رازهای فروش بیشتر در فضای مجازی

رازهای فروش بیشتر در فضای مجازی

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” رازهای فروش بیشتر در فضای مجازی ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

 

بانوانی که برای فروش محصولات خانگی‌شان از اینترنت کمک می گیرند، باید اصول این کار را بلد باشند

این روزها دسترسی به اینترنت به سادگی آب خوردن است و کم نیستند بانوانی که برای فروش محصولات‌خانگی خود از این بستر استفاده می‌کنند. اگر به هردلیلی توان تاسیس یک سایت فروش تخصصی را ندارید، استفاده از جایگزین‌های ساده‌تر آن مثل صفحات مجازی در اینستاگرام هم گزینه مناسبی برای شروع است.

با راه‌اندازی یک فروشگاه اینستاگرامی، در واقع شما وارد مجموعه بزرگی از خرید و فروش اینترنتی شده‎‌اید.

اما برای موفقیت در این زمینه و پیشی گرفتن از رقبای تجاری‌تان، شما را با چند راهکار طلایی برای افزایش فروش‌تان آشنا خواهیم‌کرد.

پروفایل خود را دریابید:مشتری با دیدن پروفایل‌تان در نگاه اول تصمیم می‌گیرد که شما را دنبال کند یا نکند. در «بیو یا bio» صفحه، توضیح کوتاه و مناسب برای معرفی خود انتخاب کنید تا مشتری دلیلی برای دنبال‌کردن شما داشته باشد. همچنین، اطلاعاتی درباره امکان ارسال پستی، آدرس فروشگاه فیزیکی، لینک سایت فروشگاهی و شماره تماس هم گنجانده شود.

کیفیت عکس‌ها را دست کم نگیرید:چه بخواهیم و چه نخواهیم با گشت و گذار در مراکز خرید، مغازه‌هایی ما را جذب می‌کنند که ویترین ترو تمیز با چیدمانی مرتب داشته باشند.

 

اینستاگرام، از ابتدا ماهیت تصویری داشته و قرار دادن تصاویر با کیفیت و تم مناسب، همیشه روی جذب کاربر، تاثیر زیادی دارد و چون خریدار نمی‌تواند جنس شما را از نظر فیزیکی لمس کند و ابعاد آن را بسنجد پس سعی کنید تصاویری باکیفیت در زوایای مختلف در صفحه قرار دهید.

ازعکس‌های آماده اینترنتی کمتر استفاده کنید تا مخاطب متوجه اعتبار و حرفه‌ای بودن شما بشود.

از تاثیر ویدئو غافل نشوید:ویدئو، احساسات بیشتری را به فرد انتقال می‌دهد و ماندگاری آن بیش از عکس است. با ساخت ویدئوهای جذاب افراد زیادی جذب محصول یا خدمات شما می‌شوند.

مثلا اگر آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی دارید، فرایند درست کردن کیک از ابتدا تا انتها را به‌صورت ویدئو در صفحه‌تان قرار دهید.

به نظرات مشتریان احترام بگذارید:برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، روی برقراری ارتباط با آن‌ها وقت بگذارید.

نظر آن‌ها به شما کمک می‌کند که محصول‌تان را بهبود دهید و ایرادها را برطرف کنید. پس جواب کامنت‌ها را کامل و صمیمانه بدهید.

فالوئرهای‌تان را کنجکاو کنید:دلیل استفاده مشتری از محصول‌تان و نیازش به آن را توضیح دهید. با پیشنهاد یک تخفیف به فالوئرها از آن‌ها بخواهید، دوستان‌شان را تگ کنند و پست‌های‌تان را به اشتراک بگذارند. حس عجله و از دست دادن فرصت در مخاطبان ایجاد کنید. مثلا امروز، آخرین روز تخفیف است! یا تخفیف برای ۱۰۰ نفر اول!
رضایت مشتری را منعکس کنید:یکی از مهم ترین ترفندها برای فروش بیشتر در فضای مجازی این است که به جای تعریف مکرر از محصول خود، بازخوردهای مشتریان را منعکس کنید. اگر مشتری از محصولی که خریداری کرده رضایت دارد واکنش او را در صفحه خود منتشر کنید و اجازه بدهید دیگران از محصول شما تعریف کنند.

نویسنده : فاطمه قاسمی،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.