راهنمای انتخاب شال و روسری ؛ راهنمای جامع

راهنمای کامل خرید شال و روسری

شال و روسری باعث زیبایی ظاهر و چهره شما می‌شود. به همین دلیل در این مطلب یک راهنمای جامع برای انتخاب شال و انتخاب روسری در اختیار شما قرار می‌دهیم.

یکی از پرکاربردترین لباس‌‌‌های مورد استفاده‌ی خانم‌ها شال و روسری زنانه است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع شال و روسری زنانه ارزان قیمت با پارچه‌های مختلف و طرح‌های متنوع تولید می‌شود تا خانم‌ها بتوانند انواع شال و انواع روسری راحت و متناسب با سلیقه‌ی خود را بخرند. پس در این مطلب قصد داریم هر اطلاعاتی که در مورد خرید روسری و شال زنانه نیاز دارید در اختیار شما قرار دهیم.

اهمیت  شال و روسری زنانه

راهنمای انتخاب روسری

شال و روسری برای خانم‌ها فقط یک لباس برای پوشاندن سر و حجاب نیست بلکه برای زیبایی ظاهر و ست کردن با سایر لباس زنانه یک ضرورت است که در حفظ زیبایی آن‌ها اهمیت دارد.  فواید استفاده از شال و روسری شامل موارد زیر است:

  • یکی از فواید استفاده از روسری و شال جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش به پوست سر و مو است. روسری و شال از مو و پوست سر در برابر اشعه ماوراء بنفش و اثرات منفی آن محافظت می کند. تاثیر اشعه ماوراء بنفش بر موهای رنگ شده بسیار بیشتر و منفی تر است. بنابراین خانم هایی که موهای رنگ شده دارند، روسری ها اثر محافظتی بیشتری دارند.
  • روسری و شال نیز از پوست سر و مو در برابر تماس مستقیم با آلاینده های هوا محافظت می کند. این آلاینده ها مانند گرد و غبار و آلودگی سوخت های فسیلی می توانند روی موها بنشینند و آنها را آلوده کنند، بنابراین روسری با محافظت از مو و سر در برابر این آلودگی ها مزیت دیگری برای خانم های عزیز دارد.
  • اما برای محافظت بیشتر از پوست سر و مو، نکات بهداشتی نیز باید رعایت شود. نباید فراموش کرد که با وجود غدد چربی و عرق فراوان در پوست سر، پوشاندن دائمی سر باعث می شود میزان ترشح چربی در سر بیشتر از سایر قسمت های بدن باشد و از طرفی ترشح چربی در سر یکی از عوامل ریزش مو است. ماندگاری بالایی دارد. پس برای حل این مشکل خانم هایی که ساعت های طولانی روسری می پوشند به استحمام روزانه توجه زیادی دارند.

انواع مختلف روسری زنانه و شال زنانه

حتماً شما هم هنگام انتخاب مدل های مختلف روسری و شال زنانه این تجربه را داشتید که با انواع و اقسام مدل‌های مختلف روبرو شوید. تنوع شال و روسری به دلیل این است که هر خانم بتواند آن مدلی را که می‌پسندد انتخاب کند و از آن لذت ببرد. در ادامه شما را با انواع مدل‌های مختلف روسری و شال زنانه آشنا می‌کنیم.

انواع روسری زنانه

  • اندازه روسری ها مانند سایز روسری ها متفاوت است و اندازه استاندارد آن معمولاً (۱۸۰*۷۰) می باشد. سایز روسری ها نیز به مدل و مکانی که قرار است از روسری استفاده کنید بستگی دارد. اندازه روسری ها نیز مانند روسری ها بسیار متفاوت است. به عنوان مثال روسری های (۱۸۰*۸۰)، (۱۶۰*۷۰)، (۶۵*۲۰۰) و یا روسری های سه متری که امروزه با رنگ های متنوع در بازار موجود است و بیشتر برای انواع اسپرت مناسب است
  • حریر، روسری و شال های ابریشمی که معمولاً دست دوز و با کیفیت هستند از جمله روسری های شیک و مناسب برای استایل های رسمی و مجلسی هستند.
  • ژاکارد، روسری و شال ژاکارد از پارچه مرغوبی تهیه می شود که طرح های آن در خود پارچه بافته شده و چاپ نمی شود.
  • نخ، پارچه های نخی یکی از پرطرفدارترین پارچه های روسری و شال است که بیشتر برای تابستان مناسب است. روسری و شال نخی به دلیل نداشتن سر و سبکی نخ و همچنین گردش هوا بین بافت پارچه به یکی از پرفروش ترین پارچه ها تبدیل شده است.

انواع شال زنانه

راهنمای انتخاب شال

روسری های ساده بیشتر برای مجالس رسمی، مهمانی ها و مجالس مناسب هستند، اما روسری ها بهترین انتخاب برای مهمانی ها و استایل های اسپرت هستند.

  • روسری های اسپرت و ساده، روسری های ساده مناسب خانم هایی است که با روسری حس خوبی ندارند و برای استایل های کژوال بسیار مناسب هستند. برای استفاده روزمره بهترین گزینه همین روسری های ساده در رنگ های متنوع است که معمولا در سایزهای ۷۰*۱۸۰ تولید می شوند. روسری ها در بافت های ظریف و درشت تولید می شوند. هرچه بافت های استفاده شده ظریف تر باشد، پارچه زیباتر به نظر می رسد.

جنس پارچه شال و روسری زنانه

جنس پارچه‌ای که در تولید روسری و شال زنانه به کار می‌رود اهمیت زیادی دارد، چون در تماس مستقیم با موی سر قرار دارد. درصورتی‌که الیاف لباس زیر نامرغوب باشد یا اینکه در تولید آن از الیاف مصنوعی استفاده شده باشد، باعث آسیب به مو، رنگ مو، گوش ها و بروز حساسیت می‌شود.  به همین دلیل توجه به جنس انواع شال و روسری زنانه است.

قیمت لباس شال و روسری زنانه ارزان

قیمت انواع شال و روسری زنانه ارزان قیمت با هم متفاوت است و تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند جنس الیاف لباس زیر، ماندگاری و کیفیت پارچه و جدید بودن مدل آن است. اگر چه این قاعده همیشه درست نیست اما معمولاً شال و روسری با کیفیت پارچه‌ی مرغوب قیمت بالاتری دارند. پس هیچوقت کیفیت را فدای خرید شال یا روسری ارزان نکنید.

انتخاب سایز مناسب شال و روسری زنانه شیک متناسب با فرم صورت

یکی از عوامل مهم که در راحت بودن شال یا روسری تاثیرگذار است سایز آن است. پس مهم است روسری یا شال را دقیقاً متناسب با سایز صورت انتخاب کنید.

به خصوص اگر اهل خرید اینترنتی شال های زنانه هستید باید به سایز محصول که در سایت درج می‌شود دقت کنید و بر اساس آن شال زنانه را انتخاب کنید.

اهمیت فوق العاده رنگ بندی شال و روسری های زنانه

همان‌قدرکه کیفیت و جنس روسری و شال های زنانه اهمیت دارد، رنگ هم برای بسیاری از خانم‌ها مورد توجه است. توجه به رنگ شال زنانه و روسری زنانه نشانه‌ی توجه به کیفیت زندگی و انتخاب پوشش مناسب است. مثلاً بهتر است شال عروس و روسری مراسم و جشن ها از رنگ‌های روشن انتخاب شود یا رنگ شال و روسری دخترانه مطابق با سلیقه‌ی خود آن‌ها باشد و موجب تقویت عزت نفس در دختران شود.

اهمیت انواع شال و روسری ازنظر کیفیت

یکی از موارد با اهمیت هنگام خرید انواع شال ورسری برای خانم‌ها کیفیت آن است. برای هیچ کس جالب نیست که بعد از چند مرتبه شستشو رنگ شال یا روسری تغییر کند یا ظاهر آن خراب و شل شود. به همین جهت اغلب خانم‌های سعی می‌کنند از انواع روسری و شال با پارچه‌ی با کیفیت و مرغوب بخرند تا پوشش مو دوام و ماندگاری خوبی داشته باشد.

 

انتخاب شال و روسری

موارد مهم در خرید شال و روسری زنانه اینترنتی

برای خرید اینترنتی شال و روسری باید اندازه‌های صورت و رنگ پوست و ترکیب چهره خود را به طور دقیق مدنظر قرار دهید و سپس بر اساس محصولاتی که در فروشگاه های شال و روسری که در فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌شود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم راهنمای مناسبی برای خرید شال ها و روسری ها زنانه در اختیار شما قرار دهیم. به همین منظور انواع شال و روسری و کاربردهای هر کدام از آن‌ها را بیان کردیم. این موارد در کنار ویژگی‌های مهم شال ها و روسری ها می‌تواند در انتخاب شال و روسری زنانه ارزان قیمت و با کیفیت به شما کمک کند. منبع این محتوا سایت مانترا بوده که برای خرید اینترنتی شال زنانه به آدرس اینترنتی https://mantramode.com/shawl/ مراجعه فرمایید.

منبع: فروشگاه اینترنتی شال و روسری مانترا (https://mantramode.com//)

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.