طرز تهیه کرم شب ضد چروک با روغن انگور

روغن هسته انگور محصولی است که می توانید از آن برای تهیه کرم شب ضد چروک استفاده کنید. تهیه آن آسان است و استفاده از آن هم بسیار ساده است. روغن هسته انگور یک محصول طبیعی فوق العاده برای مراقبت از پوست است. که یکی از جذاب ترین خواص آن کاهش و جلوگیری از چین و چروک است. نکته قابل توجه این است که اثرات این ماده معمولا در کوتاه مدت آشکار می شود.

یکی دیگر از مزایای بزرگ این ماده طبیعی سازگاری آن با اشکال مختلف استفاده است. شما می توانید آن را به راحتی در بازار خریداری کنید و می توانید آن را با مواد مختلف ترکیب کنید تا نتایج متفاوتی بدست آورید.

نمی توانید تصور کنید که تهیه کرم ضد چروک با روغن انگور چقدر آسان است. این کرم شبانه است زیرا ماندن آن در تمام شب روی صورت تاثیرات بسیار بیشتری دارد. در واقع، فقط با استفاده مستقیم از روغن می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. بیایید موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

چرا پوست پیر می شود؟

پیری پوست یک فرآیند طبیعی است که با افزایش سن اتفاق می افتد. با گذشت سالها، پوست دستخوش یک سری تغییرات می شود که منجر به از دست دادن استحکام، آبرسانی، درخشندگی و صافی می شود. آن وقت است که چین و چروک های مخوف ظاهر می شوند.

این از نظر ارگانیک تحت تأثیر عوامل ژنتیکی، متابولیک و هورمونی است. عوامل بیرونی نیز تأثیرگذار هستند، مانند آفتاب، آلودگی، بهداشت نامناسب، کمبود خواب و مصرف برخی مواد مانند الکل یا دخانیات.

در حالی که اجتناب ناپذیر است، می توان آن را نیز با انجام چند قدم کاهش داد یا کاهش داد. مهمترین آنها ارائه مراقبت روزانه از پوست است. به همین ترتیب، یک کرم شب ضد چروک با روغن هسته انگور می تواند به شما کمک کند پیری پوست را کاهش دهید.روند طبیعی پیری پوست باعث ایجاد چین و چروک روی صورت می شود. اینها به نوبه خود منعکس کننده از دست دادن استحکام و کشش هستند.

نحوه ساخت کرم شب ضد چروک با روغن هسته انگور

فواید روغن هسته انگور

روغن هسته انگور یکی از آن محصولاتی است که نتایج سریع و قدرتمندی را برای کند کردن پیری پوست ارائه می دهد. به طور عمده به آبرسانی و استحکام و طراوت کمک می کند. این به این دلیل است که حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان و همچنین ویتامین های C، D، E و بتاکاروتن است.محصولات زیادی در صنعت آرایشی و بهداشتی وجود دارد که از روغن انگور به عنوان یک جزء ضروری استفاده می شود. یکی از مزایای بزرگ آن این است که برای هر نوع پوستی مناسب است، زیرا بدون مسدود کردن منافذ، عملکرد تونینگ را انجام می دهد. علاوه بر این، به دلیل داشتن نرم کننده های سبک، بسیار راحت جذب می شود.

از طرفی حاوی حجم بالایی از اسید لینولئیک نیز می باشد. این باعث می شود نه تنها برای مبارزه با چین و چروک، بلکه برای درمان جای زخم نیز عالی باشد. هنگامی که در برابر علائم کشش استفاده می شود، و حتی به عنوان یک لوسیون برای استفاده پس از آفتاب گرفتن بسیار عالی است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “طرز تهیه چند مدل لوسیون خانگی بدن” را نیز مطالعه بفرمایید.

نحوه ساخت کرم شب ضد چروک با روغن هسته انگور

ثابت شده است که محصولات خانگی جایگزین مناسبی برای درمان های بهداشتی و زیبایی هستند. بنابراین، مجبور نیستید لوازم آرایشی گران قیمت بخرید: برای این کار می توانید به محصولات طبیعی دسترسی داشته باشید. ساخت کرم شب ضد چروک با روغن هسته انگور بسیار ساده و ارزان است.

اولین چیزی که باید بدانید این است که استخراج روغن هسته انگور در خانه کار آسانی نیست. غیرممکن هم نیست، اما نتایج ممکن است بهترین نباشند. بنابراین توصیه می شود که روغن انگور از قبل فرآوری شده را خریداری کنید.روغن هسته انگور به دلیل غلظت بالای آنتی اکسیدان، پوست را ترمیم می کند و به کاهش علائم پیری کمک می کند.

چگونه استفاده کنیم؟

در اصل تنها کاری که باید انجام دهید این است که ۵ تا ۱۰ قطره روغن هسته انگور را به مرطوب کننده معمولی خود اضافه کنید. این اثر آن را به طرز شگفت انگیزی افزایش می دهد. هر شب آن را با ماساژ ملایم روی صورت بمالید. بگذارید تا روز بعد.

اثر اصلی این کرم شب ضد چروک با روغن انگور آبرسانی قابل توجه است. این در طراوت و استحکام صورت شما منعکس خواهد شد. همچنین پوست روشن تر و تمیزتر به نظر می رسد.

راه های دیگر استفاده از روغن هسته انگور

روغن هسته انگور در خود انگور است، بنابراین برای بهره مندی از اثرات آن، لزوماً نیازی به خرید این محصول نهایی ندارید. می توانید به سادگی از میوه ها استفاده کنید و چندین ماسک با آنها درست کنید تا جلوه های متفاوتی داشته باشید.

برای داشتن یک ماسک ضد چروک عالی، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱۰ عدد انگور سبز با اندازه خوب را انتخاب کنید و با محتویات یک کپسول ویتامین E و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید.
سپس آن مخلوط را بردارید و روی صورت بمالید و به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید حدود ۲۰ دقیقه عمل کند.
برای پایان، ماسک را با آب ولرم بردارید، تا زمانی که پوست بسیار تمیز شود.
به همین ترتیب، می توانید کاری بسیار ساده تر انجام دهید. انگورها را به دو نیم کنید و به آرامی روی صورت و گردن خود بمالید. بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و صورت خود را با آب ولرم فراوان بشویید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.