انتخاب و خرید کاندوم برای بهبود رابطه جنسی زناشوئی

انتخاب و خرید کاندوم برای بهبود رابطه جنسی زناشوئی (رپورتاژ آگهی)

رابطه زناشوئی در ازای لذت متقابل است و در اکثر مواقع رضایت نداشتن یکی از طرفین باعث یکنواختی در زندگی و تحت تاثیر قرار گرفتن مسایل خانوادگی می‌شود. انتخاب و خرید کاندوم در بهبود رابطه جنسی اهمیت زیادی دارد.

رسیدن به اوج لذت جنسی در زوج‌ها تفاوت دارد و پس کمی با آن آشنا می‌شویم، پس در ابتدا بدانیم که رابطه جنسی از دو مرحله تشکیل شده است:

تحریک:

از نظر علمی افزایش ترشح اندورفین (ترشحات عصبی ضد درد)، تستسترون (هورمون جنسی مردانه)،  اکسی توسین و وازوپرسین در خون موجب بالا رفتن احساس سرخوشی و پالس‌های مثبت عصبی می‌شود.

اوج لذت جنسی:

ارگاسم همان تغییرات در جریان تداوم رابطه جنسی و برانگیختگی در انتها و کاهش ناگهانی این تنش‌ها است..

مشکل اساسی در رابطه زناشویی کجاست؟ زمانی که یکی از طرفین به ارگاسم و اوج لذت جنسی برسد و دیگری خیر. پس رعایت این دو مرحله و کنترل آن برای رسید همزمان مهم است.

از طرفی تحریک پذیری در هر دو طرف رابطه جنسی زناشوئی نیاز به تنوع دارد که از یکی از ساده‌ترین راه‌ها در ایجاد تنوع رابطه زناشویی انتخاب و خرید کاندوم مناسب است. انواع کاندوم و محصولات ژل جنسی، این تنوع را برای بهبود رابطه جنسی فراهم می‌کنند.

  • آیا کاندوم لذت جنسی آقایان را کم می‌کند؟

این باور کاملا اشتباه و غیر مستند است. همه انواع کاندوم‌ بسیار نازک با ضخامت چند میکرون تا کاندوم تاخیری با هدف افزایش لذت جنسی آقایان تولید شده‌اند.

مثلا کاندوم تاخیری برای جلوگیری از زودانزالی جلوگیری و کاندوم خاردار در حفظ تعادل در لذت جنسی زوجین افزایش تحریک‌پذیری خانم‌ها پیشنهاد می‌شوند. یعنی این دو نوع زمان رسیدن به اوج لذت جنسی خانم‌ها و رسیدن به ارگاسم همزمان را برای زوجین ایجاد می‌کنند

  • خانم سردمزاج در رابطه زناشویی کیست؟

از شایع‌ترین موارد مربوط به سردمزاجی عدم ارگاسم خانم‌ها در رابطه زناشویی و تبدیل به عصبی شدن زن و درنهایت سردمزاجی است. بخش‌های تحریک‌پذیری و ارگاسم را کنترل کنید تا دو طرف اوج لذت جنسی در رابطه زناشویی را تجربه کنند.

احساس درد در رابطه زناشویی نیز باعث سردمزاجی برخی از خانم‌ها می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم موضوع را با همسر خود در میان گذاشته و از ژل لوبریکانت و کاندوم‌های ضدباکتریال استفاده شود.

تهیه و تنظیم: فروشگاه اینترنتی هپیکس

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.