بهترین راهها برای از بین بردن پشه

۸ راه حل خانگی برای دفع پشه

پشه ها اگرچه آسیب جدی به سلامتی وارد نمیکنند اما ممکن است گاهی اوقات خیلی اعصاب خرد کن باشند.اما روش های زیادی وجود دارد که می توانید برای دفع موثر آنها در صورت نیاز ، از آنها استفاده کنید.امروز ما در مجله فارسی ها بهترین دفع کننده های پشه را با شما در میان میگذاریم.

۱-اسپری دفع حشرات خانگی

از این اسپری حشرات طبیعی برای دفع پشه ها و همچنین حشرات دیگر مانند مگس استفاده کنید. یک پیاز کوچک و یک سر سیر را خرد کنید. چهار فنجان آب ، چهار قاشق چای خوری فلفل قرمز و یک قاشق غذاخوری صابون مایع را با هم مخلوط کنید. در اطراف مکان هایی که کودکان شما بازی می کنند اسپری کنید. این مخلوط اگر در شیشه ای با درپوش محکم نگهداری شود و در یک مکان تاریک و خنک نگهداری شود ، حدوداً یک هفته دوام می آورد.

مهم!
اگرچه بی خطر است ، اما این ترکیب برای استفاده در محیط خانه شما است نه روی پوست.

دفع حشرات خانگی

۲- اسپری خانگی دفع پشه

 سعی کنید این نسخه طبیعی را بسازید. یک چهارم فنجان سرکه سیب ، یک چهارم فنجان روغن فندق و حدود ۲۰ قطره از ترکیب هر روغن اساسی زیر را با هم مخلوط کنید: رزماری ، سیترونلا ، درخت چای ، سرو ، اکالیپتوس یا گیاه بادرنجبویه. مخلوط را به یک بطری اسپری منتقل کنید ، و قبل از هر بار استفاده آن را تکان دهید. به طور مستقیم روی پوست در معرض اسپری بپاشید و اشکالات دور می مانند!

پیشنهاد می کنیم مقالهنکات خانه داری که حتما به کارتان می آیدرا نیز مطالعه بفرمایید.

۳-اکالیپتوس و لیمو

هنگام خرید یک ماده دفع پشه طبیعی ، به دنبال ماده ای باشید که حاوی روغن اکالیپتوس و لیمو باشد. بسیار کارآمد است و از محافظت طولانی مدت برخوردار است.

۴- نعناع دفع کننده پشه

آیا به دنبال راهی موثر و در عین حال طبیعی برای مبارزه با پشه ها هستید؟ نعناع را امتحان کنید! چند قطره روغن نعناع را با یک فنجان آب در بطری اسپری ترکیب کرده ، خوب تکان دهید و روی پوست اسپری کنید. نه تنها ترکیبات شیمیایی نعناع به دفع جانوران خونخوار کمک می کند ، بلکه بوی تازه نعناعی را نیز خواهید داشت!

۵- رزماری و مریم گلی

آیا هنگام پخت کباب پشه ها اطراف آنها هستند. دفعه بعدی ، چند گل محمدی یا مریم گلی را روی ذغال ها قرار دهید. رایحه باعث دفع پشه ها می شود و گوشت شما را در آرامش می پزد.

۶- آب سیر

با مخلوط کردن سیر با آب و پاشیدن آن در مجاورت تمام لامپ های فضای باز ، یک دفع کننده خوب برای پشه ها دریافت کنید. با گرم شدن لامپ ها ، آنها عطر و  ضعیفی را در حیاط شما پخش می کنند ، که باعث می شود پشه ها و حشرات دیگر دور شوند.

۷- شیشه ضد پشه بسازید

در اینجا یک ایده خلاقانه برای دور نگه داشتن حشرات (به ویژه مگس ها و پشه ها) وجود دارد. شما به یک قلع قدیمی با درپوش و همچنین یک پارچه تمیز نیاز دارید. پارچه را با یک روغن ضروری رقیق مانند اکالیپتوس  نعناع ، اسطوخودوس  اشباع کنید. پارچه را در قالب یا شیشه قرار دهید و مهر و موم کنید. برای استفاده ، شیشه را باز کنید و آن را روی هر میز دیگری که در فضای باز استفاده می کنید قرار دهید. رایحه آن حشرات را دفع می کند. پس از چند بار استفاده ، پارچه را با روغن اسانس رقیق شده تازه کنید.

دفع کننده پشه
دفع کننده پشه

۸- از طبیعت برای دور نگه داشتن پشه ها استفاده کنید

بعضی اوقات ساده ترین کار کاشت گل هایی است که پشه ها را از شما دور می کند. شما همچنین می توانید با جذب پرندگان مناسب تعداد پشه های اطراف دارایی خود را کاهش دهید! بسیاری از پرندگان – مانند اوریول ، فنچ ، کاردینال و دیگران – هم بذر و هم حشرات می خورند. ترفند این است که به این پرندگان آنچه را که بدنبال آن هستند ارائه دهید . پرندگان در مکان شما برای خوردن غذا متوقف می شوند ، و سپس در حالی که آنها در آن هستند ، در جمعیت پشه ها فرو می روند.

پیشنهاد می کنیم مقالهروش تازه نگه داشتن سبزی و میوهرا نیز مطالعه بفرمایید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.