بهترین هتل های جزیره کیش

بهترین هتل کیش کدام است؟

هم اکنون می توانید اقامتی راحت را برای سفر رویایی خود به جنوب ایران برنامه ریزی کنید: یکی از بهترین هتل های جزیره کیش را رزرو کنید.

هتل ترنج اقامت در قلب خلیج فارس را تجربه کنید

هتل مارینا پارک کیش

هتل پانوراما کیش  و تجربه تعطیلات لوکس در جزیره کیش

هتل داریوش گراند کیش ، مجموعه ای با الهام از تخت جمشید

هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های جزیره کیش

هتل میراژ کیش یکی از بهترین هتل های تازه تاسیس کیش می باشد

هتل بین المللی کیش یکی از هتل های پنج ستاره این جزیره است

هتل ایران کیش برای سفرهای خانوادگی مناسب است

هتل ویدا کیش یکی از هتل های لوکس کیش است.

هتلسفر به سواحل طلایی ایران یکی از بهترین برنامه هایی است که می توان برای تعطیلات رویایی در نظر گرفت. مقصدی فوق العاده در آب های نیلگون خلیج فارس که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر است.

برای رونق صنعت گردشگری در جزیره کیش هتل های متعددی با کیفیت ها و خدمات متفاوت ایجاد شده است تا پاسخگوی همه سلیقه ها و بودجه ها باشد. می خواهیم ۱۰ تا از بهترین هتل های جزیره کیش که برای اقامت شما مناسب هستند را به صورت مختصر و کاربردی به شما معرفی کنیم و خدمات و امکانات آنها را بررسی کنیم.

برای تصمیم گیری بهتر در مورد بهترین هتل های جزیره کیش و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها، امکانات، موقعیت مکانی و هر چیز دیگری که باید بدانید، این مقاله را بخوانید.

هتل ترنج اقامت در قلب خلیج فارس را تجربه کنید

هتل ۵ ستاره ترنج یکی از متنوع ترین انتخاب ها برای اقامت در بین هتل های کیش است. مجموعه ای که در سال ۱۳۹۴ در بخش یکی با طرح زیبا روی آب و دیگری در یک کلاس در ساحل جزیره ساخته شد. تمامی اتاق های هتل ترنج کیش دارای دریچه شیشه ای در کف و بالکن هستند که به راحتی می توانید از زیبایی چشم نواز خلیج فارس و طلوع و غروب طلایی جزیره لذت ببرید. از جمله امکانات این هتل مجلل باید به موارد زیر اشاره کرد:

آدرس: جزیره کیش – ابتدای جاده جهان – بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل مارینا پارک کیش

مارینا پارک، هتلی ۵ ستاره که در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است. محوطه زیبا با انواع گیاهان تزئینی طبیعی و همچنین آب بسیار زیبا منظره ای باشکوه از هتل را به نمایش می گذارد. داشتن ساحل اختصاصی و اتاق هایی با چشم انداز دریا در کنار رستوران های باکیفیت از جمله دلایل قرار گرفتن هتل مارینا در لیست بهترین هتل های کیش است. این هتل با پارکینگ اختصاصی، قایق، قایق های تفریحی در پارکی زیبا به وسعت ۱۷ هکتار با فضایی دلنشین و آبشارهای دیدنی گزینه مناسبی برای افراد سخت پسند است.

آدرس: جزیره کیش – نوار توریستی شرقی – جنب برج های دوقلو

هتل پانوراما و تجربه تعطیلات لوکس در جزیره کیش

هتل پانوراما یکی از بهترین هتل های جزیره کیش یکی از جدیدترین و جدیدترین هتل های کیش می باشد که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است ساختمانی ۱۵ طبقه با ۲۵۷ اتاق با امکانات رفاهی مدرن. نشیمن ها از طبقه دوم تا سیزدهم قرار دارند، طبقات به گونه ای طراحی شده اند که دسترسی فوق العاده استانداردی برای ارائه خدمات دارند. دسترسی آسان به مراکز خرید مختلف و مکان های دیدنی از ویژگی های محبوب این هتل در بین گردشگران است.

آدرس: کیش – میدان امیر کبیر – بلوار ساحل – ابتدای خیابان رودکی – هتل پانوراما

هتل بزرگ داریوش، مجموعه ای با الهام از تخت جمشید

هتل ۵ ستاره داریوش به سبک تخت جمشید ساخته شده و ۱۲ هکتار مساحت دارد. این مجموعه شامل ۱۸۴ اتاق و سوئیت مجلل رو به دریا یا باغ است که خاطره سفر به بهترین هتل های کیش را فراموش نشدنی می کند. استخر روباز آقایان و بانوان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تجهیزات غواصی، صبحانه رایگان، امکان استفاده از زمین تنیس، سالن بیلیارد، دریاچه خصوصی زیبا، سالن بدنسازی و همچنین بازدید از پارک دلفین و باغ پرندگان و بسیاری دیگر از امکانات این هتل است. یک رویای تاریخی هستند.

آدرس: کیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش کیش

هتل شایان یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های جزیره کیش

هتل شایان هتلی با معماری زیبا و پنج ستاره در کیش است که تمام انتظارات مسافران را برآورده می کند. این هتل در سال ۱۹۷۵ در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. این هتل ۱۹۱ اتاق دارد و فضای بسیار خوبی را برای خانواده ها فراهم می کند. جدی بگیرید که هتل شایان کیش را می توان بهترین هتل جزیره دانست. اتاق های با قیمت مناسب با امکاناتی مانند نزدیکی به بزرگترین اسکله تفریحی جزیره، اقامتی خوبی را برای مسافران ایجاد کرده است. علاوه بر اتاق های هتل، می توانید واحدهای ساحلی را نیز رزرو کنید که محیط خصوصی تری دارند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا

رزرو هتل قشم

برای مشاهده لیست کامل هتل قشم به سایت پرشین سفر مراجعه کنید در این سایت اکثریت هتل های قشم با قیمت و امکانات و تصاویر به نمایش گذاشته شده است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.