گران قیمت ترین چیز ها در جهان ، از قایق بادبانی تا گران ترین گوشی همراه

در زیر لیستی گردآوری شده از ۲۰ چیز گران قیمت جهان به همراه هزینه های آنها آورده شده است. بدون هیچ مقدمه ای اجازه دهید یک تور مجازی از این چیزهای زیبا و گران قیمت داشته باشیم!

گران قیمت ترین چیزها در جهان

۱-قایق بادبانی History Supreme

هزینه: ۴٫۵ میلیارد دلار

History Supreme گران ترین قایق بادبانی جهان است که ارزشی در حدود ۴٫۵ میلیارد دلار دارد. ساخت این قایق تفریحی که توسط استوارت هیوز، طراح لوکس و مشهور بریتانیایی، طراحی شد، تقریباً ۳ سال طول کشید. این کشتی گران قیمت ۱۰۰ فوتی توسط یک تاجر مالزیایی به مبلغ ۴٫۵ میلیارد دلار خریداری شد.

قیمت بسیار بالای این قایق تفریحی به دلیل استفاده از حدود ۱۰۰۰۰۰ کیلوگرم فلزات گرانبها مانند طلای جامد و پلاتین برای مونتاژ این آستر لوکس است. از فلزات گرانبها برای ساختن تقریباً کل قایق درست از پایه کشتی تا ناهار خوری، راه پله ها و غیره استفاده می شود. اتاق خواب اصلی این قایق تفریحی مرکز لوکس بودن آن است که از سنگ های شهاب سنگی تشکیل شده است.

گران قیمت ترین چیزها

۲-خانه آنتیلیا

هزینه: ۲ میلیارد دلار

آنتیلیا، واقع در بمبئی، متعلق به ثروتمندترین میلیاردر آسیا، موکش آمبانی است. این خانه ۲۷ طبقه عظیم دارای امکانات رفاهی لوکس مانند سه سکوی هلیکوپتر، کنترل ترافیک هوایی، فضای پارک ۱۶۸ خودرو، سالن رقص، ۹ آسانسور پرسرعت، سالن تئاتر ۵۰ نفره و بسیاری موارد دیگر است. به گونه ای طراحی شده است که بتواند در برابر زلزله ۸ ریشتری جان سالم به در ببرد.

۳- فراری GTO 1963

هزینه: ۵۲ میلیون دلار

به گفته بلومبرگ، این توسط یک خریدار ناشناس از Paul Pappalardo، در یک معامله خصوصی خریداری شده است. این گران ترین ماشین جهان است.

از بین ۳۹ GTO که تا به امروز تولید شده اند، این GTO خاص برنده مسابقه جاده ای تور دو فرانس ۱۹۶۳ شده است که توسط ژان گیشه رانندگی می شود.

۴-تابلو نقاشی اثر هنری پل سزان

هزینه: ۲۷۵ میلیون دلار

این تابلو اثر هنری پل سزان هنرمند مشهور فرانسوی است که در حال حاضر متعلق به خانواده سلطنتی آل ثانی قطر است.

۵- الماس صورتی

هزینه: ۲۳ میلیون دلار

الماس صورتی کامل در حراج کریستی هنگ کنگ به قیمت ۲۳٫۲ میلیون دلار به حراج گذاشته شد. به گفته ویکی سک، مدیر بخش جواهرات کریستیز آسیا، این جواهر گران ترین جواهرات در شبه قاره آسیا است.

۶- محل پارک منهتن

هزینه: ۱ میلیون دلار

این پارکینگ در شهر نیویورک در مرکز شهر منهتن حداقل ۱ میلیون دلار ارزش دارد. قیمت آن ۶ برابر بیشتر از یک خانه آمریکایی متوسط ​​است.

مردم ساکن در منهتن به خوبی از این واقعیت آگاه هستند که قیمت املاک و مستغلات در این شهر با قیمت نجومی همراه است.

۷- پر پرنده هویا

پرهای هویا نشان دهنده دوستی و احترام است. پر پرندگان هویا بسیار گران است زیرا این حیوان بیش از صد سال است که منقرض شده است.

این پر گران‌قیمت‌ترین پر روی سیاره زمین در نظر گرفته می‌شود، زیرا اکنون تنها باقی مانده شناخته شده است. در نیوزلند به حراج گذاشته شد و توسط یک پیشنهاد دهنده ناشناس برنده شد.

۸- دستبند پلنگی

هزینه: ۱۲٫۴ میلیون دلار

دستبند پلنگ الماس گران ترین دستبند جهان است. این یک قطعه جواهر است.

۹-نقاشی Garçon à la pipe

هزینه: ۱۰۴ میلیون دلار

این نقاشی شگفت‌انگیز گارسون à la pipe توسط کسی جز پابلو پیکاسو نابغه در سال ۱۹۰۵ ساخته شده است.

پیکاسو تنها ۲۴ سال داشت که این نقاشی را کشید و آن را یکی از بهترین کارهای اولیه این هنرمند می دانست که در بازار هنر ظاهر شد.

۱۰- عکس«راین دوم»

هزینه: ۴٫۳ میلیون دلار

Rhein II گران ترین عکس جهان است. این عکس توسط هنرمند تجسمی آلمانی Andreas Gursky در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است. این عکس نشان دهنده رابطه واقعی یک مرد با طبیعت است.سادگی این عکس اثر هنری گورسکی است که اعتماد زیادی به اثربخشی آن نشان می دهد.

۱۱- ساعت ۲۰۱ قیراط سنگ قیمتی

هزینه: ۲۵ میلیون دلار

افرادی که علاقه زیادی به ساعت های لوکس دارند، همیشه در جستجوی قطعات منحصر به فرد، کمیاب و گران قیمت هستند. این ساعت ۲۰۱ قیراطی با تمام نیازهای یک ساعت ایده آل عالی مطابقت دارد.

این توسط ساعت سازان Chopard ساخته شده است. ۸۷۴ الماس و در مجموع ۲۰۱ قیراط سنگ های قیمتی با الماس های فانتزی قلبی شکل در آن تعبیه شده است.

۱۲- بوگاتی ویرون با روکش طلا

هزینه: ۱۰ میلیون دلار

رپر آمریکایی فلو ریدا صاحب افتخار این بوگاتی روکش طلا است. این خودرو سرعت شگفت انگیزی دارد که از ۰ تا ۱۰۰ تنها در ۲٫۸ ثانیه می رسد.

پس از خرید وی، روکش طلا به خودرو اضافه شد.

۱۳- ویلا لئوپولدا

هزینه: ۵۰۶ میلیون دلار

ویلا لئوپولدا پس از آنتیلا دومین خانه گران قیمت جهان است. لئوپولدا در ریویرای فرانسه ساخته شده است که هدف آن بودن محلی برای مصدومان در طول جنگ جهانی دوم بود. این متعلق به ادموند و لیلی صفرا است.

۱۴-اثر هنری کوسه مرده

هزینه: ۱۲ میلیون دلار

این اثر هنری کوسه مرده توسط دیمین هرست ساخته شده است. این اثر هنری به طور رسمی “عدم امکان فیزیکی مرگ در ذهن کسی که زنده است” نامیده می شود.

۱۵-دامنه “Insure.com”

هزینه: ۱۶ میلیون دلار

نام دامنه “Insure.com” رکورد ثبت نام خود را در کتاب رکوردهای گینس تحت گران ترین رده نام دامنه ای که تا کنون فروخته شده است، دارد.

به مبلغ ۱۶ میلیون دلار به کوین استریت مستقر در کالیفرنیا، یک شرکت بازاریابی عمومی فروخته شد.

۱۶-تخت شناور مغناطیسی

هزینه: ۱٫۶ میلیون دلار

صاحب افتخار این تخت شناور مغناطیسی می تواند ادعا کند که صاحب یک چیز منحصر به فرد است که تکمیل آن هفت سال طول کشیده است. این تخت در ارتفاع ۱٫۲ فوتی از سطح زمین شناور است و ظرفیت تحمل وزن تا ۲۰۰۰ پوند را دارد.

۱۷- پیانو کریستال

هزینه: ۳٫۲ میلیون دلار

همانطور که از نام آن پیداست این پیانو تماماً از کریستال ساخته شده است. این یکی از گران ترین آلات موسیقی در جهان است.

این پیانو برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک پکن عمومی شد.

پیشنهاد می کنیم مقاله “آشنایی با ۱۰ ایرانی ثروتمند” را نیز مطالعه بفرمایید.

۱۸- زعفران

هزینه هر گرم ۱۱ دلار

اگر به آشپزی علاقه دارید و دوست دارید کمی ادویه به غذاهای خود اضافه کنید، پس حتما باید زعفران را در آشپزی خود داشته باشید. زعفران به عنوان گران‌ترین ادویه جهان شناخته می‌شود که هر گرم آن ۱۱ دلار به فروش می‌رسد.این کالا بسیار گران است زیرا فرآیند برداشت زعفران بسیار کار بر است. فواید سلامتی فوق العاده ای دارد و برای زنان باردار بسیار مفید است.

۱۹-گوشی همراه iPhone 3GS Supreme Rose

هزینه: ۲٫۹ میلیون دلار

این یک گوشی موبایل معمولی نیست، زیرا هیچ کس جرات گم کردن یا شکستن این تلفن همراه استوارت هیوز را ندارد. iPhone 3GS Supreme Rose گران ترین گوشی جهان است.

این گوشی با ۷۵ الماس بی عیب و نقص و ۴ الماس باگت صورتی که هر کدام ۲٫۵ قیراط وزن دارند ساخته شده است. این شامل یک کیف مجلل است که از پای شترمرغ واقعی ساخته شده است.

۲۰- گردنبند الماس بی نظیر L’Incomparable

گران قیمت ترین چیزها در جهان

هزینه: ۵۵ میلیون دلار

گردنبند الماس بی‌نظیر L’Incomparable گران‌ترین گردنبند جهان است که ۵۵ میلیون دلار ارزش دارد.

این از یک الماس سفید تقریباً بی عیب ۴۰۷٫۴۸ قیراط به همراه ۹۰ الماس سفید با وزن حدود ۲۳۰ قیراط تشکیل شده است. این تقریبا ۳۰ سال پیش در کنگو توسط یک دختر کشف شد.

خوب، همه این چیزهای گران قیمتی که در سیاره ما وجود دارند واقعاً شگفت انگیز هستند!امیدواریم از خواندن مقاله ما لذت برده باشید. با مراجعه به بخش نظرات ما در زیر، نظرات خود را در مورد این موضوع به اشتراک بگذارید!

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.