معرفی کتونی ونس و علت برتری نسبت به سایر برند ها

در دنیای مد امروزه کتونی ونس توانسته به خوبی ذائقه جوانان را پیدا کرده و کتونی هایی را به تولید برساند که مطابق با سلایق آن ها باشد . کتونی های ونس با توجه به سبک بودن و وزن کمی که دارند میتوانند یک گزینه ایده آل برای پیاده روی باشند. همانطور که گفته شد این برند توانسته با تولید کفش های خود در انواع رنگ های شاد بخوبی به مزاج جوان ها خوش بیاید. به طوری که اگر در خیابان به استایل دختر و پسرهای جوان دقت کنید ونس های رنگارنگ بسیاری که در پا دارند را میبینید . همانطور که همه ما می دانید پاها مهمترین عضو بدن هستند و حفظ سلامتی پا خیلی مهم و حیاتی است. در نهایت انتخاب کتونی مناسب امر مهم و حساسی می باشد که باید بسیار دقت داشته باشید.

در این مقاله به معرفی کتونی ونس میپردازیم

کتونی ونس

این کتونی پر اوازه در سال ۱۹۶۶ توسط پلو جیم ون درون در کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد. در اواخر دهه ۷۰ این برند به فروش قابل توجهی دست پیدا کرد .

محبوبیت ونس به حدی بالا رفت که بسیاری از خوانندگان آن وقت ایالات متحده نیز ونس پوش شده بودند و ونس در نظر مردم به عنوان شناسنامه خوانندگان جاز شده بود . این برند در حال حاضر در زمینه پوشاک ،تی شرت ،هودی ،شلوار جین ،کلاه های اسپرت کفش ها خیابانی و کتونی فعالیت گسترده ای دارد. برای مشاهده و خرید کتونی ونس روی لینک کلیک کنید.

معرفی انواع کتانی ونس جدید

WhatsApp Image 2022-11-20 at 10.55.20.jpg

ونس مدل اولد اسکول – Vans Old Skool

ونس مدل اولد اسکول از خانواده محصولات کلاسیک این برند محسوب میشود. جنس رویه اولد اسکول از اشبالت طبیعی و یا کتان میباشد . اولد اسکول، اولین مدل ونسی بود که در کناره ی آن از نوار سفید رنگ انحصاری این برند استفاده شد. امروزه اولد اسکولی که این نوار سفید را داشته باشد همچنان از معروف ترین کفش های ونس محسوب می شود

ونس مدل اِرا – Vans Era

مدل ساق کوتاه و بندی اسپرت کلاسیک ونس ارا نام گذاری کرده اند . در این مدل برای راحتی و نرمی پا از یک لایه نرم پنبه ای در اطراف کفش استفاده شده است . این مدل از ضروریات کمد دختر ها و پسر ها برای استفاده روزمره میباشد ..

WhatsApp Image 2022-11-20 at 10.55.19.jpg

کفش ونس مدل اسلیپ-آن – Vans Slip-Ons

این مدل کتانی ونس بدون بند به دلیل ظاهر ساده و پا خور راحتی که دارد، مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد. این نوع کفش، رنگ های متنوعی هم دارد و این یعنی متناسب با سلیقه ی هر کس یک مدل از آن وجود دارد. ؛ مدل اسلیپ-آن با توجه به راحتی و شکل ظاهری ساده خود برای تمام سلایق گزینه مناسبی میباشد

ونس مدل آتنتیک –Vans Authentic

کلمه آتنتیک به معنای منبع قابل استناد می باشد پس همانطور که از نام این کفش پیداست این مدل، مدل با اصالت و مرسوم این کفش ونس به حساب می آید. آتنتیک یک کتانی بندی ساق کوتاه با زیره ای پهن و دوخت هایی قابل مشاهده می باشد. این کتانی که جنسش اصالتاً از برزنت است، کفشی ساده و خاص است .

معرفی انواع ونس کتونی ساقدار

WhatsApp Image 2022-11-20 at 10.55.19(1)-min.jpg

کفش ونس مدل اسکیت-های – Vans Sk8-Hi

ونس مدل اسکیت-های بدون قطعا معروف ترین کتونی ساق بلند این برند محسوب می شود. این کتانی که در طراحی آن هم از المان های اسکیت سواری استفاده شده، امروزه به عنوان کفشی راحت و مد روز از طرف تمام خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که گفته شد کمپانی ونس با توجه به احساسات و علایق یک جوان سعی برتولیدات محصولاتی را کرده است که طیف زیادی از پسرها و دختر ها را به سمت استفاده از محصولات خود بکشاند . بعد از محبوبیت ونس این برند به تولید محصولات جدیدی نیز پرداخته است که با اقبال بالای مصرف کنندگان مواجه شد .

جدیدترین مدل های کتونی ونس

ونس مدل تاپس

این مدل ونس با توجه به بزرگ بودن و حجیم بودن آن بیشتر مناسب استایل های لش و غیر رسمی میباشد . رنگ مشکی و سفید این محصول بسیار پر طرفدار بوده و ست کردن آن با یک پیراهن سفید دکمه دار و شلوار جین میتواند یک استایل جذاب برای شما رقم بزند

صندل ونس

برند ونس در بین عموم به کتانی هایش معروف است، اما این برند محصولات جذاب و باکیفیت دیگری هم عرضه می کند که صندل هم بخشی از این محصولات است. صندل های ونس انتخابی عالی برای استایل غیررسمی تابستانی محسوب می شوند . در سفر های تابستانی پوشیدن صندل های راحت ونس با شلوارک و یک کلاه کپ استایل جالبی به شما میبخشد .

علت برتری کتونی ونس نسبت به سایر برند ها

برند امریکایی ونس برای تولید محصولات خود از فناوری متفاوتی به نام ولکانش

استفاده میکند .Vulcanization

فناوری ولکانش با حرارت دادن مستقیم و داغ کردن لاستیک باعث ایجاد استحکام کیفیت و پایداری محصول میشود. لاستیک ها قبل از فرایند ولکانش چسبنده و قابلیت کشندگی فراوانی دارند و همین امر باعث آسیب و پارگی آنها میشود اما بعد از فرایند ولکانش ، دوام پیدا کرده و دیگر به راحتی پاره نمی‌شوند.

خرید کتونی ونس

نزدیک به ۵۰سال است که کفش ونس در دنیای مد و پوشاک قد علم کرده است . محبوبیت ونس به جایی رسیده است کمتر کسی را پیدا میکنیم که در کمد لباس هایش محصولی از برند ونس نباشد. دلیل آن هم این هست که ونس بسیار ترکیب پذیر است و می توان آن را به صورت های مختلف با استایل های گوناگون ست کرد. فارغ از اینکه چه استایلی داشته باشید، همیشه می توانید ظاهر مناسبی با این کفش زیبا برای خودتان خلق کنید . همانطور که گفته شد کفش ونس رنگ بندی های مختلفی دارد که دست شما را در انتخاب یک ست جذاب باز نگه میدارد . محبوبترین و بهترین رنگ ممکن برای یک کفش که بتوان به راحتی با آن یک ست جذاب درست کرد رنگ سفید میباشد .

معرفی انواع کتونی ونس سفید

کتانی ونس ارا برای خلق استایلی شیک و جذاب ، گزینه ایده آل می باشد و می توان آن را هم در مراسم های غیررسمی و هم نیمه رسمی پوشید. با اینکه ونس ها در رنگبندی های مختلفی عرضه و تولید میشوند ولی همیشه بهترین انتخاب برای ست کردن رنگ سفید میباشد . با ونس ارا و یک شلوار کتان و یک بافت یقه گرد یک ست جذاب زمستانه درست کنید. سعی کنید فرم کلی لباس هایتان نسبتاً تنگ بوده و اغلب تک رنگ باشد تا ظاهری آراسته داشته باشید .

ونس اسکیت-های سفید همانطور که در بالا گفته شد با توجه به حجیم بودن آن باعث می شود که نتوانید به راحتی آن را با لباس های رسمی تان ست کنید؛ بنابراین بهتر است از لباس های غیررسمی همراه آن استفاده کنید. شلوار اسلش انتخابی عالی میتواند باشد که به خوبی کفش هایتان را به نمایش می گذارد. همچنین می توانید با ونس سفید خود یک تیشرت آستین بلند و کت چریکی اسپرت نیز بپوشید و استایل غیررسمی خود را کمی رسمی تر کنید .

قیمت کفش ونس اصل

کتونی های ونس در بازار های جهانی قیمتی در حدود ۶۵ دلار قیمت گذاری میشوند . با توجه به هزینه بالا برای تهیه کفش اورجینال شما میتوانید های کپی این برند رو با کیفتی بالا در بازار های داخلی تهیه نمایید . فروشگاه لوزی تخصصی ترین مرجع کفش و کتانی در کشور ، کتونی ، های کپی برند ونس را برای طرفداران این محصول پرآوازه با کیفیتی بالا و قیمتی متعادل و ایده آل گرد آوری کرده است .

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.