قبل از تماس با تکنو تهویه ، قرص سرماخوردگی تهیه کنید

تعمیر و نگهداری چیلر

این روز ها که رفته رفته وارد فصل گرما می شویم،  تقاضا برای خدمات تعمیر و نگهداری چیلر زیاد می شود. امروزه چیلر ها از محبوب ‌ترین و بهترین سیستم‌ های تهویه مطبوع در ساختمان‌ ها محسوب می شوند. زیرا  با راندمان و قدرت بسیار بالا عمل تهویه مطبوع را انجام می‌دهند.

چیلر ها که از قطعات مختلفی تشکیل می‌شوند، بعد از گذشت مدتی استفاده، نیاز به سرویس یا تعمیر پیدا می‌کنند. لازم به ذکر است که با انجام منظم سرویس و تعمیرِ به موقع به راحتی می‌توان از این دستگاه، طی مدت بیشتری استفاده کرد. جدای از این ها با تعمیر و نگهداری درست و اصولی، این تجهیز عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. بنابراین بهتر است تعمیر چیلر ها را به مراکز معتبر بسپارید تا به ‌درستی و کاملا اصولی تعمیر شوند.

افراد متخصص و حرفه ای در تکنو تهویه با چندین سال سابقه کاری و بهره گیری از تعمیرکاران و سرویسکاران مجرب و با تجربه در زمینه تعمیر و نگهداری چیلر، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. پس در صورت نیاز به خدمات و مشاوره ی افرادِ تکنو تهویه در زمینه ی تعمیر و نگهداری چیلر با شماره های زیر در تماس باشید:

۸۸۵۹۶۱۰۹

۶۶۳۹۶۳۵۵

یکی دیگر از کاربرد های چیلر، به کارگیریِ آن در صنایع مختلف می باشد. به این معنا که خطوط تولیدیِ بسیاری در صنایع وجود دارند که در بخشی از فرایند خود نیازمند سرمایش می باشند. بنابراین از چیلر برای سرمایش و تولید برودت استفاده می کنند.

در صورتی که چیلر صنعتی شما نیز با مشکل روبه رو شد، قبل از انجام هر کاری کافیست با مجموعه تکنو تهویه تماس بگیرد که تعمیرچیلر صنعتی از دیگر خدماتی است که این تیم به نحو احسن انجام می دهند.

در ادامه بیشتر به توضیحِ این دسته از خدمات مجموعه ی تکنو تهویه می پردازیم:

تعمیر چیلر صنعتی

همان گونه گفته شد چیلر صنعتی یک دستگاه پیچیده و بزرگ است، جهت خنک نمودن محیط و همچنین سرد نمودن مکان‌ های صنعتی. پس تعمیر این تجهیزات اصلا کار آسانی نیست و باید به نیرو های متخصص و کار بلد سپرد تا از خطرات احتمالی و یا خرابی سایر قطعات چیلر صنعتی جلوگیری شود.

در صورتی که چیلر صنعتی شما با ایراداتی از قبیل مشکلاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم رو به رو شد، از تکنو نهویه، مرکز تخصصیِ سرویس و تعمیر چیلر صنعتی کمک بگیرید.

  • سرد نکردن چیلر صنعتی
  • سر و صدای زیاد و غیر طبیعی چیلر
  • کثیفی فیلتر چیلر صنعتی
  • یخ زدگی اوپراتور
  • کم بودن میزان سرمای چیلر
  • کریستال شدن در زمان روشن بودن و خاموش بودن
  • و…..

بدانید که رفع این مشکلات در چیلر صنعتی و به طور کلی تعمیر و نگهداری آن کار هر کسی نیست. چرا که  افراد نابلد بخاطر نداشتن تجربه کافی به این دستگاه آسیب جدی وارد می‌کنند و آن زمان باید هزینه چند برابری برای تعمیر چیلر صنعتی بپردازید.

تعمیر چیلر صنعتی

از دیگر خدمات مجموعه تکنو تهویه تعمیرات چیلر خانگی می باشد که در بخش بعدی به آن نیز اشاره کرده ایم:

تعمیرات چیلر خانگی

تعمیرات چیلر خانگی نیز از آن دست خدماتی است که اگر توسط تکنسن های حرفه ای تعمیر نشود، تا همیشه برای شما دردسرساز خواهد بود و ممکن است در گرم ترین روزهای سال اهالی منزل و ساختمان را کلافه کند.

در ادامه علائم و نشانه هایی را نشان می دهد چیلر خانگی شما نیاز به تعمیر دارد را  ذکر کرده ایم:

  • هوایی که در محیط خانه جریان دارد، دمای آن خنک و مطبوع نیست.
  • بوی نامطبوعی از از فن کوئل چیلر به مشام می رسد.
  • چیلرِ خانگیِ شما کار می کند اما فن کوئل روشن نمی شود.
  • با وجود اینکه طی مدت زیادی چیلر در حال کار کردن اما سرمایی در محیط حس نمی شود.
  • چیلر سریع روشن و خاموش می شود.
  • صدای غیر عادی از چیلر شنیده می شود.
  • پس از روشن شدن چیلر، فیوز اصلی بلافاصله قطع می شود.
  • حین روشن شدن فن کوئل، فیوز میپرد.

اگر در چیلر خانگی و یا چیلر ساختمانتان هر کدام از این علائم خرابی را مشاهده کردید، تنها کافیست جهت دریافت انواع خدمات تعمیرات چیلر خانگی با کارشناسان تکنو تهویه تماس بگیرید که همواره در تلاشند هرگونه نیاز شما در حیطه تعمیر چیلر را تحت پوشش قرار دهند.

هزینه تعمیر چیلر خانگی

هیچ گاه نمی‌توان هزینه مشخصی را تحت عنوان هزینه تعمیر چیلر خانگی مشخص کرد و به شما کاربران اعلام نمود. زیرا ممکن است چیلر خانگی شما در زمینه‌ های مختلف دچار خرابی شده و ایرادات گوناگونی در عملکرد آن به وجود آید که روند تعمیر هر یک از آن‌ ها با یکدیگر متفاوت است.

تنها می شود گفت که هزینه تعمیر چیلر خانگی به موارد مختلفی وابسته است. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر روی هزینه تعمیر چیلر خانگی می‌پردازیم:

  • نوع ایراد و خرابی
  • قطعات تعویض شده
  • دستمزد تعمیرکار
  • مدت‌زمان موردنیاز برای تعمیر
  • و…

نمایندگی چیلر مدیا(Midea)

تیم تکنو تهویه علاوه بر تمام خدمات گفته شده، به عنوان نمایندگی چیلر مدیا(Midea) با تخصص و دانش خود، تسلط کافی در تعمیر، سرویس و نگهداریِ چیلر های این برند را نیز دارد.

تعمیر چیلر مدیا از سخت ‌ترین و پیچیده ‌ترین فعالیت‌ هایی است که تعمیرکار یا سرویسکار چیلر مدیا با آن روبرو است. پس بهتر است از تکنو تهویه، نمایندگی چیلر مدیا(Midea) برای سرویس و نگهداری، یافتن علت خرابی و تعمیر آن کمک بخواهیم. این گونه می‌توان از ایجاد هزینه‌ های اضافه جلوگیری کرد.

همه این مطالب را گفتیم تا به این نتیجه برسیم که تعمیرات چیلر مدیا Midea حتما باید توسط متخصصان ماهر و زبده و باتجربه در این زمینه انجام شود تا شما با خیالی آسوده و راحت بتوانید از این دستگاه‌ ها در طول سال استفاده کنید. در صورتی که این خدمات به افراد نابلد و غیر متخصص سپرده شود، باعث بروز خسارات جبران‌ ناپذیری در چیلر خواهد شد.

در ادامه برای آگاهی شما، بیشترین درصد خرابی که در بخش های  مختلف چیلر مدیا Midea گزارش شده است را به ترتیب برایتان ارائه داده ایم:

  • خرابی در کمپرسور چیلر مدیا
  • اختلال در عملکرد کندانسور چیلر مدیا
  • خرابیِ اواپراتور چیلر مدیا
  • اختلال در عملکرد شیر انبساط چیلر مدیا
  • خرابی و اختلال در فن چیلر مدیا

تیم تخصصی و حرفه ای مجموعه تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر مدیا(Midea) با بهره گیری از با تجربه ترین تعمیرکاران چیلر مدیا و با داشتن چندین سال سابقه، در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا در این شرایط بد اقتصادی با هزینه مقرون به صرفه در کمترین زمان ممکن مشکلات دستگاه چیلر مدیا شما را بر طرف نماید.

نمایندگی چیلر مدیا(Midea)

«با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید»

در انتهای مطلب نیز تاکید می‌کنیم که تعمیر انواع چیلر صنعتی یا خانگی با هر برندی باید توسط متخصصین ماهر انجام شود. زیرا تعمیر این تجهیزات توسط افراد نیمه ماهر می تواند به خرابی آن در آینده و افزایش نهایی هزینه ها ختم شود.

 پس اگر برای تعمیر چیلر به دنبال یک تیمِ تعمیرکار ماهر هستید، می توانید این کار را به مجموعه تکنو تهویه واگذار کنید که شعار همیشگی اش این است که:«با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید». این مجموعه همواره با کنترل هزینه ها، تعمیر تخصصی و سرویس هوشمندانه پشتیبان شما می باشند.

در صورتی که به خدمات مجموعه تکنو تهویه احتیاج پیدا کردید، می توانید با شماره ی ۸۸۵۹۶۱۰۹  و ۶۶۳۹۶۳۵۵ تماس حاصل نمایید که همواره پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.