راه های موثر برای از بین بردن چین و چروک گردن

شما می توانید بی نهایت لیفت صورت انجام دهید و یا از پوست این ناحیه با کمک ماسک ها و کرم های مختلف مراقبت کنید و تغییرات پوستی خود را پنهان کنید. با این حال، با مراقبت نادرست سن گردن به سرعت آشکار می شود. چین و چروک ها معمولا در سن حدود ۳۵-۴۵ ساله ظاهر می شوند، اما در برخی از  افراد خیلی زودتر روی گردن شان چین و چروک ظاهر میشود . همه اینها به دلیل تعدادی از عوامل است که باعث ایجاد چین و چروک میشود بیایید با آنها آشنا شویم.

از بین بردن چین و چروک گردن

علت چین و چروک گردن

خوابیدن روی بالش بلند و همچنین بی خوابی و محرومیت مزمن از خواب.
تولید ضعیف الیاف کلاژن و الاستین؛
قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش؛
یک رژیم غذایی نامتعادل که منجر به کمبود ویتامین می شود.
استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت؛
استفاده بیش از حد از قهوه ، شیرینی، ترشی؛
استفاده مداوم از روش های سخت کاهش وزن؛
استرس و اضطراب مداوم؛
چاقی؛
همیشه گردن تان برای کار با لپ تاپ و گوشی به سمت پایین باشد.
سیگار کشیدن؛
ضعف عضلات گردن؛
استفاده مکرر از اسکراب یا لایه برداری پوست در نواحی گردن؛
کم آبی بدن و پوست؛

نکات کاربردی برای از بین بردن چین و چروک گردن

از محصولات مراقبت حرفه ای برای گردن استفاده کنید. می توانید از کرم مرطوب کننده و مغذی برای صورت استفاده کنید. لوازم آرایشی بدون الکل و پارابن را انتخاب کنید. سری های حاوی کلاژن، پروتئین، ویتامین های A، B، E، ترتینوئین را ترجیح دهید.

حداقل ۲٫۸ لیتر مایعات در روز بنوشید که ۲ لیتر آن آب است. از نوشیدنی های گازدار و آبمیوه های بسته بندی شده بیش از حد استفاده نکنید.

رژیم غذایی خود را دنبال کنید، اساس رژیم غذایی باید سبزیجات و میوه های تازه باشد. ماهی بدون چربی یا گوشت سفید بخورید.

یک دوره ویتامین دریافت کنید، هر ربع آن را بنوشید. به چربی گورکن توجه کنید، خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست را افزایش می دهد، تأثیر مفیدی روی مو، ناخن و مجاری تنفسی دارد (برای افراد سیگاری مهم است).

اگر به مدت طولانی و زیاد با کامپیوتر کار می کنید، مطمئن شوید که در سطح شکم یا سینه قرار دارد. با سر پایین تلویزیون تماشا نکنید. این وضعیت باعث ایجاد چانه دوم و در نتیجه چین و چروک می شود.

رژیم کار و استراحت را رعایت کنید. یک بالش با سفتی متوسط ​​با خمیدگی جزئی (در حالت اولیه بیش از ۱۲ سانتی متر) برای خواب انتخاب کنید. از بی خوابی دوری کنید. این می تواند به استرس مداوم و افسردگی طولانی مدت کمک کند، در این مورد، به دنبال راه هایی برای مبارزه با عوامل منفی باشید.

هر روز گردن خود را با آب سرد یا متضاد ماساژ دهید. دوش را با فشار زیاد باز کنید و روی گردن خود بگیرید. در این زمان ماهیچه ها را به شدت فشار دهید و شل کنید، این روش را به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید. پس از آن، با حرکات دستی، یک کرم مغذی را روی گردن و ناحیه دکلته بمالید.

مراقب وزن باشید از رژیم های غذایی سخت که در یک لحظه کمک می کند تا چند پوند اضافی را از دست بدهید، استفاده نکنید و لحظه بعد بلافاصله برگردانده می شوند.اگر تصمیم به رژیم گرفتن دارید، فوراً در باشگاه ثبت نام کنید تا ماهیچه ها همیشه در فرم خوبی باشند و پوست شل نشود.

هنگام راه رفتن سر خود را صاف نگه دارید، به پاهای خود نگاه نکنید. همین امر در مورد کارهای خانه نیز صدق می کند، گردن باید همیشه در حالت مناسب باشد. دقیق بنشین، قوز نکن.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “نحوه انجام پدیکور در خانه: آموزش پدیکور ۱۰ مرحله ای برای مبتدیان” را نیز مطالعه بفرمایید.      

استفاده از ضربات متضاد برای رفع چین و چروک

برای این روش به ۸۵ گرم نمک دریا خرد شده نیاز دارید و همچنین ۳۵ میلی لیتر آب لیمو و یک حوله کوچک. داخل مخزن اول آب داغ بریزید و نمک را در آن رقیق کنید و دومی را با آب سرد و آبلیمو پر کنید. یک حوله را در آب داغ خیس کنید و خوب فشار دهید، به مدت ۵ دقیقه آن را با حرکات سنگین روی گردن بکوبید. وقتی پوست قرمز شد، به چرخه سرما بروید. یک حوله را در آب لیمو مرطوب کنید و دوباره به مدت ۵ دقیقه در گردن بزنید.

مراحل را ۵ تا ۱۰ بار در روز صبح و عصر تکرار کنید. دوره روش ها ۱٫۵-۲ ماه است. پس از آن، گردن را با مرطوب کننده بپوشانید.

ماسک های خانگی ضد چروک برای رفع چروک گردن

درمان چروک گردن

ماسک زردچوبه و موز

موز را از چرخ گوشت رد کنید یا با مخلوط کن یا چنگال خرد کنید. ۳۵ گرم موز اضافه کنید. پودر زردچوبه و ۱۵ میلی لیتر روغن بیدمشک.

بگذارید ترکیب به مدت نیم ساعت دم بکشد. در ظرفی جداگانه ۲۵ گرم ژلاتین و ۵۵ میلی لیتر آب خنک بریزید.، صبر کنید تا با سایر اجزا ترکیب شود. یک ماسک درست کنید، قسمت بالایی گردن را ثابت کنید. مخلوط را حدود یک ساعت نگه دارید و در حالت دراز کشیده باشید.

سیب زمینی و خیار

۲ عدد سیب زمینی و ۱ عدد خیار را بشویید، پوست آنها را جدا نکنید. به برش های نازک برش دهید، در چرخ گوشت بریزید و به صورت فرنی خرد کنید. ۲۰ گرم ژلاتین اضافه کنید. مخلوط را به مدت ۲۵ دقیقه بگذارید. در ظرفی جداگانه ۳۰ گرم سبوس کتان بریزید. را روی آنها آب جوش بریزید تا آب روی ترکیب را بپوشاند، حدود یک ربع صبر کنید. حالا همه مواد را در یک توده همگن مخلوط کنید، یک ماسک درست کنید داخل یک باند بپیچید و بگذارید ۱ ساعت روی گردن تان بماند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.