معرفی سواحل زیبای شهر آنتالیا در سفر به ترکیه

معرفی سواحل زیبای شهر آنتالیا در سفر به ترکیه

شهر آنتالیا یکی از برترین مقاصد گردشگری در دنیاست که با وجود طبیعتی زیبا و خیره کننده به محل مناسبی برای گذران تعطیلات میلیون ها مسافر تبدیل شده است. هر ساله و با آغاز فصل تابستان سیل بزرگی از گردشگران متوجه این شهر شده و ترجیح می دهند در کنار آب های فیروزه ای مدیترانه به تفریح و خوشگذرانی مشغول باشند. دور تا دور این شهر را سواحل زیبا در بر گرفته که در ادامه برخی از مشهورترین آن ها را معرفی خواهیم نمود.

سواحل زیبای شهر آنتالیا

 ساحل لارا

ساحل زیبای لارا در تور آنتالیا که در ترک ها آن را لارا پالجی می نامند ، از شهرت بسیاری برخوردار بوده و دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است . یکی از علل محبوبیت این خط ساحلی دسترسی آسانی است که به اغلب هتل ها و اقامتگاههای این شهر دارد .  این ساحل در شرق شهر آنتالیا واقع شده و موفق به دریافت پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا شده است و این به معنای آن است که شنا در امتداد این خط ساحلی از امنیت بالایی برخوردار بوده و امکانات رفاهی سطح بالا همه آنچه را نیاز دارید دراختیارتان می گذارد.

در اطراف این ساحل هتل ‌های بزرگ و مدرنی قرار دارد ، که برخی از این هتل ها قیمت هایی به نسبت مناسب دارند و خدماتی بی نظیر را به مشتریان خود ارائه می دهند ، از این رو بهتر است پیش از انتخاب محل اقامت خود هتل موجود در لارا را بررسی کنید.

به اعلام سفر باتو ، ساحل لارا هشت کیلومتر طول داشته و دارای ماسه های سفید رنگ است که در کنار آبهای فیروزه ای رنگ منظره ای زیبا را پدید آورده است . در امتداد این ساحل برخی از هتل های مشهور شهر و امکانات رفاهی و تفریحی متنوع همچون رستوران ها و کافه های متنوع و کلوپ های شبانه وجود دارد .

گفتنی است اگر از ساحل لارا  به سمت شرق حرکت کنید در زمان کوتاهی به آبشار زیبای دودن می رسید.

سواحل زیبای شهر آنتالیا

ساحل کنیالتی

این خط ساحلی یکی از دو ساحل مشهور شهر آنتالیاست که بعد از لارا دارای بیشترین شهرت بوده و هر ساله گردشگران بسیاری در امتداد ان به تفریح و خوشگذرانی مشغول خواهند بود . قسمتی از ساحل کنیالتی صخره ای است و کوه های بیدگلرالی اطراف آن را احاطه نموده است ، اما با این حال بازار تفریحات آبی در امتداد آن داغ بوده و بهترین مکان برای خوشگذرانی است.

در امتداد این ساحل برخی از هتل های مشهور شهر نظیر هتل ریکسوس ، رامادا پلازا ، اس یو و آکوالند وجود دارد . در امتداد این ساحل امکانات رفاهی و تفریحی متنوع همچون رستوران ها و کافه های متنوع و کلوپ های شبانه بسیاری وجود دارد.

این خط ساحلی دارای زمین بازی برای کودکان ، پارک جنگلی و تفریحات آبی متنوع است . برای دسترسی به آن می توانید از تاکسی ، اتوبوس و موتور استفاده کنید که البته اتوبوس بهترین گزینه است . زیرا سیستم اتوبوسرانی شهر آنتالیا دقیق و کارآمد بوده و هزینه کمی در بر خواهد داشت . تاکسی هایی که در سطح شهر پراکنده اند ، شما را در زمانی کوتاه به این ساحل می رسانند که البته هزینه آن بالاست.

بیشتر بخوانید: از باغ وحش آنتالیا تا ساحل بلک جاذبه های تفریحی آنتالیا

ساحل چیرالی

ساحل چیرالی یکی از بهترین سواحل در تور ارزان آنتالیا  شهر آنتالیاست که البته دارای آثار باستانی فراوانی است . حین گشت و گذار در این ساحل از بقایای شهر باستانی لیسیان دیدن خواهید نمود که به تنهایی ارزش ساعت ها وقت گذاشتن را دارد . این ساحل دارای ناظری زیبا است و البته در برخی ایام سال کمی شلوغ است.

سواحل زیبای شهر آنتالیا

 ساحل فازلیس

ساحل فازلیس یا ساحل فیروزه ای یکی از زیباترین سواحل شهر آنتالیا است که البته بهتر است برای گشت و گذار و دیدن تمام زیبایی های وسیله نقلیه داشته باشید . در این خط ساحلی علاوه بر مناظر زیبا و تفریحات آبی متنوع ، ویرانه های باستانی به جا مانده از یونانیان و رومیان را خواهید دید.

 این ساحل به نسبت خلوت تر بوده از این رو برای شنا و آفتاب گرفتن مکان بسیار ایده آلی است.

ساحل کمر

ساحل کمر یکی از محبوب ترین سواحل شهر آنتالیاست که از دو بخش شمالی وجنوبی تشکیل شده و هر یک از آن ها دارای طبیعتی زیبا و امکانات رفاهی سطح بالا هستند . منطقه توریستی کمر در خلیج آنتالیا و در نزدیکی کوههای توروس واقع شده است . ساحل کمر در غرب شهر آنتالیا واقع شده و حدودا چهل کیلومتر تا شهر فاصله دارد . اما وجود طبیعت زیبا و جاذبه های تفریحی و تاریخی فراوان و همچنین کافه و رستوران های متنوع ، طی کردن این فاصله را توجیح می کند.

باید اضافه کنیم ساحل کمر یکی از سواحل منتخب این کشور بوده که بواسطه سواحل و آب های پاکیزه و همچنین امکانات رفاهی سطح بالا مورد توجه گردشگران اروپائی قرار گرفته است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.