جواهرات زیبا و ظریف

جواهرات زیبا و ظریف

*این مطلب در دی ماه ۱۴۰۱ بروزرسانی شده است.

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”جواهرات زیبا و ظریف” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

سبک کلاسیک، ظریف و جاودانه، علائم تجاری منحصر به فرد فهرست طراحان برتر جواهرات در زیر است. در زیر لیستی از ۱۵ تن از بهترین طراحان جواهرات جهان را مشاهده می کنید که سبک آنها با طرح های منحصر به فرد خود از گوشواره، ساعت، گردنبند، دستبند و انگشتر در دنیای زیورآلات زبانزد شده اند. جواهرات زیبا و ظریف هم در کلکسیون این طراحان معروف دیده میشود.

برترین طراحان جواهرات در جهان

میکیموتو

Mikimoto – Jewelry DesignerMikimoto یک شرکت جواهرات مروارید لوکس است. این مروارید توسط میکیموتو کوکیچی، که اولین مروارید پرورشی را ساخته است، تأسیس شد. اولین فروشگاه Mikimoto در سال ۱۸۹۹ در توکیو افتتاح شد و بعداً به لندن، پاریس، نیویورک، بمبئی و سایر شهرهای بزرگ گسترش یافت و اولین خانه جواهر ژاپنی بود که شهرت بین المللی به دست آورد. جواهرات Mikimoto به خاطر مرواریدهای نفیس و طرح های ساده و ظریف خود شناخته می شوند، اگرچه جواهرات مروارید استادانه تری نیز می سازند.

بولگاری

Bvlgari – Jewelry DesignerBulgari (همچنین بولگاری نوشته می شود) یک برند لوکس ایتالیایی است که به دلیل جواهرات، ساعت، عطر و هتل ها مشهور است. این شرکت توسط سوتیریوس بولگاریس، جواهرساز یونانی که در سال ۱۸۸۱ به رم نقل مکان کرد، تأسیس شد. این شرکت در قرن بیستم رشد کرد و به یک برند بین‌المللی معروف برای فلزکاری‌های معماری خود، که اغلب دارای پیوندهای طلا و فولاد سنگین بود، تبدیل شد.

آنها همچنین به دلیل سنگ های قیمتی و الماس های رنگی خود مشهور هستند. یکی از نمادین‌ترین طرح‌های آن‌ها Serpenti است، مجموعه‌ای از جواهرات و ساعت‌هایی که به شکل مار پیچ‌دار ساخته می‌شوند و اغلب با سنگ‌های قیمتی پاوه تزئین می‌شوند. نام تجاری این شرکت، BVLGARI، با الفبای لاتین نوشته شده است.

پیاژه

برترین طراحان جواهرات در جهان
برترین طراحان جواهرات در جهان

Piaget – Jewelry DesignerPiaget یک برند جواهرات لوکس سوئیسی است که توسط ژرژ پیاژه در سال ۱۸۷۴ تأسیس شد. این برند برای اولین بار به دلیل طراحی ساعت های لوکس خود، به ویژه آنهایی که دارای میناکاری زیبا و ست با سنگ های قیمتی بودند، مشهور شد. در طول قرن بیستم، پیاژه شروع به ساخت جواهرات نیز کرد، به ویژه قطعات الماس و سنگ های قیمتی. طرح‌های آن‌ها از سبک‌های هالیوود قدیمی و همچنین فرم‌های طبیعی، به‌ویژه مجموعه رز Piaget استفاده می‌کند.

در سال ۲۰۰۸، پیاژه توسط The Luxury Group به عنوان ششمین برند معتبر جواهرات در جهان رتبه بندی شد. جواهرات Paiget اغلب توسط افراد مشهور برای فرش قرمز و برتر استفاده می شود.

گراف

گراف – طراح جواهر لورنس گراف کار طراحی خود را در ۱۵ سالگی در انگلستان آغاز کرد و نزد یک جواهرساز حرفه ای شاگردی کرد. در سال ۱۹۶۰، او شرکت Graff Diamonds را تأسیس کرد. در سال ۱۹۶۲، او چندین فروشگاه در محله جواهرفروشی لندن باز کرد. گراف علاوه بر طرح‌های دقیق جواهرات الماس، به خرید و تنظیم مجدد الماس‌های معروف شهرت دارد. الماس معروفی که او با آنها کار کرده است شامل مجموعه زردهای ویندزور والیس سیمپسون، الماس ویتلزباخ (که بعداً به الماس ویتلزباخ-گراف تغییر نام داد) و الماس پرومیس لسوتو، الماسی خشن که هنگام خرید گراف ۶۰۳ قیراط بود.

بوسلاتی

Buccellati – Jewelry DesignerBuccellati Holding Italia یک شرکت ایتالیایی طراحی جواهرات و ساعت است که فروشگاه هایی در سراسر جهان از جمله پاریس، لندن، نیویورک، توکیو و هنگ کنگ دارد. بوچلاتی به خاطر جواهرات سنگ های قیمتی استادانه خود که دارای طرح هایی است که یادآور دوران هنر نو و هالیوود قدیمی است، مشهور است.

بسیاری از طرح های آنها دارای اشکال حیوانات و حشرات است، مانند طاووس سنگ های قیمتی و سنجاقک های ساخته شده از مروارید. مجموعه های Buccellati اغلب پس از ایجاد و قبل از حراج به خریداران در سراسر جهان به نمایش گذاشته می شوند.

تیفانی

در طول سال‌ها، طراحان جواهرات Tiffany and Co به لطف جواهرات علامت تجاری خود، یکپارچه بازار جواهرات را تسخیر کرده‌اند. این برند از زمانی که در سال ۱۸۳۷ افتتاح شد راه خود را هموار کرده است. این برند با علامت تجاری قفل و کلید شروع به کار کرد که مورد علاقه بسیاری است. از آن زمان، جعبه آبی نمادین کوچک آبی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

کارتیه

وقتی صحبت از برندهای جواهراتی می شود که بیشتر مورد اعتماد خانواده سلطنتی هستند، کارتیه در صدر لیست قرار دارد. طراحان جواهرات این شرکت خریدارانی مانند شاه ادوارد هفتم، شاهزاده گریس موناکو و والیس سیمپسون را به خود جلب کرده است. همچنین در هنگام حضور در فرش قرمز ثابت است. Cartier به خاطر خلاقیت های لوکس خود که شامل فلزات و جواهرات گرانبها مانند Cartier Panthere است، شناخته شده است.

هری وینستون

هری وینستون امروزه هنوز هم تاثیر زیادی دارد، به خصوص در دنیای مد. نام هری وینستون را بر روی برخی از بزرگترین نام های هالیوود خواهید دید. طراح جواهرات در قطعات جواهرات مگا الماس که بر خلاقیت های هنری ظریف و واضح تمرکز دارد، تخصص دارد. این شرکت همچنین به دلیل خرید Hope Diamond.Buccellati شهرت زیادی دارد.

ون کلیف و آرپلز

 خطوط جواهرات Van Cleef و Arpels به دلیل توانایی باورنکردنی خود در ایجاد جواهرات خیره کننده سنگ های قیمتی مشهور هستند. یکی از علائم تجاری شناخته شده آنها ایجاد تنظیمات رمز و راز است که اعتقاد بر این است که ساخت آن ۳۰۰ ساعت طول می کشد.

Dior

یکی دیگر از خط جواهراتی که از فرانسه در خانه دیور آمده است. کریستین دیور، موسس این برند، این خط جواهرات لوکس را در دهه ۱۹۵۰ زنده کرد. تعریف استایل دیور را می توان قوی و پر زرق و برق خلاصه کرد. طراحی زنانه این خط نیز به تطبیق پذیری اشاره می کند. جواهرات دیور در فصل فرش قرمز مورد علاقه است. نیازی به گفتن نیست که این یک برند لوکس است که برای همه جذاب است.

دیوید یورمان

جواهرات زیبا
جواهرات زیبا

دیوید یورمن یک شرکت جواهرات مستقر در نیویورک است که توسط دیوید و سیبیل یورمن تاسیس شده است. این جواهرات به خاطر قطعات جواهرات خود که دارای طرح های معاصر هستند که با لمس معماری همراه هستند، شناخته شده است. اقلام لوکس آنها نیز برای پوشیدن روزمره عالی هستند. طرح علامت تجاری این شرکت موتیف کابل آن است. جنیفر گارنر، جسیکا لانگ از جواهرات دیوید یورمن و تینا فی استفاده کرده اند.

فابرژ

فابرژ یک خط جواهر است که منشا آن روسیه است. این مجموعه متشکل از یک تیم خانواده نزدیک بافتنی از طراحان جواهرات است که به دلیل طراحی خود، تخم مرغ فابرژ، معروف هستند. این طرح علامت تجاری شبیه تخم مرغ عید پاک ساخته شده است. تنها تفاوت این است که این تخم مرغ فابرژ از فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی ساخته شده است. نقوشی که روی این تخم‌مرغ‌ها – بریده‌شدن – جواهرات – از انتزاعی تا مذهبی دیده می‌شود. در طول سال‌ها، خانه فابرژ طرح‌های پیچیده‌تری برای تخم‌های خود ساخته است.

شانل

Chanel یکی از محصولات امروزی است که به طور رسمی وارد دسته «نام خانگی» شده است. همه Chanel را می شناسند، و خطوط گسترده ای از محصولات مرتبط با مد است. خط زیورآلات شانل نیز پررونق است. این مجموعه که توسط Gabrielle “Coco” Chanel تأسیس شد، شامل طرح‌های فوق‌العاده زنانه است که حسی از مردانگی را در آنها ارائه می‌کند. محصولات از اقلام لوکس گرفته تا جواهرات استفاده روزمره را شامل می شود. آنها الماس، مروارید و سنگ های قیمتی دارند. مرلین مونرو، کایرا نایتلی، جنیفر لارنس لباس شانل را برای حضور در فرش قرمز پوشیدند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “گرانترین لباس های مگان مارکل،عروس خاندان سلطنتی” را نیز مطالعه بفرمایید.

HStern

هانس استرن مهاجر آلمانی این برند معروف را از برزیل تاسیس کرد. خط اصلی بر ایجاد قطعاتی از سنگ های قیمتی مجلل متمرکز بود. با این حال، با گذشت زمان، تمرکز استرن به ساخت جواهرات مبتنی بر طراحی تغییر کرد. Hans Stern لمس خاصی در طراحی خط دارد، به اندازه‌ای منحصر به فرد که مطمئناً از بقیه متمایز است. طرح های HStern از منابع منحصر به فردی مانند آلیس در سرزمین عجایب و حق امتیاز کیشوت الهام گرفته شده است. طراحان جواهرات همیشه ترکیبی منحصر به فرد از جواهرات کلاسیک و معاصر را ارائه می دهند و الهام بخش بسیاری از طراحان جواهرات مدرن امروزی است.

هرمس

یکی دیگر از افراد مشهور مورد علاقه، هرمس، برندی است که توسط طراح فرانسوی تیری هرمس تأسیس شده است که جواهرات، کیف، روسری و عطر را حمل می کند. محصول علامت تجاری آن در خط جواهراتش، النگوهای الماسی آن است که هر کدام حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار قیمت دارند.

جواهرات زیبا و ظریف
جواهر

جواهرات زیبا و ظریف
انگشترزیبا

جواهرات زیبا و ظریف
نیم ست زیبا

جواهرات زیبا و ظریف
حلقه زیبا

جواهرات زیبا و ظریف
گردنبند ظریف

جواهرات زیبا و ظریف
گردنبند

جواهرات زیبا و ظریف
گردنبند شیک

جواهرات زیبا و ظریف
حلقه

جواهرات زیبا و ظریف
مدل گردنبند

جواهرات زیبا و ظریف
گوشواره

جواهرات زیبا و ظریف
ست زیبا

جواهرات زیبا و ظریف
دستبند زیبا

جواهرات زیبا و ظریف
گردنبند شیک

جواهرات زیبا و ظریف
نیم ست

جواهرات زیبا و ظریف
انگشتر

جواهرات زیبا و ظریف
گردنبند سرخ
5/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.