهای چهره در اینستاگرام استفاده کنیم

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” چگونه از فیلترهای چهره در اینستاگرام استفاده کنیم” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

دنیای فیلترها و ویرایش‎های اینستاگرامی پایان ندارد.

به خصوص با امکان جدیدی که این اپلیکیشن فراهم کرده است، شما می‎توانید برای عکس‎هایی که از صورت خود و دوستان‎تان دارید، فیلترهای مطابق سلیقه‌تان بسازید. ابزار جدیدی به نام Spark AR Studio، توسط اینستاگرام معرفی شده که با استفاده از آن کاربر می‌تواند انواع فیلترهای صورت و اِفکت‌های جذاب را روی عکس‌ها و ویدئوهای خود اعمال کند.

نسخه این برنامه را روی رایانه تان نصب کنید. صفحه ابتدایی برنامه، انتخاب‌های زیادی برای شروع، نمایش می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به هرکدام سری بزنید و با قابلیت هر گزینه کمی آشنا شوید.

حالا برای آزمایش‌های اولیه به قسمت Samples بروید و گزینه Face Distortion را انتخاب کنید. یادتان باشد حتما در قسمت File گزینه سیو را بزنید و پوشه را جایی ذخیره کنید. حالا در پروژه آزمایشی در سمت چپ پنجره، در قسمت «Scene»، گزینه faceMesh_distortio را انتخاب کنید.

در سمت راست پنجره، «Deformation» را پیدا و رویش کلیک کنید. زیر قسمت
«Blend Shapes»، می‌توانید تنظیمات میزان تغییر در صورت را عوض کنید. تا این‌جا شما از نمونه‎های آماده استفاده کردید. حالا اگر وب‎کم دارید که به رایانه متصل است، دکمه‌ای را دقیقا در بالای صورتک می‌بینید که با انتخاب آن می‌توانید تصویر زنده خود را با فیلتر مدنظر ببینید.

افکت مدنظر شما، سریع روی صورت‌تان اعمال می‌شود. از همین‌جا می‌توانید تغییرات دیگری هم انجام بدهید و در آخر پروژه خود را ذخیره کنید. از فایل منو، در گزینه «Export»، مقصد ذخیره‎سازی فایل و بعد گزینه «arexport» را به عنوان فرمت فایل انتخاب کنید.

یک مرورگر وب باز کنید و وارد حساب اینستاگرام بشوید تا بتوانید با زدن کلید «Upload Effect» از فیلتری که ساخته‎اید، استفاده کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.