بهترین زمان و مناسب ترین روش برای از پوشک گرفتن کودک

بهترین زمان و مناسب ترین روش برای از پوشک گرفتن کودک

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”بهترین زمان و مناسب ترین روش برای از پوشک گرفتن کودک ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

یکی از نگرانی‌های مادرها از پوشک گرفتن کودک است. برای بعضی از کودکان به دلیل برخورد اشتباه یا انتخاب زمان نامناسب این روند خیلی زمان می‌برد یا مادر با شکست مواجه می‌شود. معمولا مادرها دست کم چند ماه به این موضوع و همه سختی‌های مربوط به آن فکر می‌کنند. در این مطلب با چند نکته آموزشی ساده می‌خواهیم این نگرانی را برطرف کنیم.

آمادگی فرزند را بررسی کنید

بیشتر بچه‌ها از یادگیری درباره آداب رفتن به سرویس بهداشتی هیجان‌زده هستند. چندین بار او را به سرویس بهداشتی ببرید و به صورت شماتیک به او نشان دهید که افراد بزرگ چه کاری انجام می‌دهند. هنگامی که کودک شما علایم آمادگی را نشان می‌دهد، با هم به یک فروشگاه بروید و لباس زیر با شخصیت‌های مورد علاقه کودک را برایش خریداری کنید. خرید لباس زیر با شخصیت‌های مورد علاقه کودکان روشی سرگرم کننده است که می توانید آن‌ها را هیجان‌زده کنید.

آخر هفته زمان مناسب برای این کار

برای از پوشک گرفتن فرزند خود به سه روز متوالی ماندن در خانه نیاز خواهید داشت. برای مادرهای شاغل، این روش بهتر است طی روزهای آخر هفته انجام شود. از لحاظ ذهنی خود را برای گذراندن وقت زیادی با فرزند خود آماده کنید. با آن‌ها سرگرم شوید.

روز اول از پوشک گرفتن کودک

وقتی کودک شما از خواب بیدار می‌شود، پوشک او را باز کنید. بگذارید کودک شما حداقل روز اول را برهنه بگذراند یا یک دامن یا شلوارک بپوشد کودک شما احتمالاً نیاز به استفاده از سرویس بهداشتی را تشخیص خواهد داد. ممکن است برای دسترسی آسان بخواهید لگن آموزشی را در اتاق‌نشیمن قرار دهید. این یک انتخاب شخصی است زیرا ممکن است برخی افراد بخواهند تمام کارهای مربوط به سرویس بهداشتی را همان جا انجام دهند. به کودک خود یک لیوان بزرگ آب، آب‌میوه یا شیر بدهید تا مجبور به ادرار کردن شود. با دقت مراقب علایمی باشید که فرزند شما را نیازمند رفتن به سرویس بهداشتی نشان می‌دهد. وقتی متوجه نشانه شدید، کودک خود را به سرعت به دست شویی ببرید. هر ۲۰ دقیقه یک بار کودک خود را به سرویس بهداشتی ببرید. ممکن است بخواهید یک تایمر ۲۰ دقیقه‌ای شنیدنی تنظیم کنید تا کودک شما بداند وقتی تایمر خاموش می‌شود، وقت آن است که از سرویس بهداشتی استفاده کند. پس از هر بار استفاده از سرویس بهداشتی ، حتما یک جایزه کوچک به عنوان تشویق برای کودک در نظر بگیرید شکلات، برچسب یا هرچیزی که او را مشتاق کند دوباره به دست شویی برود.

روز های دوم و سوم از پوشک گرفتن کودک

روند شما برای روزهای دوم و سوم از پوشک گرفتن کودک اساساً مثل همان روز اول است. برخی افراد در هر سه روز برای تحکیم روند در خانه می‌مانند. افراد دیگر برای فعالیت‌های کوتاه بعد از ظهر روزهای دوم و سوم تصمیم می‌گیرند به خارج از خانه بروند. انتظار داشته باشید کودکتان شلوارش را خیس کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، فقط لباس زیر ش را عوض کنید و قضیه را بزرگ نکنید.

نویسنده : مارال مرادی،خراسان

 

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی:

سوالات خقن و باحال جرات و حقیقت وحشتناک

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.