چطور وقت بیشتری را با همسرمان بگذرانیم؟

با گرفتن دست همسرمان هنگام راه رفتن، احساس اعتماد، امنیت و محبت و همچنین نشان دادن مراقبت از او را به همسرمان منتقل می کنیم. زوج‌های خوب تجربه‌ های مشترکی را باهم میسازند از تماشای فیلم با یکدیگر تا کتاب خواندن و غیره. همه این زمان هایی که با همسزتان میگذرانید باعث میشود تا زندگی تان شیرین و لذت بخش شود.

اگرچه گذراندن لحظات شخصی مانند سرکار رفتن همسر یا دورهمی های دوستانه و … اجتناب ناپذیر است، اما بودن در کنار همسر باعث می شود احساس عشق بیشتری کنیم. عادات خوبی وجود دارد که همه زوج های عاشق با هم انجام می دهند تا رابطه خود را تقویت کنند و زندگی شان را جذاب تر کنند. در این مقاله کوتاه می خواهیم آنها را به اشتراک بگذاریم تا شما بتوانید آنها را انجام دهید و زندگی مشترک دلچسب و گوارایی را تجربه نمایید.

چطور وقت بیشتری را با همسرمان بگذرانیم؟

۱-با هم فیلم تماشا کنید

برای برخی افراد ممکن است تماشای یک فیلم جذاب به نظر برسد، اما در واقعیت این یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن یک لحظه متفاوت با همسرتان است. چه رفتن به سینما و چه برنامه ریزی در خانه، لذت بردن از یک فیلم می تواند احساس بسیار خوبی به شما بدهد. شما دو نفر می توانید با انتخاب دسته و عنوان فیلمی که می خواهید ببینید باهم وقت بیشتری را بگذرانید.

۲- با هم غذا بپزید

چطور وقت بیشتری را با همسرمان بگذرانیم؟

چه می شود اگر به جای بیرون رفتن برای شام با هم آشپزی کنید؟ این یک تجربه فوق العاده است که اتحاد زوج های خوب را تقویت می کند. از آنجایی که تمایل به ورود به آشپزخانه چندان در آقایان رایج نیست، اما انجام این کار باعث می شود احساسی شادی و خوشحالی کنید. در پایان می توانید از غذای دونفه تان که هر دو انجام داده اید لذت ببرید، مهم نیست که آماده سازی چقدر پیچیده بوده است.

۳-رفتن به مسافرت

اگرچه به دلیل مسائل اقتصادی یا زمانی همیشه رفتن به سفر امکان پذیر نیست، اما استفاده از هر فرصتی برای رفتن به سفر، برای حفظ رابطه شما بسیار خوب است. دانستن مکان‌های جدید، جرأت زندگی متفاوت و به اشتراک گذاشتن ماجراجویی‌ها به شما این احساس را می‌دهد که از بودن در کنار شریک زندگی تان لذت بیشتری ببرید.

۴- با هم دوش بگیرید

دوش گرفتن میتواند لذت جنسی را در هر دوی شما ایجاد کند و عشق را در زندگی تان بیشتر نمایان کند.به آرامی همدیگر را کف بزنید، گویی در حال انجام یک ماساژ آرامش‌بخش (یا شهوانی، همانطور که در آن زمان ترجیح می‌دهید) هستید و استفاده از فرصت برای بوسیدن، این کار می‌تواند بهترین لحظه برای داشتن یک تجربه شیرین باشد.

۵- کتاب بخوانید

خواندن و مطالعه نمودن هوش هیجانی را تحریک می کند. برای برخی می تواند بسیار خسته کننده شود، اما وقتی دوتایی این کار را انجام میدهید لذت خواهید برد و با اشتراک گذاشتن خواندن و نقطه نظرات یکدیگر شگفت زده خواهید شد.خواندن داستان های هیجان انگیزی به زوج های خوب کمک می کند تا یکدیگر را بهتر بشناسند. آنها بدون شک موضوع جالبی برای بحث پیدا خواهند کرد. علاوه بر این، کارشناسان نشان می دهند که مطالعه به افزایش هوش هیجانی کمک می کند، که می تواند در هر رابطه ای بسیار مفید باشد.

۶- نامه بنویسید و بخوانید

با هجوم تکنولوژی و ابزارهای متعدد پیام رسانی و ارتباطی، نوشتن نامه های عاشقانه میتواند یک پیشنهاد عالی باشد. حقیقت این است که هر چقدر هم کهنه و قدیمی به نظر برسد، این یک عمل بسیار عاشقانه است که زوج های خوب انجام می دهند. این باعث می شود احساس خوبی داشته باشید و بیشتر از همیشه عاشق شوید.

۷- غذا خوردن در رختخواب

لحظاتی وجود دارد که باید نظم اتاق را فراموش کنید تا از یک بعدازظهر کامل در رختخواب لذت ببرید. سفارش پیتزا یا هر فست فود و سپس خوردن آن به صورت باهم بسیار سرگرم کننده و آرامش بخش خواهد بود. البته فراموش نکنید که پس از آن باید زباله ها را جمع آوری کنید و ترجیحاً روز بعد ملحفه ها را تعویض کنید.

البته خیلی چیزهای دیگر هم وجود دارد که زوجین می توانید باهم تجربه کرد تا رابطه شان مستحکم شود و در روزمرگی نیفتد. مهمترین چیز این است که زن و شوهرها اراده با هم بودن داشته باشند تا هر یک از تجربیات خود را به بهترین لحظات تبدیل کنند.

۶ راه خوب برای قدردانی بیشتر از همسرتان

۸-حتما در طول شبانه روز باهم گفتگو کنید

چطور وقت بیشتری را با همسرمان بگذرانیم؟

شما به عنوان زوج مسائل مشترک زیادی دارید که میتوانید درباره آنها با یکدیگر گفتگو کنید از مسائل مربوط به فرزندتان گرفته تا نگرانی هایتان دریاره موقعیت شغلی تان و غیره. بهتر است این گفتگوها را هنگامی انجام دهید که دو طرف آمادگی دارید برای مثال وقتی همسرتان خسته از سرکار برگشته اصلا موقعیت مناسبی برای گفتگو نیست.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.