خلاقیت با سبد میوه و ساخت لوازم و وسایل خلاقانه جذاب

خلاقیت با سبد میوه و ساخت لوازم و وسایل خلاقانه جذاب

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” خلاقیت با سبد میوه و ساخت لوازم و وسایل خلاقانه جذاب ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

استفاده از وسایل دورریختنی و تبدیل آن‌ها به یک وسیله کاربردی خیلی لذت‌بخش و جالب است. یکی از این وسایل که قرار است این هفته به سراغش برویم، سبدهای پلاستیکی میوه هستند. البته اگر سبدها یا جعبه‌های چوبی میوه هم داشته باشید، باز هم گزینه جذابی خواهد بود.

با کمی خلاقیت می‌توان این سبدها را به وسایل کاربردی تبدیل کرد.

در ادامه با چند ایده آشنا خواهید شد که با توجه به نیازتان می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید.

همه آن‌چه نیاز دارید: سبدها یا جعبه‌های میوه، پارچه رنگی، چسب حرارتی، تخته چوبی چیزهایی که نیاز دارید ممکن است دقیقا مشابه آن چیزی نباشد که گفته شد و بسته به مدل سرهم کردن آن‌ها و نیاز شما کمی متفاوت باشد.

در هرحال همان طور که در تصاویر می‌بینید، اصل کار چیدمان سبدهاست که می‎توانید با درکنار هم گذاشتن آن‎ها و استفاده از تخته چوبی روی آن‌ها یا بین‎شان قفسه‌ای زیبا برای کنار اتاق بسازید تا جایی برای کتاب‌ها، کفش‎ها و گلدان‌ها باشد.

همچنین می‌توانید چیدمان سبدها را روی دیوار اجرا کنید و یک قفسه دیواری داشته باشید.

کافی است آن‌ها را با میخ و چکش و البته نظم و سلیقه روی دیوار تزیین کنید.

به‌جز این‌ها می‌توانید سبدهای پلاستیکی را با پارچه یا طناب ضخیم کنفی بپوشانید و آن‎ها را به باکس نشیمن یا سبدهای کاربردی‎تر تبدیل کنید تا بشود بیشتر و بهتر از آن ها استفاده کرد در ‌حالی که ظاهر جذاب‌تری هم به آن‌ها بخشیده‌اید.

در پایان این نکته را هم درنظر داشته‌باشید که اگر جعبه‌های میوه چوبی دردسترس دارید، می‌توانید آن‌ها را با اسپری رنگ یا رنگ آکریلیک مایع در طرح‌های گوناگون رنگ‌آمیزی کنید تا سروشکل زیباتری پیدا کند.

نویسنده : مهسا فارسی،خراسان

3/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.