نحوه نگهداری صحیح قارچ

نحوه نگهداری قارچ های تازه

اگر قارچ های تازه را به درستی ذخیره کنید ، تا یک هفته خوب می مانند. آسان است. قارچ های کامل و شسته نشده را در یک کیسه کاغذی قرار داده و قسمت بالای کیسه را روی آن تا کنید. سپس کیسه را در محفظه اصلی یخچال خود بگذارید. این کار به این دلیل انجام می شود که کیسه رطوبت اضافی قارچ ها را جذب می کند تا خیس و کپک نزند.

نحوه نگهداری قارچ در یخچال

قارچ ها را در کشو نگهداری نکنید – محیط خیلی مرطوب است.
از قرار دادن قارچ در کنار غذاهایی که بو یا طعم شدید دارند خودداری کنید زیرا آنها مانند اسفنج آنها را جذب می کند.
مراقب باشید که غذاهای دیگر را روی آنها قرار ندهید. قارچ های لرزیده و کبود شده و ظاهرشان خراب میشود  و ماندگاری زیادی نیز نخواهند داشت.
برخی از قارچ ها بهتر از بقیه در یخچال نگهداری می شوند. برای جلوگیری از هدر رفتن ، سعی کنید قارچ های خود را نزدیک به زمانی که قصد استفاده از آنها را دارید خریداری کنید.
اگر بیش از یک هفته نیاز به نگهداری قارچ دارید ، انجماد یا خشک شدن آنها را در نظر بگیرید.

نحوه نگهداری صحیح قارچ

چگونه قارچ را فریز کنیم؟

قارچ ها به خوبی یخ می زنند اما بهتر است هرچه زودتر آنها را در فریزر قرار دهید. منتظر شروع خراب شدن قارچ های خود در یخچال نباشید قبل از اینکه تصمیم بگیرید برخی از آنها را فریزر کنید. سعی کنید در مورد تعداد غذاهایی که در هفته آینده می خورید واقع بین باشید تا بتوانید بقیه را قبل از خراب شدن منجمد کنید.

نحوه خشک کردن قارچ ها

اگر فضای فریزر زیادی برای اختصاص دادن به قارچ ندارید ، خشک کردن آنها گزینه دیگری است. قارچ های خشک شده را می توان در صورت لزوم آب رسانی کرد و در این میان فضای بسیار کمی در انبار ذخیره می کنند. برای خشک کردن قارچ خود از اجاق کم دما یا دستگاه خشک کن مواد غذایی استفاده کنید. سپس آنها را در ظرف ضد هوا نگه دارید تا به آنها احتیاج پیدا کنید.

اگر قبلا هرگز قارچ خشک نکرده اید ، یک دسته کوچک را امتحان کنیدسپس مفدار زیاد را امتحان کنید. هنگامی که یاد گرفتید چگونه آنها را خشک کنید ، ممکن است دریابید که همه آنها به اندازه قارچ های تازه هستند. اگر نه چیز دیگری ، داشتن قارچ خشک برای ریختن در سوپ های خانگی بسیار عالی است.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “نکات خانه داری که حتما به کارتان می آید” را نیز مطالعه بفرمایید.      

راه های استفاده از قارچ ها

اگر مطمئن نیستید که قارچ شما قبل از خراب شدن چه باید بکنید ، در اینجا چند ایده آورده شده است. آنها را درون ماکارونی بریزید ، از آنها برای پیتزا استفاده کنید ، آنها را به سوپ اضافه کنید یا آنها را در کره تفت دهید و روی همبرگرها انباشته کنید. قارچ های سرخ شده نیز یک طرف خوشمزه برای استیک است. فقط مجموعه دستور العمل های خود را ورق بزنید ، و مطمئناً دستورالعمل های زیادی پیدا خواهید کرد که با یک مشت قارچ ریخته شده طعم و مزه بیشتری دارند.

 

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.