چگونه با دست خالی ، ثروتمند شویم؟

چگونه ثروتمند شویم؟

آیا کنجکاو هستید که چگونه از هیچ چیز ثروتمند شوید؟ این مقاله چند راهکار عالی برای دستیابی به این هدف به شما ارائه می دهد.با خواندن این مقاله متوجه میشوید چگونه ثروتمند شویم؟

۱- برنامه مالی داشته باشید

برنامه مالی نقشه راهی است که به شما کمک می کند اهداف مالی خود را محقق کنید و اقدامات خاصی را در مورد نحوه رسیدن به آن فراهم می کند. این لحن را برای یک طرز فکر صحیح پول تعیین می کند. می توانید به تنهایی یک برنامه مالی ایجاد کنید ، یا با یک برنامه ریز مالی یا یک مشاور مالی کار کنید.

این اهداف از فردی به فرد دیگر متفاوت است. ممکن است بخواهید صاحب خانه شوید ، خانواده داشته باشید و بچه تربیت کنید ، زود بازنشسته شوید یا هنگام بازنشستگی به دور دنیا سفر کنید. می خواهید ۵ ، ۱۰ یا ۲۰ سال آینده زندگی شما چگونه باشد؟

فرض کنید می خواهید خانه ای داشته باشید و هزینه خانه رویایی شما تقریباً ۵۰۰۰۰۰ دلار است. از آنجا ، شما باید بفهمید که به چه میزان از پیش پرداخت نیاز دارید و به چه میزان درآمد ماهانه برای پرداخت وام در حال انجام نیاز دارید. سپس می دانید که چقدر پول برای کسب درآمد نیاز دارید و هر ماه چه مقدار پس انداز می کنید تا به شماره ایده آل پیش پرداخت برسید.

بله ، یکی از اقداماتی که در این تمرین حاصل می شود این است که ممکن است برای پس انداز پول نیاز به هزینه کمتری داشته باشید. با این حال ، می دانید که فداکاری های کوچکی که امروز انجام می دهید ، عناصر سازنده آینده ای بهتر هستند.

ادامه مطلب چگونه ثروتمند شویم؟

۲-برای ثروتمند شدن ،برنامه بودجه داشته باشید

بودجه ابزاری نه چندان مخفی است که به سوال شما در مورد چگونگی پولدار شدن از هیچ چیز پاسخ می دهد. با بودجه می توانید به راحتی درآمد و هزینه های خود را کنترل کنید و مطمئن شوید که پس اندازهای شما در مسیر رسیدن به اهداف مالی قرار دارد.

پیشنهاد می کنیم مقالهاصول کار در خانهرا نیز مطالعه بفرمایید.

۳- بدهی های غیر ضروری ایجاد نکنید

اول از همه ، اجازه دهید من بگویم: همه بدهی ها بد نیستند. بدهی های معقولی که متحمل می شوید و می تواند به شما در ثروتمند شدن و رسیدن به آرزوهایتان کمک کند ، بد نیست. به عنوان مثال ، من توصیه نمی کنم که از گرفتن وام برای خانه اول خود یا برخی وام های تجاری برای تأمین هزینه های شروع کار مشاغل خودداری کنید.

این بدهی ها می توانند سنگ بنای ثروت باشند ، به شرطی که عاقلانه از آن استفاده کنید.

۴- سرمایه گذاری را زودهنگام شروع کنید

شروع سریع سرمایه گذاری به شما امکان می دهد در اسرع وقت از جادوی سود مرکب بهره مند شوید. شما قادر خواهید بود از طریق افزایش سرمایه و سود سهام ثروت خود را جمع کنید.

 شما می توانید در یک سبد متنوع از وجوه قابل معامله در بورس سرمایه گذاری کنید و می توانید بدون هیچ زحمتی رشد پول خود را بیشتر کنید.به غیر از سرمایه گذاری در بورس ، می توانید سرمایه گذاری در املاک ، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و … را هم در نظر بگیرید.البته حتما باید عاقلانه و هوشمندانه رفتار کنید.

راههای ثروتمند شدن
راههای ثروتمند شدن

۵- منابع سرمایه گذاری و درآمد خود را متنوع کنید

گذاشتن همه تخمها در یک سبد خطرناک است. به همین ترتیب ، متنوع سازی سرمایه گذاری و داشتن چندین جریان درآمد ، کلید جمع آوری ثروت است. این گزینه ها و آزادی بیشتری به شما می دهد.روش های زیادی برای شما وجود دارد که می توانید چند جریان درآمد برای درآمد اضافی اضافه کنید.

۶- برای ثروتمند شدن از استعداد خود استفاده کنید

آیا استعداد منحصر به فردی دارید که بتوانید از آن برای ثروت آفرینی استفاده کنید؟ امروزه ، مسیری موفقیت آمیز مشخص نیست. به خصوص با ظهور اینترنت ، افراد بیشتری از طریق تبلیغات شخصی از طریق رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های مختلف به شهرت می رسند.استعداد شما چیست و یک راه عالی برای استفاده از استعداد خود برای ثروتمند شدن چیست؟

ادامه مطلب چگونه ثروتمند شویم؟

۷- برای پولدار شدن غیر متعارف یا خلاقانه فکر کنید

تفکر غیر متعارف نیز کلید ثروتمند شدن است. جهان همیشه تشنه چیز جدیدی است. توانایی تفکر غیر متعارف دریچه هایی برای ایده های جدید و استراتژی های جدید باز می کند. مهم نیست که آیا شما یک کارمند در یک شرکت بزرگ جهانی هستید یا یک کارآفرین که در گاراژ خود کار می کنید ، تفکر غیر متعارف شما را به فردایی بهتر و بهتر می رساند.

۸- تجارت شخصی خود را شروع کنید

بسیاری از میلیونرهای خودساخته جهان مشاغل کوچک دارند. اکثر میلیاردرهای خودساخته جهان و افراد با ارزش خالص بالا نیز سفرهای خود را به عنوان صاحبان مشاغل کوچک آغاز کردند. بسیار آسان به نظر می رسد ، اما شروع یک کار تجاری فوق العاده دشوار است. با این حال ، اگر مصمم هستید که ثروتمند باشید ، داشتن یک تجارت ممکن است یک گزینه بسیار مناسب باشد.

مطمئناً ، قبل از شروع کار ، باید مطمئن شوید که ایده قابل قبولی دارید و مایلید خیلی سخت تر از افراد اطراف خود کار کنید. ایجاد یک تجارت آسان نیست. طبق اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) ، فقط ۲۵٪ از مشاغل جدید این کار را به ۱۵ سال یا بیشتر می رسانند.

البته ، شما لزوماً لازم نیست که همه چیز را فوراً کنار بگذارید. شاید بتوانید به عنوان یک کار جانبی شروع کنید و ببینید چطور پیش می رود.

پیشنهاد می کنیم مقالهآیا در این اوضاع هم میشود پس انداز کرد؟را نیز مطالعه بفرمایید.

۹- کتابهای مالی شخصی بخوانید

من عاشق کتاب هستم. کتاب ها به من حکمت می آموزند و به من در مسیر ثروت آفرینی کمک می کنند. در طول سالها ، من از خواندن کتابهای کلاسیک کتاب های پولی مانند The Millionaire Next Door نوشته توماس جی استنلی و ویلیام دی دانکو ، پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی ، ثروتمندترین مرد بابل توسط جورج اس. کلاسون ، اسرار ذهن میلیونر توسط T. Harv Eker و موارد دیگر.

چگونه ثروتمند شویم؟
چگونه ثروتمند شویم؟

۱۰-برای ثروتمند شدن به خودتان ایمان داشته باشید

اعتماد به نفس کلید موفقیت است. بله ، در مسیر رسیدن به ثروت با شکست روبرو خواهید شد ، اما نباید تسلیم شوید. خودت را باور کن و ادامه بده.

موارد بالا توصیه های من در مورد چگونگی ثروتمند شدن از هیچ چیز است. در پایان روز ، هیچ طرح سریع و سریع ثروتمندی در دنیای مالی شخصی وجود ندارد. اگر می خواهید از مسابقه موش فرار کنید و روزی میلیونر شوید ، پس باید سخت کوشانه کار کنید ، هوشمندانه کار کنید ، مقرون به صرفه خرج کنید و مسئولیت مالی داشته باشید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.