چگونه طاقچه خانه مان را زیبا بچینیم؟

چگونه طاقچه را تزئین کنیم ؟ چه می خواهید فضای اتاق نشیمن خود را به حداکثر برسانید یا به سادگی به دنبال تزئین مجدد فضا هستید، احتمالاً از خود پرسیده اید که برای تزئین طاقچه های اتاق نشیمن خود چه کاری می توانید انجام دهید. ما با این سوال زیاد برخورد کرده‌ایم، بنابراین در این پست ایده‌هایی در مورد تزئین طاقچه های اتاق نشیمن به اشتراک می‌گذاریم.روش های مختلفی برای تزئین طاقچه وجود دارد. در اینجا چند پیشنهاد کلاسیک وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید:

یک طاقچه عکس ایجاد کنید
گیاهان و گلها را روی طاقچه قرار دهید
اقلام یا مجموعه های قدیمی را نمایش دهید
کتاب های مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید
عناصر آرامش بخش را به اتاق اضافه کنید

می دانیم که تزئین طاقچه ها می تواند کمی مبهم باشد. خوشبختانه در این پست بیشتر در مورد تزیین آنها صحبت خواهیم کرد! به خواندن ادامه دهید تا با شما ایده هایی در مورد نحوه تزئین یک طاقچه در خانه و اینکه چگونه می توانید از این معماری اضافی برای خانه خود به حداکثر برسانید را با شما به اشتراک می گذاریم.

طاقچه ها را چطور زیباتر کنیم؟

طاقچه ها را چطور زیباتر کنیم؟

طاقچه معمولاً یک برجستگی تعبیه شده در دیوار است که به عنوان یک طراحی معماری در فضای خانه شما عمل می کند. عملکرد آن شبیه به قفسه است، اما بیشتر طاقچه ها باریک تر از قفسه معمولی هستند. اتاق های نشیمن معمولاً دارای طاقچه های دارای پنجره یا طاقچه های تعبیه شده در بالای شومینه هستند.

در اینجا چند ایده برای تزئین  طاقچه های خود آورده شده است:

یک طاقچه عکس ایجاد کنید

اگر تاقچه ای دارید که کم عمق است، همچنان می توانید از آن برای افزودن دکوراسیون به فضای خود استفاده کنید. عکس ها را می توان در مقابل طاقچه قرار داد تا یک گالری عکس با ظاهر منحصر به فرد ایجاد شود. اطمینان حاصل کنید که از اندازه های مختلف قاب استفاده می کنید تا به گالری خود تنوع بدهید.

اگر علاقه ای به استفاده از عکس ندارید، می توانید از آثار هنری مختلف به عنوان جایگزین استفاده کنید. چندین چاپ هنری یا چاپ روی بوم وجود دارد که می توانید به جای عکس نمایش دهید. اگر می خواهید یک تم برای اتاق خود داشته باشید نیز عالی است زیرا می توانید با هنری که در فضا قرار داده اید مطابقت داشته باشید.

 نمایش لوازم قدیمی

طاقچه ها فضاهای کوچکی هستند، اما برای به نمایش گذاشتن این وسایل عالی هستند زیرا مهمانان شما هنگام بازدید می توانند آنها را از نزدیک ببینند.

کتاب های مورد علاقه خود را روی طاقچه بگذارید

اگر کتابخوان هستید، طاقچه های اتاق نشیمن نیز مکان مناسبی برای نمایش آن کتاب های محبوب هستند. جدا از قفسه‌های کتاب، طاقچه شما می‌تواند مجموعه‌ای کوچک از کتاب‌ها را به نمایش بگذارد تا مهمان‌ها هنگام بازدید آن‌ها را بخوانند. می توانید تزئینات کوچکی مانند چند گل یا یک مجسمه را اضافه کنید تا در کنار کتاب های مورد علاقه خود بنشینید.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “دکور چشم نواز خانه کندال جنر” را نیز مطالعه بفرمایید.      

 عناصر آرامش بخش را به اتاق اضافه کنید

اگر می خواهید فضای آرامش بخشی در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید، از تاقچه ها برای قرار دادن عناصر آرامش بخش استفاده کنید که می توانید به فضای خود اضافه کنید. شمع‌ها، برخی پخش‌کننده‌های آروماتراپی، یا مشعل‌های روغن برای آرامش بیشتر اتاق و به‌عنوان یک دکوراسیون اضافی برای قرار دادن روی طاقچه مناسب هستند.

 گیاهان و فضای سبز را روی طاقچه قرار دهید

گاهی اوقات، بهترین راه برای انرژی بخشیدن به اتاق، افزودن گیاهان و مقداری سبزی به فضا است. تاقچه ها برای قرار دادن گلدان های کوچک برای افزودن رنگ و طراوت به اتاق عالی هستند.

یک انتخاب خوب این است که گلدان های کوچکی از گیاهان آپارتمانی را روی تاقچه خود قرار دهید. انواع محبوب شامل ساکولنت ها، کاکتوس ها یا سایر گیاهان آپارتمانی است که در محیط داخلی شما به خوبی رشد می کنند.

چگونه طاقچه خانه مان را زیبا بچینیم؟

آیا جایگزینی برای طاقچه ها وجود دارد؟

بسیاری از صاحبان خانه ایده تزئین طاقچه ها را دوست دارند، اما متأسفانه، همه خانه ها مجهز به یک تاقچه نیستند. اگر شما یکی از کسانی هستید که دوست دارید فضای کوچکی مانند این برای تزئین داشته باشید، ممکن است بخواهید چند گزینه جایگزین در نظر بگیرید.

از آنجایی که تاقچه ها باریک هستند، جایگزینی که می توانید در اتاق نشیمن خود قرار دهید، قفسه های شناور است. قفسه های شناور مانند یک طاقچه بسیار باریک هستند و نمی توانند وزن زیادی را تحمل کنند. با این حال، آنها برای تزیین عالی هستند و می توانید عکس ها و آثار هنری مورد علاقه خود و سایر اقلام کوچک را روی آنها قرار دهید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.