انتخاب عینک آفتابی مناسب با رنگ پوستتان

آیا دوست دارید هر کجا که می روید از عینک آفتابی شیک در رنگ های مختلف استفاده کنید؟ آیا دوست دارید سلفی های شیک با عینک هایتان بگیرید؟ راستش را بخواهید، چه کسی این کار را نمی کند؟ خوب، آیا می دانستید که رنگ پوست شما نقش مهمی در انتخاب عینک مناسب دارد؟ اجازه بدهید برایتان توضیح بدم.پیچیده به نظر می رسد، اما نگران نباشید، زیرا در اینجا مجموعه ای از نکات و ترفندهای ساده ای است که باید هنگام انتخاب بهترین عینک آفتابی برای خود به خاطر داشته باشید.

چرا رنگ پوست هنگام انتخاب عینک آفتابی مهم است؟

یک تصور غلط رایج وجود دارد که هر کسی می تواند هر مدل عینک آفتابی را داشته باشد و فوق العاده به نظر برسد. اگرچه حقیقتی در آن وجود دارد، اما برای اینکه واقعاً زیبا باشید، عینک آفتابی شما باید به درستی با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. رنگ فریم و لنز عینک شما باید با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است کل ظاهر شما خراب شود.

انتخاب عینک آفتابی متناسب با رنگ پوست

شما باید از عینک آفتابی به عنوان یک وسیله جانبی استفاده کنید تا به درستی ظاهری خوب داشته باشید و برای انجام این کار، باید طبق استانداردهای خاصی دست چین شوند. این به چهره شما کمک می کند تا بتوانید ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید. به یاد داشته باشید، رنگ پوست شما مانند رنگ زمینه یک بوم میماند ، و رنگ های عینک آفتابی شما باید کاملاً متضاد یا مکمل آن باشند.

رنگ های مختلف پوست چیست؟

قبل از انتخاب عینک مورد علاقه خود، باید ایده ای در مورد رنگ پوست خود داشته باشید. به طور معمول، ما رنگ های پوست را به دو دسته کلی تقسیم می کنیم – رنگ پوست گرم و رنگ پوست سرد. با این حال، آنها را می توان بر اساس رنگ صورت نیز به عنوان رنگ روشن، گندمی، هلویی یا تیره طبقه بندی کرد.

چگونه بفهمم چه رنگ پوستی دارم؟

ساده ترین راه برای تشخیص رنگ پوست این است که یک تکه کاغذ سفید ساده را روی صورت خود نگه دارید و ظاهر پوست خود را با کاغذ مقایسه کنید. اگر پوست شما مایل به زرد، سبز یا قهوه ای روشن است، احتمالاً رنگ پوست گرمی دارید. اگر پوست شما صورتی، گلگون یا تا حدودی سایه آبی به نظر می رسد، در این صورت رنگ پوست شما سرد است.

از طرف دیگر، می‌توانید رنگ پوست خود را با نگاهی اجمالی به زیر بازو در ساعات روشنایی روز بررسی کنید. پوست‌های گرم رنگ زرد با رگه‌های مایل به سبز را مشاهده می‌کنند، در حالی که پوست‌های سرد به صورت ته‌رنگی گلگون با رگ‌های مایل به آبی ظاهر می‌شوند.

روش دیگر توجه به واکنش پوست شما به خورشید است. افرادی که به راحتی برنزه می شوند، معمولاً رنگ پوست گرم دارند، در حالی که افرادی که به جای برنزه شدن می سوزند معمولاً رنگ پوست سرد دارند.

اگرچه معمولاً رنگ پوست به این صورت طبقه بندی می شود، اما اگر در تشخیص رنگ پوست خود مشکل دارید، می توانید به سادگی رنگ صورت خود را به عنوان رنگ روشن، گندمی، هلویی یا تیره طبقه بندی کنید. این یک راه بسیار ساده‌تر برای دسته‌بندی پوست شما است، و همچنین نحوه استفاده از این روش را برای مطابقت با عینک‌های آفتابی‌تان توضیح می‌دهیم تا گم نشوید.

کدام عینک آفتابی را بر اساس رنگ پوستم باید بزنم؟

خوب، اکنون که رنگ پوست خود را مشخص کرده اید، می توانید به راحتی عینک آفتابی مناسب را با دنبال کردن راهنمای زیر انتخاب کنید.

عینک آفتابی برای رنگ پوست گرم

اگر رنگ پوست گرمی دارید، می توانید با انتخاب فریم های طلایی رنگ پوست خود را تکمیل کنید. زرد، قهوه ای، قرمز، عاجی، نارنجی و زیتونی نیز انتخاب های خوبی برای شما خواهند بود، زیرا رنگ گرم صورت شما را تقویت می کنند.

عینک آفتابی برای رنگ پوست سرد

اگر رنگ پوست سردی دارید، عینک آفتابی با فریم آبی بهترین است. برخی از رنگ های دیگر که برای شما عالی هستند عبارتند از سبز، مشکی، خاکستری، صورتی، نقره ای و بنفش.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “نکات مهم برای خرید عینک های آفتابی” را نیز مطالعه بفرمایید.      

عینک آفتابی متناسب با چهره شما

اگر در تشخیص رنگ پوست خود مشکل داشتید، از راهنمای زیر بر اساس رنگ پوست خود استفاده کنید تا به شما در انتخاب عینک آفتابی عالی کمک کند.

عینک برای افراد با رنگ پوست روشن

شما به طور طبیعی رنگ پوست روشنی دارید و برای رنگ‌های روشن و زیبا بسیار مناسب است. چند طرح عینک خنک را در رنگ‌های روشن مانند قرمز، نارنجی، سبز، آبی، زرد و غیره انتخاب کنید. این طرح‌ها شما را شیک‌پوش می‌کنند و در عین حال به ماهیت رنگ پوست طبیعی شما جذاب می‌شوند و ظاهری شایسته برای حضور در یک مجله به شما می‌دهند. پوشش دادن.

عینک آفتابی برای افراد با رنگ پوست گندمگون

اگر شما رنگ گندمی دارید، پس واقعا خوش شانس هستید، زیرا چشمان شما تقریباً با هر نوع عینک آفتابی حالت می گیرد. از سایه‌های تیره جدی گرفته تا رنگ‌های شاد و روشن، می‌توانید اساساً هر نوع قاب یا لنزی را انتخاب کنید. با این حال، توصیه می کنیم سایه تیره تری انتخاب کنید، مانند چیزی از مشکی، آبی تیره، بنفش، قرمز تیره، قهوه ای و غیره.

عینک برای افرادی که رنگ پوست هلویی دارند

این یکی دیگر از رنگ پوست است که برای دوستداران عینک آفتابی کاملاً باورنکردنی است. اگر رنگ پوست هلویی دارید، می توانید آزادانه طیف وسیعی از سایه ها را بپوشید و ظاهر خود را در همه آن ها تکان دهید. با این حال،رنگ های پاستلی بیشتر به شما می آیند. چند انتخاب فوق العاده که باید در نظر داشته باشید عبارتند از خاکستری، قهوه ای شکلاتی، بژ و سبز زیتونی.

عینک آفتابی برای افراد با رنگ پوست تیره

اگر رنگ پوست تیره ای دارید، توصیه می کنیم از رنگ های روشن عمیق که به خوبی با پوست شما هماهنگ نیستند و ممکن است توجه بیش از حد به چهره شما جلب کنند، دوری کنید. در عوض، قاب ها و لنزهای رنگ روشن را انتخاب کنید تا ویژگی های خود را برجسته کرده و ظاهر شما را به شدت برجسته کند. از یک عینک آفتابی نیمه شفاف مشکی، قهوه ای یا طلایی استفاده کنید تا هر جا که می روید همیشه بهترین ظاهر را داشته باشید.

بنابراین اکنون که می دانید کدام عینک آفتابی برای رنگ های مختلف پوست مناسب است، می توانید شروع به انتخاب مناسب کنید. اطمینان حاصل کنید که رنگ پوست یا رنگ صورت خود را به درستی شناسایی کرده اید و سپس نکات بالا را دنبال کنید تا عینک آفتابی مناسبی را انتخاب کنید .

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.