آیا کرم شب واقعا مورد نیاز است؟

آیا کرم شب واقعا مورد نیاز است؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”آیا کرم شب واقعا مورد نیاز است؟” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

اکثرا اهمیت استفاده از مرطوب کننده را در شب می دانند و در واقع ، به گفته Byrdie ، داشتن دو محصول مختلف آبرسانی – یکی برای روز و دیگری برای شب – برای حفظ سلامت پوست از اهمیت حیاتی برخوردار است.حالا با هم ببینیم چرا استفاده از کرم شب لازم و ضروری است؟

از آنجا که پوست شما در روز نسبت به شب نیازهای متفاوتی دارد ، داشتن مرطوب کننده برای هر دو زمان منطقی است. کرم های روزانه حاوی SPF و ویتامین C به محافظت از پوست در برابر سموم محیطی که در طول روز با آنها تماس می گیرید (از طریق Byrdie) کمک می کنند.

در حالی که از طرف دیگر شب هنگام زمانی است که فرآیند ترمیم طبیعی پوست اتفاق می افتد. به گفته گرتچن فریلینگ ، MD ، “در خواب پوست شما تحت فشار قرار میگیرد(بسته به نوع حالت خواب) ، بنابراین محصولات شب به حفظ سلامت پوست کمک می کنند و علائم پیری را کاهش می دهند. این زمانی است که پوست شما برای ترمیم کار می کند ، به همین دلیل کرم شب روی رطوبت و بازیابی تمرکز دارد.

کرم شب اغلب حاوی غلظت بالایی از پپتیدها و رتینول است که می تواند روی حساسیت پوست شما تأثیر میگذارد ، بنابراین شما نمی خواهید از آنها در طول روز استفاده کنید. کرم شب با کمک به ترمیم و بازسازی پوست ، غواصی عمیقی می کند تا به جبران خطوط ظریف و علائم پیری نیز کمک کند.

اگر از مرطوب کننده روز استفاده می کنید ، حتماً از کرم شب استفاده کنید.

 دکتر فریلینگ می گوید ، “اگر از کرم در روز استفاده کنید ، پوست احساس چربی می کند و در برابر آفتاب محافظت نمی شود. در حالی که اگر از کرم شب  استفاده کنید ، پوست شما مرطوب می شود. و تغذیه می شود ، اما طیف کاملی از مواد ضد پیری و مرطوب کننده را پیدا نخواهد کرد. می توانید یک کرم همه منظوره را انتخاب کنید که مرطوب کننده ، محافظت کننده و ترمیم کننده باشد.

می توانید یک کرم پیدا کنید که با نوع پوست خاص شما کار کند و از هر طریق ضد پیری ، پیشگیری از آکنه و حتی مشکلات دیگر پوستی به شما کمک کند. اگرچه اصطلاح “کرم شب” ممکن است چشم اندازهایی از روال زیبایی شما را ایجاد کند ، اما می تواند تفاوت زیادی در بازسازی پوست شما ایجاد کند.

آیا کرم شب واقعا مورد نیاز است؟
آیا کرم شب واقعا مورد نیاز است؟

اشتباهات مراقبت از پوست که باعث می شود پیرتر به نظر برسید:

هنگامی که من در سن نوجوانی و اوایل بیست سالگی بودم ، آرایش تنها چیزی بود که روی صورتم گذاشتم. من بیشتر از اینکه از مرطوب کننده استفاده کنم ، به خط چشم جت بلک فکر کردم – چه رسد به ایجاد یک ماسک برای پوست. اگر آرایشم خوب به نظر می رسید ، خوشحال بودم و به فکر پوستم نبودم.

این روزها ، من همه چیز را در مورد جوانتر و سالمتر نشان دادن پوست خود نگه دارم. به همین دلیل به سراغ متخصصان رفتم تا از آنها در مورد کارهایی که همه ما باید انجام دهیم (و از آن اجتناب کنیم!) در سفر به پوست زیباتر استفاده کنم و همانطور که مشخص شد ، بعضی از کارها بسیاری از ما هر روز انجام می دهیم که در واقع می توانند چهره های ما را خراب کنند.

در اینجا چندین اشتباه رایج در مراقبت از پوست وجود دارد که باعث می شود پیرتر به نظر برسید.

۱-با آرایش به رختخواب رفتن:

میشائلا بیلی ، متخصص زیبایی ، از مجله Refresh در Mosaic Hair Studio در اورلاندو ، فلوریدا ، از طریق ایمیل به من گفت: “خواه یک آرایشگر حرفه ای باشید یا نه ، شستن صورت دو بار در روز برای داشتن پوست ضروری است.” “عرق ، آرایش ، آلاینده های موجود در هوا و باکتری های موجود در دست همه روی پوست ما نشسته اند و باید روزانه پاک شوند.”

جوی چن ، مدیر عامل H20 Beauty می گوید حتی اگر آرایش نکنیم ، مدام در معرض آلاینده هایی هستیم که می توانند به پوست ما آسیب برسانند. وی به من گفت: “آلودگی هوا گسترده است – فقط در مناطق شهری محدود نمی شود. بعلاوه ، ذرات آلودگی ۲۰ برابر منافذ كوچكتر هستند ، این بدان معنی است كه پوست ما به راحتی این سموم را جذب می كند.” “اگرچه ممکن است بلافاصله متوجه آن نشوید ، اما با گذشت زمان ، پوست شما که بدون محافظت و در معرض آلودگی است ، خسارت بیشتری می زند – این یکی از عوامل اصلی ایجاد التهاب و علائم قابل مشاهده پیری است.”

۲-از استفاده از مرطوب کننده صرف نظر کرده اید:

افزودن رطوبت بیشتر به پوست چرب که در حال حاضر وجود دارد فقط اوضاع را بدتر می کند ، نه؟

همه به مرطوب کننده نیاز دارند ، چه شما یک نوع پوست خشک هستید و چه بسیار چرب هستید. “این باعث می شود که پوست در طول روز مرطوب باشد و به حفظ چین و چروک و خطوط ظریف کمک کند. می توان از مرطوب کننده های سنگین تر در شب و از مرطوب کننده های سبک تر با SPF 15 یا بالاتر در طول روز استفاده کرد.”

۳-استفاده از ضد آفتاب( SPF) فقط در طول تابستان :

به یاد داشته باشید که وقتی به ساحل می رویم از SPF استفاده کنیم ، اما واقعیت این است که ما واقعاً باید هر روز قبل از قدم زدن در خارج از آن از آن استفاده کنیم. دکتر بن جانسون ، بنیانگذار مراقبت از پوست Osmosis Pur Medical ، به من گفت: “محافظت در برابر آفتاب برای سالم نگه داشتن پوست و بدن شما مهم است.”

وی افزود: “هر وقت پوست شما در معرض آفتاب قرار میگیرد ، باید بیش از حد کار کند تا از خود محافظت کند که باعث ضعیف شدن پوست می شود و بنابراین لکه های آفتاب ، پیری پوست و چین و چروک ایجاد می کند.”

هیلاری کلاین ، آرایشگر به من گفت: “قرار گرفتن در معرض اشعه UVA  پوست شما را سریعتر پیر می کند.” کلاین همچنین پیشنهاد می کند روزانه از کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده با SPF 40 استفاده کنید. “نه تنها به محافظت در برابر آسیب های ناشی از آفتاب کمک می کند ، بلکه به جوان تر به نظر رسیدن پوست و جوانی نیز کمک می کند.”

۴-آب کافی ننوشیدن:

استفاده از مرطوب کننده تنها بخشی از مرطوب نگه داشتن پوست است. یک عمل فوق العاده مهم دیگر که ما اغلب فراموشش می کنیم؟ نوشیدن آب کافی.

روبرتا پری ، بنیانگذار و رئیس مراقبت از پوست طبیعی ScrubzBody ، گفت: “آب به عملکرد روان سیستم بدن کمک می کند. این به نوبه خود باعث عملکرد مناسب پوست نیز می شود.” “هر وزن شما چقدر باشد ، باید روزانه نیمی از مقدار آن را در اونس آب بنوشید. این کمک می کند بدن و پوست برافروخته نشود و آن را آب دار نگه دارد.”

خیلی طرفدار آب نیستید؟ پری پیشنهاد می کند چای بدون کافئین را با لیمو امتحان کنید.

۵-از لایه بردارها غافل شده اید:

شستن صورت یک چیز است. لایه برداری کاملاً یک بازی توپی است – و هنگامی که پوست شما به وجود می آید می تواند دنیایی متفاوت ایجاد کند. ربکا جورج ، متخصص مراقبت از پوست در Ciel Spa در لس آنجلس گفت: “لایه برداری یک عامل بسیار مهم برای حفظ سلامت پوست است.” “

کلاین همچنین به اهمیت لایه برداری اشاره کرد و به من گفت:

“بعضی از افراد بهانه حساسیت پوست خود را برای لایه برداری می دهند. من پیشنهاد می کنم مشتریان هفته ای یکبار از لایه بردار استفاده کنند .

“وی افزود:” برخی از اسکرابها دارای بافت ناهمواری هستند و می توانند پوست را تحریک کنند ، بنابراین مراقب باشید. هنگامی که از سلول های مرده پوست صورت خود خلاص می شوید ، در جاهای دیگر نیز جادو می کنید – شما چین و چروک ها را کم میکنید و رنگ پوست تان را روشنتر .

فواید لایه برداری پوست
فواید لایه برداری پوست

۶-غفلت از یک رژیم غذایی سالم:

صحبت از یک روده سالم است ، معلوم می شود که آنچه می خوریم تأثیر عمده ای در ظاهر جوان و شاداب پوست ما دارد. نانسی ریگان ، متخصص زیبایی و بنیانگذار / مدیرعامل Spa بلا رینا در فلوریدا جنوبی ، به من گفت: “شیوه زندگی و تغذیه یکی از بزرگترین عوامل پیری پوست است.” “رژیم غذایی حاوی مقادیر زیادی قند و کربوهیدرات های سفید باعث می شود پوست شل شود ، منعطف شود و منافذ پوست بزرگتر به نظر برسند.”

کریستینا فلاچ ، آرایشگر مشهور می گوید هنگام استفاده از پوست عالی ، تغذیه کلیدی است. او به من گفت: “نوشیدن نوشیدنی های بسیارشیرین ، نوشیدنی های رژیمی و شکر می تواند کیفیت ظاهر شما را به شدت کاهش دهد ، مهم نیست که چه آرایش می کنید.” “اگر با بدن خود رفتار خوبی داشته باشید ، به شما پاداش می دهد پوستی زیبا و سالم که باعث ایجاد یک بوم عالی برای آرایش می شود. به یاد داشته باشید که هدف از آرایش افزایش زیبایی شماست ، نه پوشاندن آن.”

مراقبت از پوست
مراقبت از پوست

داشتن پوست زیبا نیاز به وقت گذاشتن دارد:

اکنون که دانستیم از اشتباهات مربوط به مراقبت از پوست خودداری کنیم ، چگونه می توانیم بازی مراقبت از پوست خود را افزایش دهیم؟

آرایشگر Kline می گوید که این کار با ایجاد یک روال معمول آغاز می شود. او به من گفت: “اگر شما فقط یک مبتدی هستید ، مراقبت از پوست ممکن است کمی طاقت فرسا باشد. محصولات مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.” “من همیشه پیشنهاد می کنم که با چند اصل شروع کنید ، و سپس به عنوان یک حرفه ای بیشتر به آن اضافه کنید.

بهترین چند محصول برای شروع عبارتند از: پاک کننده ، تونر و مرطوب کننده. صبح پوست خود را تمیز کنید و در شب استفاده از تونر دو بار در روز ، صبح و شب استفاده از مرطوب کننده سبک صبح و مرطوب کننده سنگین در شب. اگر پوستی مستعد آکنه دارید ، پیشنهاد می کنم یک درمان موضعی در محل انجام دهید . “

اگر مطمئن نیستید که چه نوع پوستی دارید ، بیلی می گوید مراجعه به یک متخصص پوست یا زیبایی مکان خوبی برای شروع است. وی به من گفت: “متخصصان مراقبت از پوست در زمینه مراقبت و نگهداری از پوست آموزش دیده اند.” “تمیزکردن عمیق پوست توسط ماهیچه های متخصص یک بار در ماه می تواند احساس بهتری در ظاهر کلی پوست شما ایجاد کند. همچنین می تواند به شما در زمینه پیر شدن پوست و چگونگی پیشگیری از آن قبل از بروز آن کمک کند.”

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.