ساده ترین رکوردهای جهانی برای شکستن

رکورددار بودن بسیار عالی خواهد بود. چه شاهکاری است وقتی بتوانید رکوردی را در مقیاس جهانی برای خود ثبت کنید. برخی از رکوردهای جهانی ساده هستند و با کمی تلاش می توانید بر این ترفندها مسلط شوید تا جایی که بتوانید رکورد را بشکنید. در اینجا برخی از آسان ترین رکوردهای جهانی که یک فرد معمولی ممکن است با کمی زمان و تلاش بشکند، آورده شده است.

آسان ترین رکورد های ثبت شده در گینس

رکورد بیشترین موز پوست کنده و خورده شده در یک دقیقه:

آسان ترین رکورد های ثبت شده در گینس

اجرای پاتریک برتولتی در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۲ در داندی، ایلینوی، کمی ساده به نظر می رسد. هشت عدد موز. برتولتی تنها در یک دقیقه توانست پوستش را کاملا کنده و سپس هشت موز بخورد. آدم اغلب نادیده می گیرد که باز کردن یک موز چقدر می تواند دشوار باشد.

هشت موز برای شکستن رکورد کافی نیست، اما برتولتی باید روشی برای باز کردن آنها ایجاد کرده باشد و آن را به سرعت آماده کرده باشد، که این همان چیزی است که یک روال تمرینی برای شکستن رکورد این مرد مستلزم آن است. شما باید در عرض ۶۰ ثانیه ۹ شات را امتحان کنید. در هر صورت، حتی اگر بخواهید رکورد گینس را برای خوردن و پوست کندن موز ثبت کنید، مقدار زیادی پتاسیم دریافت خواهید کرد.

ثبت بیشترین تی شرت هایی که به طور همزمان پوشیده شده اند:

اکثر مردم فقط یک تی شرت را در یک زمان می پوشند، اما هر چند سال یک بار پوشیدن دو تی شرت، مانند یک پیراهن آستین کوتاه روی یک پیراهن بلند مد می شود. -یکی آستین دار بیش از دو مورد مضحک است. چرا تی شرت های بیشتری بپوشید در حالی که می توانید به جای آن، مثلاً ژاکت یا حتی یک سویشرت کلاهدار بپوشید؟ در برخی از مناطق کانادا هوا به اندازه کافی سرد می شود تا این نوع پوشش را توجیه کند، در ۱۷ فوریه ۲۰۱۹، تد هستینگز رکورد جدیدی را برای بیشترین لباس پوشیده همزمان با پوشیدن ۲۶۰ تی شرت ثبت کرد.

تلاش برای پوشیدن یک دسته پیراهن چالش‌برانگیزترین کار در جهان نیست، اما احتمالاً سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. تهیه پیراهن سخت ترین قسمت است. در هر صورت، چه کسی ۲۶۱ پیراهن دارد، و اگر داشته باشد، آیا همه آنها سایز بزرگتر می شوند؟ قبل از اقدام، ممکن است نیاز باشد که به فروشگاه پارچه بروید.

 رکورد سریعترین تمیز کردن پنجره:

رکوردهای بسیار استثنایی و گهگاهی عجیب و غریب در کتاب رکوردهای جهانی گینس وجود دارد. حفظ رکورد فوق العاده است.

اگر می‌خواهید رکورد باروز را بشکنید، بهتر است از وسیله کوچک شروع کنید، رکوردی که به درستی بیش از یک دهه است که شکسته نشده است. هنگام تمیز کردن شیشه ماشین، با یک اسکاج کوچک شروع کنید و به سمت گیره های بزرگتر و سطوح شیشه ای بزرگتر مانند درهای دوش و همچنین پنجره های تصویری بروید.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “با زندگی کوتاه‌ترین زن جهان آشنا شوید” را نیز مطالعه بفرمایید.      

 ثبت سریعترین زمان برای تایپ در یک iPad:

چیس ساموئل در هر صورت همین کار را انجام داد. در ۱۲ آگوست ۲۰۱۳، در Osler، ساسکاچوان، با وارد کردن صحیح و بدون خطا کل حروف الفبا در یک iPad تنها در ۲٫۴۷ ثانیه، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. حتی قابل توجه تر (و دشوارتر)، ساموئل آن را تنها با یک دست مدیریت کرد. تنها روش موثر برای آماده شدن برای این کار این است که تایپ کردن الفبای کامل را در iPad تمرین کنید تا زمانی که ریتمی ایجاد کنید که تایپ ABC ها را خودکار کند. علاوه بر این، تمرین مهارت انگشتانتان می تواند ایده خوبی باشد.

 ثبت سریعترین مصرف یک دونات مربا (بدون دست):

دونات ها با یکدیگر بسیار متفاوت هستند.دونات ها معمولا غلیظ و پر از تکه های میوه هستند، در حالی که دونات های لعاب دار سبک و پف دار هستند. دونات های مربا که در برخی از نقاط جهان به عنوان دونات ژله ای نیز شناخته می شوند، یک انتخاب فوق العاده برای آزمایش مهارت های شیرینی خوران هستند. زیرا بین وزن و چگالی سازگاری خوبی دارند. در آوریل ۲۰۱۴، تنها در ۱۱٫۴۱ ثانیه، فیلیپ سانتورو، ساکن سانفرانسیسکو، یک دونات کامل با اندازه استاندارد پر از مربا را قورت داد. علاوه بر این، در طول تلاش برای شکستن رکورد، او حتی از دستان خود استفاده نکرد و حتی یک بار لب هایش را لیس نزد.

 تماشای تلویزیون:

سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، بنابراین موفقیت آلخاندرو «ای جی» فراگوسو در تماشای ۹۴ ساعت تلویزیون بدون وقفه در شهر نیویورک در آوریل ۲۰۱۶ بسیار قابل توجه است.

 رکورد شکستن تخم مرغ با یک دست در یک دقیقه:

ساده ترین رکوردهای جهانی برای شکستن

در حال حاضر، راس مک کوردی با ۳۲ عدد رکورد بیشترین شکستن تخم مرغ در یک دقیقه را دارد. و در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۱، ساکن واشنگتن همه چیز را تنها با استفاده از یک دست انجام داد. با توجه به اینکه او رستورانی را اداره می کند که در صبحانه تخصص دارد، نسبت به رقبای آینده، گذشته، حال و آینده، یک مزیت ناعادلانه دارد. در نتیجه، او سال‌ها وقت داشته است تا در حین کار در مؤسسه‌اش، توانایی‌های معروف خود را در شکستن تخم‌مرغ تکمیل کند.

بدون شک شکستن حتی یک تخم مرغ یک کار خسته کننده خانه است. باید دقیقاً ضربه بخورد تا خرد شود، و نباید همه جا ریخته شود یا تکه‌های پوسته‌ای که برای بازیابی مشکل دارند در تابه یا ظرف باقی بگذارند. مک‌کردی از مقررات گینس پیروی می‌کند که می‌گوید هیچ پوسته تخم‌مرغی نباید به ظرف که برای جمع‌آوری تخم‌مرغ‌های خام استفاده می‌شوند، برخورد کند.

3.4/5 - (5 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.