مخلوط کن چه مارکی خوبه؟ (ایرانی بخریم یا خارجی)

از جمله وسایلی که خانم‌ها توجه بسیار ویژه‌ای نسبت به آن دارند، ابزارهای مربوط به آشپزخانه است. این ابزارها کاربرد مخصوص به خودشان را دارند و در جای خودشان مفید هستند. مخلوط کن یکی از این وسایل است که کار شما را سریع‌تر و یکدست‌تر می‌کند.

این وسیله برای خرد کردن و مخلوط کردن انواع مواد خوراکی ساخته شده است. به همین خاطر با توجه به دامنه وسیع استفاده و مصرف این وسیله برای خانم‌های خانه‌دار، بر آن شدیم تا در این مقاله از سایت اسپیتا کمی درباره نحوه خرید آن صحبت کنیم.

انواع مخلوط کن حرفه ای

مخلوط کن معمولی

این نوع مخلوط کن یکی از پرفروش ترین مخلوط کن های موجود در بازار است که برای کارهای معمولی و روزمره مانند تهیه شیر موز یا برش میوه و سبزیجات مناسب است.

اما کارهای سطح بالایی مانند تهیه سوپ یا مخلوط کردن میوه ها را انجام نمی دهند، بنابراین این مدل برای کارهای روزمره مانند تهیه شیر موز که گزینه خوبی به عنوان مخلوط کن در خانه است، مناسب است.

مخلوط کن حرفه ای

این نوع همزن حاوی محصولاتی است که هیچ نوع همزن ندارند، یک مثال ساده این است که می توانند کره را از چشم بادامی جدا کنند که میزان این همزن را نشان می دهد یا مثلا زیر مخزن چیزهایی وجود دارد.

که میتونه مواد در حال مخلوط شدن مثل سوپ درست کردن رو گرم کنه، خلاصه این همزن های حرفه ای خیلی باکیفیت هستن و البته قیمتشون فوق العاده هست.

مخلوط کن شخصی

این نوع مواد بسیار فشرده و مناسب برای کارهای سبک هستند و البته مزیت اصلی آنها این است که می توانید آنها را مثلا به ورزشکارانی که می خواهند از غذای بعد از تمرین خود به عنوان مکمل ورزشی استفاده کنند، منتقل کنید. خوب مخلوط کنید و بخورید

مخلوط کن میله ای

این مدل شبیه چرخ گوشت برقی است و برخی به آن گوشت کوب برقی می گویند که البته اگر قصد خرید این مدل را دارید مقاله دیگر ما با عنوان خرید بهترین چرخ گوشت برقی را مطالعه کنید.

این نوع ظرفی ندارد و برگ های آنها در انتهای چوب در نظر گرفته می شود و برای استفاده باید موادی را که مخلوط می شوند در ظرفی شفاف ریخته و این مخلوط را به صورت استوانه ای در ظرف بریزید. . چوب حتماً مخلوط را به اندازه طول چوب داخل ظرف قرار دهید.

رپورتاژ مخلوط کن چه مارکی خوبه؟ (ایرانی بخریم یا خارجی)

بهترین مارک مخلوط کن ایرانی و خارجی

مارک بوش

شرکت قدرتمند بوش که در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانگی تخصص دارد، یکی از منحصربفردترین و بی نظیرترین ترکیب های موجود در بازار را ایجاد کرده است. مخلوط کن بوش MMB66G5MDE دارای بشکه شیشه ای با ظرفیت ۲٫۰ تا ۲٫۵ لیتر بوده و در برابر حرارت بسیار مقاوم است.

مقاومت حرارتی این مخلوط کن آن را به ابزاری ایده آل برای تهیه سوپ و نوشیدنی های سرد تبدیل کرده است.این مخلوط کن دارای تیغه استیل ضد زنگ بوده و به راحتی جدا شده و تمیز می شود. علاوه بر این، تیغه های این مخلوط کن در قطعات پلاستیکی مواد غذایی فاقد BPA هستند. این دستگاه دارای سه برنامه برای خرد کردن یخ، تهیه اسموتی و گزینه High Speed ​​برای افزایش سرعت اختلاط می باشد.

مارک فیلیپس

یکی از مفیدترین و پیشرفته ترین محصولات موجود در بازار، مخلوط کن فیلیپس HR3652/00 است. با استفاده از این دستگاه می توانید انواع اسموتی ها و میکس ها را در مدت زمان بسیار کوتاهی در منزل تهیه کنید.این محصول از فناوری ProBlend 6 3D پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد مخلوط های کاملا یکنواختی ایجاد کرده و مواد را ذخیره کنند.مواد مغذی و ویتامین ها را در آن تامین کنید.

سرعت این دستگاه کاملا قابل تنظیم بوده و قابلیت کار در حالت پالس از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می باشد. ممکن است بپرسید مزایای استفاده از پالس چیست؟ در پاسخ باید گفت زمانی که دستگاه در حالت پالس قرار می گیرد، تغییر ناگهانی و زیاد فلز دستگاه است، حتی قوی ترین مواد خرد شده و با هم ترکیب می شوند. علاوه بر این تیغه های قوی و قدرتمند این دستگاه قابلیت شکستن یخ و شکستن برق را فراهم می کند.

مارک پاناسونیک

پاناسونیک یکی از قدیمی ترین برندهایی است که فعالیت خود را در صنعت الکترونیک خانگی آغاز کرد. این برند با نام نشنال شروع به تولید کرد، سپس در سال ۲۰۰۴ نام خود را تغییر داد و محصولات خود را با نام پاناسونیک روانه بازار کرد. این برند برخی از بهترین و قوی ترین مخلوط های موجود را تولید می کند و این برند مخلوط کن درجه یک است.

این ظرف مخلوط کن از شیشه ساخته شده و عملکرد ضربان دارد. در نتیجه امکان مخلوط کردن و له کردن غذاهای بسیار جامد وجود دارد. ظرفیت این نوع بشکه ۱٫۵-۲ لیتر است و می تواند یخ را خرد کند. علاوه بر این، دستگاه دارای دو دستمال مرطوب الکترونیکی است که کار با دستگاه را مفید و آسان می کند.

مارک کنوود

مخلوط کن کنوود مدل SB327 یکی از بهترین و پیشرفته ترین مخلوط کن های موجود در بازار می باشد. این دستگاه توسط شرکت معروف و معروف کنوود معرفی شده و با قدرت بالایی که دارد می تواند انواع میوه ها به خصوص میوه های سفت را خرد کرده و مخلوط کند.

این محصول دارای تیغه های استیل ضد زنگ است که می تواند انواع مواد غذایی را برش داده و مخلوط کند. ظرفیت بشکه این محصول ۲ لیتر می باشد که این دستگاه را به انتخاب مناسبی برای خانواده های پرجمعیت و یا کافی شاپ ها تبدیل کرده است.

مارک فلر

فلر یکی از محصولاتی است که بیشترین مواد تشکیل دهنده و عملکرد و کاربرد را در بازار ارائه می دهد. این محصول بسیار مستحکم بوده و دارای بدنه ای پلاستیکی می باشد.علاوه بر این، عملکرد نبض این دستگاه روشی است که باعث می شود حتی پیچیده ترین غذاها را هم مخلوط کنید. ظرفیت بشکه این دستگاه ۱٫۵ لیتر می باشد که برای خانواده های با افراد کوچک و متوسط ​​مناسب است.

نکاتی که هنگام خرید بهترین مخلوط کن باکیفیت

بهترین مخلوط کن

وسایل برقی از جمله ابزارهای پر ریسک برای خرید هستند که لازم است حتماً شما در مورد آنها اطلاعات کافی و درست را به دست آورده باشید. همچنین می‌توانید از تجارب اعضای خانواده و دوستانتان در مورد خرید آن جویا شده و بهترین جنس مورد نظر خودتان را تهیه نمایید.

قدرت موتور

از جمله موارد مهمی که شما باید در هنگام خرید به آن توجه کنید، قدرت موتور است. قدرت موتور به این دلیل اهمیت دارد که سرعت کار را بالا می‌برد و روند خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی را روان‌تر می‌کند؛ یعنی هر چه وات و توان دستگاه بالاتر باشد دستگاه سریع‌تر و راحت‌تر کار می‌کند.

جنس پارچ

از موارد بسیار مهم قبل از خرید بهترین مخلوط کن در نظر گرفتن جنس پارچ است. پارچ مخلوط کن معمولاً در دو جنس شیشه‌ای و پلاستیکی شفاف عرضه می‌شود. پارچ پلاستیکی سبک‌تر است و نیاز به توان کمتری برای بلند کردن از سوی شما دارد. همچنین در برابر ضربه مقاوم‌تر است؛ اما نوع شیشه‌ای آن در برابر ضربه مقاومت کمتری دارد و احتمال شکستن آن زیاد است اما در برابر تغییر رنگ مقاوم‌تر می‌باشد.

جنس تیغه

قبل از خرید، بدانید که تیغه با جنس استیل بهترین نوع تیغه می‌باشد که کارایی و قدرت بیشتری برای بریدن دارد. همچنین مقاومت بیشتری هم دارد. تعداد این تیغه‌ها دو تا و نیم است که فقط یک طرف آن تیز و برنده است. حتماً از تیز بودن تیغه‌ها مطمئن شوید.

فیلترها

مورد دیگر که هنگام خرید بهتر است به آن توجه کنید بخش فیلتر مخلوط کن است. اگر این بخش خوب کار نکند، پوست، هسته، پالپ و تمام موارد مشابه وارد آبمیوه شما می‌شود و یا وارد غذا می‌شود. در این صورت طعم خوب و خوشمزه آن را زیر سؤال می‌برد. این قابلیت جدیداً به دستگاه اضافه شده است و در گذشته تفاله‌ها بصورت دستی از آبمیوه جدا می‌شد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

4.5/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.