پیش بینی کافو و ساموئل اتوئو : صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲

کمتر از یک روز تا آغاز جام جهانی قطر ۲۰۲۲ مانده است و در میان همه شلوغی های آغاز جام ، شنیدن پیش بینی های بزرگان فوتبال درباره قهرمان جام و صعود کنندگان از مرحله گروهی خالی از لطف نیست . ما هم به همین بهانه امروز نظر دو اسطوره فوتبال کافو و ساموئل اتوئو را برای شما منتشر کرده ایم. با امید به موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲٫

نظر کافو درباره جام جهانی قطر ۲۰۲۲

کافو: برزیل جام جهانی امسال را بالای سر می برد و قطر به یک چهارم نهایی می رسد. اسطوره برزیلی انتظار دارد هموطنانش در قطر ۲۰۲۲ برای ششمین بار قهرمان جهان شوند.

کاپیتان سابق تیم ملی برزیل که در سال‌های ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ جام را بالای سر برد، پیش‌بینی‌های خود با دوستداران فوتبال در میان گذاشت – او انتظار دارد کشورش در قطر جام را بالا سر ببرد. این مسابقات از ۲۰ نوامبر برگزار می شود.

تیم‌هایی مانند برزیل، انگلیس، آرژانتین و فرانسه از نظر شایستگی رتبه‌های برتر هستند. آلمان، بلژیک و پرتغال نیز بسیار رقابتی هستند. کافو گفت: همه آنها پتانسیل رسیدن به فینال و قهرمانی در جام جهانی را دارند.

کافو همچنین انتظار دارد کشور میزبان ، قطر به مرحله یک چهارم نهایی برسد. او پیش‌بینی می‌کند که قطر در گروه A پس از هلند در رده دوم قرار می‌گیرد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل انگلیس پیروز می‌شود.

کافو گفت: قطر در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. آنها بازیکنان باتجربه و کادر مربیگری خوبی دارند. آنها با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ نشان دادند که چقدر خوب هستند. در گروه A با تیم‌های باتجربه روبرو خواهند شد، اما امیدوارم بتوانند در این مسابقات پیشرفت بیشتری داشته باشند.

پیش بینی های کافو درباره صعود کنندگان از مرحله گروهی

پیش بینی های کافو درباره صعود کنندگان از مرحله گروهی

از نظر کافو از گروه A ، هلند و قطر به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه B ، ایران و انگلستان وارد مرحله دوم میشوند.

از گروه C ، آرژانتین و مکزیک به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه D ، فرانسه و دانمارک به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه E ، آلمان و اسپانیا به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه F ، بلژیک و کرواسی به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه G ، برزیل و کامرون به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه  H ، اروگوئه و پرتغال به مرحله بعد صعود میکنند.

کافو انتظار دارد در نیمه نهایی بین برزیل و آرژانتین یک مسابقه تماماً آمریکای جنوبی برگزار شود و همچنین از فرانسه برای شکست پرتغال در چهار مرحله آخر حمایت می کند.

بازی آرژانتین و برزیل بازی آسانی نیست زیرا آنها دو قدرت بزرگ فوتبال جهان هستند که به صورت انفرادی بهترین بازیکنان جهان را دارند. فرانسه و پرتغال نیز بازی بسیار سختی خواهد بود، اما من انتظار دارم فرانسه فینال شود. آنها بازیکنان مهمی مانند کریم بنزما و کیلیان امباپه دارند.

سپس کافو انتظار تکرار جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ را دارد – اما با نتیجه ای متفاوت. بیست و چهار سال پیش، این فرانسه بود که با پیروزی ۳-۰ مقابل برزیل در پاریس، طعم پیروزی را در خاک خود چشید.

او گفت: “این فینال نهایی خواهد بود و اگر برزیل آن را برد، آنها را به یک قهرمان بزرگ تبدیل می کند.” برزیل به عنوان دیگری نیاز دارد زیرا از آخرین قهرمانی ۲۰ سال گذشته است. شکست دادن رقیب بزرگی مانند فرانسه برای رسیدن به آن فوق العاده خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم مقاله “۱۰ تا از تحصیلکرده ترین فوتبالیست های جهان” را نیز مطالعه بفرمایید.

ساموئل اتوئو: کامرون در فینال جام جهانی امسال مراکش را شکست خواهد داد

ساموئل اتوئو، اسطوره کامرون، از کشورش حمایت کرد تا تاریخ ساز شود و اولین تیم آفریقایی باشد که جام جهانی فوتبال را بالای سر برد.

چهار بار بازیکن سال آفریقا انتظار دارد شیرهای رام نشدنی در فینال قطر ۲۰۲۲ در ورزشگاه لوسیل در ۱۸ دسامبر بر رقبای قاره ای مراکش پیروز شوند.

 او می گوید که هر پنج تیم آفریقایی از مرحله گروهی صعود می کنند و کامرون، مراکش و سنگال در صدر گروه های مربوطه خود قرار دارند.

اتوئو گفت: “آفریقا همیشه پتانسیل زیادی برای موفقیت در جام جهانی داشته است – اما ما همیشه بهترین تلاش خود را به کار نگرفتیم.” با گذشت سال‌ها، تیم‌های آفریقایی بیشتر و بیشتر تجربه کسب می‌کنند و من فکر می‌کنم آنها آماده هستند تا نه تنها در جام جهانی شرکت کنند، بلکه در واقع در زیباترین رقابت‌های فوتبال پیروز شوند.»

پیش بینی های ساموئل اتوئو درباره صعود کنندگان از مرحله گروهی

 از گروه A ، سنگال و قطر به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه B ، ایران و انگلستان وارد مرحله دوم میشوند.

از گروه C ، آرژانتین و فنلاند به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه D ، فرانسه و تونس به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه E ، آلمان و اسپانیا به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه F ، بلژیک و مراکش به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه G ، برزیل و کامرون به مرحله بعد صعود میکنند.

از گروه  H ، غنا و پرتغال به مرحله بعد صعود میکنند.

پیش بینی ساموئل اتوئو درباره جام جهانی قطر 2022

پیش بینی ساموئل اتوئو درباره جام جهانی قطر ۲۰۲۲

اتوئو که در چهار تورنمنت جام جهانی فیفا برای کامرون حضور داشت، انتظار دارد مراکش پس از پیروزی مقابل اسپانیا (در مرحله یک هشتم نهایی)، پرتغال (یک چهارم نهایی) و قهرمان فعلی فرانسه (نیمه نهایی) جایگاه خود را در فینال کسب کند. . مسیر کامرون به فینال شامل برد برابر بلژیک (یک چهارم نهایی) و سنگال، دارنده جام ملت‌های آفریقا (نیمه نهایی) خواهد بود.

بهترین گلزن تاریخ کامرون همچنین می بیند که کشور میزبان قطر با شکست دادن انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی باعث ناراحتی بزرگی شده است.

او گفت: «ما تیم قطر در سال‌های اخیر و چگونگی رشد و بلوغ تیم را دیده‌ایم. فکر می‌کنم آنها یک بسته شگفت‌انگیز خواهند بود، زیرا سایر تیم‌ها از کیفیت قطر آگاه نخواهند شد.

در حال حاضر به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کامرون فعالیت می کند، اما هیچ چیز برای اتوئو خوشحالی بیشتری از دیدن پیروزی کشورش در فینال در روز ملی قطر ایجاد نمی کند.

“این یک رویا خواهد بود. رویای هر بازیکنی همیشه کسب عناوین است. به عنوان رئیس فدراسیون ، از اینکه کامرون قهرمان جام جهانی شود بسیار خوشحال خواهم شد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.