رزرو هتل شیراز و اصفهان شهرهای مهم گردشگری کشور

رزرو هتل شیراز و اصفهان شهرهای مهم گردشگری کشور

رزرو هتل شیراز و اصفهان شهرهای مهم گردشگری کشور

شیراز

شیراز شهری غرق در تاریخ و شعر است و باید آن را در بالای برنامه سفر هر گردشگر پیدا کنید. در اینجا ما چند مورد ضروری را که باید هنگام بازدید از این مرکز تاریخی هنر کشور را نمایش می دهیم.

بازار وکیل شیراز

این بازار تاریخی مکانی برای خرید فرش ، ادویه جات ، جواهرات و کالاهای خانگی است. با چیدن در چایخانه ها ، حیاط ها ، کاروانسراها و حمام سنتی ، ممکن است به بیش از یک بعدازظهر برای کاوش در کل بازار وکیل نیاز داشته باشید. سقف های طاقی دار طاقدار نمونه بارزی از معماری زند قرن ۱۸ است و فضای مطبوعی را فراهم می کند که از طریق آن می توانید پرسه بزنید.

باغ ارم شیراز

شیراز به دلیل کشت باغهای زیبا شهرت دارد و بدون شک ارم بهترین مدل را دارد. ارم در باغ های گیاهان دانشگاه شیراز قرار می گیرد و مملو از درختان سرو ، پرچین های اصلاح شده و بوته های گل رز است. در مرکز آن یک استخر کوچک و یک کاخ باشکوه دوران قاجار قرار دارد ، هرچند که برای عموم بسته است. این باغ درست در شمال رودخانه خشک ، روبروی دانشگاه واقع شده است.

آرامگاه شاه چراغ

آرامگاه دیدنی برادر بزرگوار حضرت امام رضا (ع) است که از زمان قاجار به طور قابل توجهی توسعه یافته است. حیاط مرکزی دارای یک چشمه در مرکز خود است و در طراحی این آرامگاه دارای ویژگی های کاملاً ایرانی کاشی کاری آبی و فضای داخلی آینه ای خیره کننده ای است که آن را به یکی از زیباترین مساجد شیراز تبدیل کرده است.

هتل هما شیراز در کنار پارک آزادی ، بزرگترین پارک شیراز واقع شده است که چشم اندازهای با شکوهی را به زمین تنیس مجاور و کوه ارائه می دهد. تسهیلات متناسب با مشاغل و اوقات فراغت در نظر گرفته شده است و کارکنان حرفه ای آماده کمک به هر روشی هستند. نمای تزئینی با شکوه در هتل هما شیراز جای خود را به یک لابی با دلبازی گرم و تزئین شده با گلهای تازه و نشیمن راحت می دهد. ۲۳۲ اتاق و سوئیت زیبا ، نهایت راحتی را در اختیار مسافر با بصیرت قرار می دهد. هتل به کیفیت مراکز غذاخوری خود افتخار می کند و رستوران های متنوعی را ارائه می دهد که با سلیقه شما مطبوع هستند. این هتل شیراز همچنین دارای یکی از بهترین و بزرگترین امکانات عملکردی در شهر است. این مکان نهایی برای کنفرانس ها ، همایش ها و مناسبت های اجتماعی است. مرکز تناسب اندام از طیف گسترده ای از تجهیزات و امکانات برخوردار است.

رزرو هتل شیراز و اصفهان شهرهای مهم گردشگری کشور

هتل زندیه شیراز ، هتل ۵ ستاره شیراز در باغ خصوصی زندیه واقع شده است و در مکانی مناسب برای جاذبه های گردشگری واقع شده است ، یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در شیراز. در هتل زندیه می توانید معنای واقعی یک اقامتگاه سنتی با معماری اصیل ایرانی را درک کنید. هتل با معماری منحصر به فرد و فضاهای بسیار تمیز ، شما را در انتخاب این هتل جدی تر می کند. این یکی از بهترین هتل های شیراز است. از آنجا که هتل در مرکز شیراز واقع شده است ، میهمانان می توانند به راحتی به بناهای تاریخی شهر از جمله امامزاده شاه چراغ ، قلعه کریم خان ، حمام وکیل و باغ جهان نما دسترسی پیدا کنند. شیراز یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است که جاذبه های تاریخی دلربا آن هر ساله گردشگران خارجی و داخلی بسیاری را به خود جلب می کند ، به طوری که برخی از مسافران برای دیدن این جاذبه ها بارها و بارها به شیراز سفر می کنند. در این میان ، نقش هتل هایی که می توانند به اندازه کافی در به عنوان میزبان این طرفداران هنر بیشتر و بیشتر. این هتل یکی از هتل های ۵ ستاره شیراز است که در مدت زمان کوتاهی توانسته ارزش خود را به عنوان میزبان ثابت کند و به یکی از گزینه های برتر در بین هتل های شیراز تبدیل شود. هتل زندیه شیراز ۷ طبقه و ۷۵ واحد شامل اتاق ها و سوئیت های مناسب مسافران شیراز است.

اصفهان

اصفهان شهری باستانی در مرکز ایران است که در حدود ۳۴۰ کیلومتری جنوب تهران واقع شده است. اصفهان مرکز استان اصفهان است و پارسیان آن را “نصف جهان” یعنی “نصف جهان” می خوانند. از نظر جمعیت اصفهان بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. اصفهان در منطقه ای نیمه بیابانی در کنار رودخانه زاینده رود واقع شده است. اصفهان به عنوان یک مقصد محبوب گردشگری و یک مرکز مهم فرهنگی و اقتصادی ایران محسوب می شود. این شهر از آب و هوای معتدل و فصول منظم برخوردار است.

قبل از اینکه اصفهان توسط خاندان صفوی به عنوان پایتخت انتخاب شود ، میدانی به نام نقش جهان (تصویر جهان) در مجاورت میدان امام وجود داشت. در زمان شاه عباس بزرگ ، این میدان تقریباً به ابعاد کنونی بزرگ شده و مشهورترین بناهای تاریخی اصفهان در اطراف این میدان ساخته شده اند. مساحت این میدان بیش از ۸۵ هزار مربع است. در زمان شاه عباس اول و جانشینان وی ، این میدان منطقه ای بود که در آن جشن ها ، چوگان ، نمایش های نمایشی و رژه های نظامی برگزار می شد. دو دروازه سنگی چوگان در شمال و جنوب این میدان جاسازی شده است. طول این میدان بزرگ از شمال به جنوب ۵۰۰ متر و از شرق به غرب عرض آن حدود ۱۵۰ متر است. بیشتر گردشگران خارجی معتقدند که میدان امام یکی از بزرگترین میدان های جهان است. میدان نقش جهان طی چهار قرن گذشته شاهد بسیاری از خاطرات تاریخی ایران بوده است. خاطرات زندگی شاه عباس بزرگ و جانشینان وی تا پایان دوران صفویه با این میدان بزرگ تاریخی همراه است.

هتل اصفهان

هتل عباسی اصفهان هتلی ۵ ستاره است ، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتل های ایران است. این ملک دارای معماری قرن هجدهم است و در منطقه تاریخی شهر قرار دارد ، از این رو دارای اهمیت زیادی است. ساختمان اصلی عباسی زمانی کاروانسرای مدرسه چهار باغ بود. در اطراف باغ عظیمی از حوضها و سروهای سر به فلک کشیده مرتب شده است ، و با منظره ای از گنبد دوست داشتنی مدرسه ، آن مکان بسیار ویژه ای برای اقامت است. هتل عباسی اصفهان ، اکنون یک بنای ۳۰۰ ساله در قلب شهر اصفهان است ، موزه ای که “Nesf-Jahan” (به معنای نصف جهان) نامیده می شود ، بنای یادبودی که به عنوان گردشگران محلی و بین المللی ، مورخان ، معماران برجسته و جهانگردان حرفه ای ادعا می کنند ، لقب “زیباترین هتل جهان” را به همراه دارد. در اینجا ، روح زندگی در نقوش و نقاشی ها ، تأثیر متقابل رنگ ها و نور و روان بودن زیبایی برای هنر اصیل به پایتخت تسلیم شده و بر روی بدنه ساختمان کشیده شده است ، انگار که در اطراف در و دیوار است در امتداد مسیر پیاده روی به گذشته و حال ، که در آن الگوها زنده می شوند و زیبایی هنر پیشینیان را در چشم بیننده ترسیم می کنند ، زنده می شوند. هتل عباسی اصفهان دارای ۲۲۵ اتاق دونفره و کت و شلوار در ۳ طبقه است و گزینه مناسبی جهت رزرو هتل اصفهان است.

کیش

هتل چهار ستاره کیش فلامینگو در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع با ۱۰۰ اتاق در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد.

این هتل مجلل و شیک به صورت دلفین تاسیس شده است. این هتل با امکاناتی نظیر سالن کنفرانس ، صندوق ایمنی در لابی ، کافی شاپ ، گیرنده ماهواره ، اینترنت بی سیم ، سفر دریایی به جزیره و گردش در بازار آماده پذیرایی از میهمانان خود است. که گزینه خوبی جهت رزرو هتل در کیش می باشد

یکی از برترین هتل های چهار ستاره کیش هتل هلیا کیش است که در گروه گردشگری ساحلی کیش بین میدان امیر کبیر و ساحل ، نزدیک دریا و مراکز خرید و بازار واقع شده است. حیاط هتل دارای فضای سبز فوق العاده زیبایی به همراه چشمه های شگفت انگیز است که در مجموع اقامتگاه مطبوعی را برای شما ایجاد می کند.

هتل هلیا کیش دارای خدمات استقبال منظم فرودگاهی است. علاوه بر این ، قسمت اتومبیل اجاره ای هتل آماده اجاره اتومبیل های لوکس به مهمانان است.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.