چطور بدون ولخرجی بهترین اقامتگاه ها را رزرو کنیم؟

کیست که از سفر کردن بدش بیاید! اما با وجود وضعیت اقتصادی که این روزها با آن درگیر هستیم شاید خرج و مخارج بالای سفر کردن تبدیل به مانعی شده که ما را از سفر رفتن منصرف می کند. اما همه ما می دانیم چقدر یک سفر حتی کوتاه مدت هم می تواند تغییرات بزرگی را در حال ما ایجاد کند. پس در این شرایط چاره چیست؟ توصیه ما به شما این است به جای اینکه به خاطر مخارج بالای سفر، قید سفر کردن را بزنید، هزینه های سفرتان را کاهش دهید. فرقی نمی کند قصد سفر به کدام شهر ایران را داشته باشید از اجاره ویلا روزانه در اصفهان که شهریست پر مسافر بگیر تا هر شهر دیگری؛ بحث اقامتگاه پرخرج ترین قسمت آن سفر خواهد بود. در این مطلب می خواهیم به شما از راهکارهایی بگوییم که تا حد چشمگیری هزینه های اقامتتان را در سفر پایین می آورد. پس با ما همراه باشید.

اجاره ویلا و سوئیت در شمال

سفر کردن در تعطیلات خاص ممنوع!

اگر به دنبال این هستید که هزینه های اقامتی سفرتان را پایین بیاورید اصلا در تعطیلات به سفر رفتن فکر نکنید. شروع تعطیلات چند روزه مساوی است با شروع سیل عظیمی از مسافرین که به اقصی نقاط کشور سفر می کنند. با بالا رفتن تقاضا برای رزرو اقامتگاه، هزینه رزرو اقامتگاه هم سر به فلک می کشد. چه باورتان بشود و چه باورتان نشود هزینه اجاره ویلا در چادگان در تعطیلات حتی ۲ تا ۳ برابر هم افزایش پیدا می کند. البته که این افزایش قیمت تنها به چادگان ختم نمی شود بلکه در همه شهرها به همین شکل است. پس تا جای ممکن سعی کنید سفرهای خود را به تعطیلات خاص موکول نکنید.

رفاه کامل یا اقامتگاه ارزان؟

به هر شهری که سفر کنید برای اقامت خود دو گزینه پیش رو خواهید داشت. ویلاهایی با بالاترین امکانات رفاهی و تفریحی و یا سوئیت هایی ارزان قیمت که دارای امکانات مناسبی برای چند روز اقامت هستند. درست است که سوئیت ها به اندازه ویلاها دارای امکانات رفاهی بالایی نیستند اما اقامت در آن ها به در خانه ماندن می ارزد! پس این بار که در حال برنامه ریزی برای سفرتان بودید به جای اجاره ویلایی در یزد به دنبال اجاره سوئیت در یزد باشید، خواهید دید که با این انتخاب تا چه اندازه می توانید هزینه های سفرتان را کاهش دهید. البته که ارزان بودن قیمت سوئیت ها نه به خاطر نداشتن امکانات بلکه به این دلیل است که امکانات قرار گرفته در آن ها به اندازه ویلاها لوکس نیستند. پس لازم نیست نگران کمبود امکانات در مدت اقامت خود باشید.

تنها سفر نروید

اجاره سوئیت در تبریز

شاید خیلی ها خیال کنند هر چقدر با تعداد نفرات پایین تری سفر کنند خرج آن ها پایین تر خواهد بود. اگر شما هم همین طور فکر می کنید باید به شما بگویم سخت در اشتباه هستید. با تعداد بالا سفر کردن باعث می شود تا هزینه بین نفرات تقسیم شود و هزینه ای که می کنید آنقدر پایین باشد که اصلا به چشمتان نیاید. هنوز هم مطمئن نیستید که تا چه اندازه تعداد نفرات بالا می تواند هزینه هایتان را پایین بیاورد؟ بیایید فرض کنیم می خواهید برای آخر هفته راهی سفر به باغ بهادران شوید تا چند روزی را در طبیعت خوش آب و هوایش بگذرانید. به سراغ وب سایت لیدوماتریپ که بزرگ ترین و جامع ترین وب سایت رزرواسیون آنلاین اقامتگاه در ایران است می روید تا با اجاره ویلا در باغ بهادران چند روزی را استراحت کنید. لوکس ترین و باامکانات ترین ویلایی که در باغ بهادران می توانید به سراغش بروید هزینه اجاره اش ۳ میلیون تومان است و می توانید ۸ نفره در آن اقامت کنید. یعنی برای اقامت در چنین ویلای لوکسی تنها برای هر نفر ۳۷۵ هزار تومان لازم است هزینه کنید. مطمئنا این هزینه در ویلاهایی به نسبت معمولی تر نیز به مراتب پایین تر خواهد بود.

برای اجاره ویلا به سراغ دلالان نروید!

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا هزینه اجاره ویلا و سوئیت در شهرها بالا برود وجود دلال هاست. برای اینکه بتوانید اقامتگاهتان را با قیمت واقعی خودش اجاره کنید باید به سراغ مالکان اقامتگاه ها بروید. مسلما قیمت اجاره ویلا در کاشان از کسی که مالک اصلی ویلاست بسیار پایین از قیمت نجومی است که دلال به ما می گوید. احتمالا حالا این سوال برایتان پیش بیاید که مالک اصلی اقامتگاه را از کجا پیدا کنیم؟ جواب این سوال بسیار راحت است، به سراغ وب سایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه بروید. با پیشرفت تکنولوژی و امکان اجاره آنلاین اقامتگاه خیلی از مشکلات سفرها حل شده است. از پیدا کردن اقامتگاه بدون حضور در محل بگیر تا دسترسی به اقامتگاه هایی با ارزان ترین قیمت از نکات مثبت رزرو آنلاین می باشد.

لیدوماتریپ چگونه در پایین آورن هزینه های سفر به ما کمک می کند؟

اجاره سوئیت و ویلا از لیدوماتریپ

همانطوری که قبلا هم اشاره کردیم لیدوماتریپ یکی از بزرگ ترین وب سایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه در ایران است. با لیدوماتریپ قصد سفر به هر شهری را که داشته باشید می توانید به راحتی و تنها به شرط دسترسی به اینترنت اقامتگاه خود را در مقصدی صدها کیلومتر دورتر از خودتان ببینید و رزرو کنید. لیدوماتریپ با حذف دلال ها از بازار اجاره ویلا تبدیل به رابطی شده که مسافران را به مالکان اقامتگاه ها می رساند. با این کار هم مسافرین می توانند با قیمتی بسیار پایین اقامتگاه مناسب خود را در سفر رزرو کنند هم میزبانان می توانند از طریق اجاره ملک خود به درآمدی برسند.

لیدوماتریپ در سراسر ایران دارای بیش از ۸ هزار اقامتگاه از نوع ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله، کلبه جنگلی، خانه روستایی و اقامتگاه بوم گردی می باشد تا نیاز همه مسافرین را با بودجه و سلیقه متفاوت را پوشش دهد. برای رزرو اقامتگاه از لیدوما کافیست اسم آن را در گوگل جستجو کنید و یا از طریق نشانی اینترنتی https://lidomatrip.com وارد این وب سایت شوید. با جستجو نام شهر مقصد لیست متنوعی از اقامتگاه های آن شهر برای شما به نمایش درخواهد آمد. با مشاهده تصاویر، امکانات، موقعیت قرارگیری اش روی نقشه و قیمت رزرو آن می توانید متناسب با فاکتورهای خود اقامتگاه مورد نیاز خود را رزرو کنید. کارشناسان پشتیبانی لیدوماتریپ از همان لحظه اول رزرو تا پایان اقامت به صورت ۲۴ ساعته در هر روز هفته با شما هستند تا در صورت وجود هرگونه سوال و یا مشکل در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک کنند.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.