مزایای خرید خودرو بدون سرمایه اولیه چیست؟

خرید خودرو که شاید تا چند سال پیش با کمی برنامه‌ریزی و صرفه‌جویی می‌توانستیم آن را انجام دهیم، این روزها به یک آرزوی دور و دراز تبدیل شده است. با این که پیاده قدم زدن و دوچرخه سواری بسیار لذت‌بخش است اما همیشه موقعیت‌هایی هم به وجود می‌آید که جدا نیاز به داشتن یک ماشین حتی از نوع معمولی‌اش به شدت حس می‌شود. خوشبختانه راه‌هایی برای خرید خودرو بدون سرمایه اولیه و با استفاده از وام وجود دارد. در این نوشته قصد داریم تا با مزایای این شیوه از خرید خودرو و راه انجام آن بیشتر آشنا شویم.

مزیت خرید خودرو بدون سرمایه اولیه چیست؟

در اولین نگاه همین که شما می‌توانید بدون داشتن سرمایه‌ی اولیه خودرو خریداری کنید، به خودی خود یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود اما قضیه هرگز به همین‌جا ختم نخواهد شد. اگر شما بتوانید اقدام به اخذ وام کنید و خودرویی را خریداری کرده و سپس اقساط وام را پرداخت کنید، مزیت‌های بزرگ دیگری را به همراه خواهد داشت که در اینجا به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

خرید خودرو بدون سرمایه اولیه
خرید خودرو بدون سرمایه اولیه

خرید خودرو با وام باعث می‌شود تا جیب خود را خالی نکنید

اگر ثروتمند باشید، در هر زمانی می‌توانید اقدام به خرید هر خودرویی که دل‌تان خواست بکنید و همچنان هم ثروتمند باقی بمانید. اما اگر اینطور نیست، حتما به خوبی می‌دانید که خرج کردن سال‌ها پس‌انداز‌تان و خالی شدن جیب چه احساس ترسی را روانه‌ی آدمی خواهد کرد. بنابراین اگر حتی پس‌انداز قابل قبولی دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به جای خرید نقدی ماشین، وام بگیرید تا در مواقع اضطراری و در حین حوادث غیرمترقبه بی‌پول نمانید.

خرید خودرو قسطی به فعالیت‌های مالی‌تان نظم می‌بخشد

خرید خودرو بدون سرمایه اولیه و با وام باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی مالی‌تان مشخص باشد. یعنی موظف خواهید شد اقساط خود را دقیقا در زمان‌های مشخص‌شده و بر اساس قراردادی که تعیین شده پرداخت کنید و همین مسئله سبب ایجاد نظم و روشنگری بیشتر در امور مالی‌تان خواهد شد.

خرید شرایطی ماشین
خرید شرایطی ماشین

با خرید خودرو بدون سرمایه اولیه، قدرت خرید بالاتری داشته باشید

شاید بتوانید همین الان هم با استفاده از پس‌اندازهای خود اقدام به خرید ماشین کنید اما از آنجایی که قیمت ماشین بسیار بالاست در نتیجه نمی‌توانید روی مدل‌های بهتر دست بگذارید. از سویی دیگر، صبر کردن برای چندین سال هم واقعا کار سختی است (البته اگر قیمت‌ها ثابت بماند که خیلی بعید است!). اما با استفاده از وام می‌توانید مطمئن شوید که همین حالا قادر به خرید مدل‌های برتر خواهید بود.

همچنین با خرید خودرو بدون سرمایه اولیه، ارزش پول خود را حفظ خواهید کرد. اگر بخواهید پس ‌انداز خود را برای چند سال در بانک قرار دهید قطعا بعد از مدتی ارزش سرمایه‌تان تا چندین برابر کاهش خواهد یافت. اما با خرید خودرو قسطی و با استفاده از وام ارزش سرمایه شما حفظ خواهد شد.

خرید ماشین با چک
خرید ماشین با چک

خرید خودرو را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید

همه‌ی ما داستان‌های زیادی در رابطه با کلاه‌برداری لیزینگ‌ها شنیده‌ایم که بعد از مدتی سند را به نام خریداری نزده‌اند یا این که سودهای کلان و غیرمنصفانه را از مشتریان خود می‌گیرند. اما در خرید ماشین با چک یا با استفاده از وام مطمئن خواهید بود که این خودرو از آن شماست و سودی که می‌پردازید هم کاملا منصفانه خواهد بود.

خرید خودرو بدون سرمایه اولیه و با استفاده از وام را از کجا انجام دهیم؟

حالا که با مزایای خرید خودرو بدون سرمایه اولیه آشنا شدیم، لازم است یک مرجع مناسب برای خرید شرایطی ماشین نیز معرفی کنیم.

آقای وام یکی از همین مراجع معتبر در زمینه معرفی دریافت وام خودرو است که می‌توانید از آن برای دریافت تسهیلات استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت خرید خودرو قسطی با استفاده از این وبسایت نسبت به مجموعه‌های لیزینگی این است که بعد از پرداخت تعداد مشخصی از اقساط مراحل مربوط به سند زدن خودرو به نام شما انجام خواهد شد. این در حالی است که در شرکت‌های لیزینگی، خودرو تا پایان پرداخت کلیه‌ی اقساط در رهن باقی می‌ماند.

در نهایت لازم است به این نکته اشاره کنیم که تمام افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند برای دریافت وام خرید خودرو بدون سرمایه اولیه اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

https://mr-vam.com/%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.