پرایمر آرایشی چیست؟

 پرایمر آرایشی چیست؟ این محصول صورت مبتنی بر کرم مورد علاقه آرایشگران حرفه ای است تا به آنها کمک کند ظاهری بی عیب و نقص برای مشتریان خود داشته باشند. این یک محصول آرایشی چند منظوره است که واقعاً زیبایی شما را به چند روش ارتقا می دهد. از خود پرسیده اید: ” به پرایمر . نیاز دارید یا خیر؟” درک هدف پرایمر می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این پرایمر شایسته جایگاهی در روتین زیبایی شما است یا خیر. ما در این مقاله تمام مزایای پرایمر آرایش را به شما ارائه خواهیم داد.

کاربردهای پرایمر آرایشی چیست؟

 پرایمر به ماندگاری آرایش شما کمک می کند

یکی از بزرگترین دلایلی که میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای هنگام کار با مشتریان به سراغ پرایمر می‌روند این است که به آرایش قدرت ماندگاری می‌دهد تا در طول روز شاداب به نظر برسد. این به این دلیل است که یکی از اهداف پرایمر این است که پوست شما را برای آرایش آماده کند و به عنوان پایه ای برای کمک به ماندگاری کرم پودر، رژگونه و آرایش چشم شما عمل کند. همانند پرایمر کردن دیوار قبل از رنگ‌آمیزی، پرایمر آرایشی، بوم مناسبی را ایجاد می‌کند تا فونداسیون شما به آن بچسبد و دوام داشته باشد.

 پرایمر آرایشی به پوست شما کمک می کند صاف تر به نظر برسد

پرایمر آرایش دیگری چه کار می کند؟ یکی از بهترین مزایای پرایمر آرایشی این است که دارای بافت ابریشمی منحصر به فرد و قدرت صاف کنندگی عالی است. اما، پرایمر دقیقا چگونه کار می کند؟ اکثر پرایمرها حاوی پلیمرهای مبتنی بر سیلیکون هستند که نه تنها حس ابریشمی به آنها می دهد بلکه به آنها اجازه می دهد تا هر گونه فرورفتگی در پوست را پر کنند. این شامل منافذ بزرگ، خطوط ریز، چین و چروک و زخم خفیف آکنه است.

پیشنهاد می کنیم مقالهگران ترین برند های لوازم آرایشی در جهان” را نیز مطالعه بفرمایید.

پرایمر آرایش می تواند به جلوگیری از چروک شدن سایه چشم شما کمک کند

در اینجا هدف قدرتمند دیگری از پرایمر وجود دارد: می تواند به آرایش چشم شما کمک کند تا ظاهری تازه و بی عیب داشته باشد. علاوه بر پرایمرهای آرایشی که برای کل صورت فرموله شده اند، پرایمرهایی نیز وجود دارند که به طور خاص برای پلک ها فرموله شده اند تا از چروک شدن سایه چشم جلوگیری کنند و آن را در تمام طول روز در جای خود نگه دارند.

کاربردهای پرایمر آرایشی چیست؟

پرایمر آرایشی می تواند به شما کمک کند چربی پوست را کنترل کنید

درست است که هدف اصلی پرایمر ایجاد یک پایه صاف و بادوام برای آرایش صورت مورد علاقه شما است، اما زمانی که فقط می خواهید درخشش پوست را کنترل کنید، متوجه خواهید شد که این کار به شما کمک می کند. اگر پوست شما به سمت چربی متمایل است و در طول روز تمایل به براق شدن دارد، استفاده از پرایمر آرایشی گامی مفید برای دستیابی به یک روکش مات طولانی مدت است. پرایمرهای کنترل کننده چربی حاوی مواد مات کننده هستند که با جذب چربی اضافی روی سطح پوست عمل می کنند.

 پرایمر آرایش مناسب برای پوست های مختلف

پرایمر آرایشی نیز به دلیل توانایی های چندوظیفه ای که دارد، یک ماده اساسی زیبایی است که در دسترس است. آیا می دانستید که می توانید از آن برای ایجاد پوشش مناسب پوست خود استفاده کنید؟ می توانید پرایمر آرایش را با زیرسازی مایع مورد علاقه خود ترکیب کنید تا پوششی شفاف داشته باشید که همچنان قدرت ماندگاری دارد. کافی است کمی پرایمر پشت دستتان گرم کنید و فونداسیون را قطره قطره اضافه کنید تا به قوام و رنگی برسید که برای شما مناسب است.

4/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.