پرپشت شدن مژه با آلوئه ورا

پرپشت شدن مژه با آلوئه ورا

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”پرپشت شدن مژه با آلوئه ورا” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

آلوئه ورا به عنوان گیاهی مانند کاکتوس توصیف می شود که در مناطق گرمسیر کشت می شود. دو ماده قابل استخراج از آلوئه ورا شامل ژل و لاتکس است. این دو ماده برای مزایای مشهور دارویی خود که مربوط به مصر پیش از تاریخ ، برای درمان سوزش معده و کاهش انتشار سرطان سینه است ، سابقه طولانی دارند.اخیراً ، تحقیقات در مورد سایر مزایای بهداشتی این گیاه جهانی و محصولات جانبی آن آغاز شده است. این ژل یک عصاره کریستالی و ژله مانند است که در داخل برگ گیاه قرار دارد.حالا میخواهیم با استفاده از آلوئه ورا مژه هایمان را پرپشت و زیبا کنیم.با ما همراه باشید.

مکمل های آلوئه ورا می توانند به صورت خوراکی بلعیده شوند ، مستقیماً بر روی پوست قرار گیرند و یا با سایر محصولات آرایشی استفاده شوند تا برای درمان مراقبت از پوست مانند آکنه ، عفونت پوست و … برای پوست تجویز شود. افرادی که از یک بیماری مرتبط با چربی مانند فشار خون بالا ، چاقی ، آرتروز رنج می برند می توانند کالاهای آلوئه را برای درمان تسکینی شرایط خود مصرف کنند.

رشد مژه ها

رشد مژه های خود با این گیاه طبیعی به عنوان گزینه ای عالی برای پرپشت شدن مژه های نازک در نظر گرفته می شود. کانون زیبایی هر زن بیشتر در صورت او متمرکز است و مژه ای نازک و کم از چنین موهبت طبیعی می کاهد.

ژل گیاهی بهترین راه حل خانگی برای کمک به تکثیر مژه های طولانی ، محکم و ضخیم است ، به دلیل غنی سازی آن با ویتامین ها و مواد مغذی مفید که می تواند به رشد خود به خود مژه کمک کند ، مژه ها را با مواد مغذی مطلوب تغذیه میکند.

سایر عوامل بازدارنده مانند وراثت ژن ، سن ، عفونت چشم ، تغییرات هورمونی ، سوابق پزشکی قبلی ، سوتغذیه و موارد دیگر می توانند به طور طبیعی بر تولید و نگهداری مژه های بلند تأثیر بگذارند. برای چگونگی داشتن مژه های بلند و طبیعی با ژل آلوئه ورا ، این مقاله را تا انتها بخوانید.

پرپشت شدن مژه با آلوئه ورا
پرپشت شدن مژه با آلوئه ورا

مزایای استفاده از ژل آلوئه ورا برای مژه ها:

۱-ژل آلوئه ورابدون عوارض جانبی – اکثر محصولات مژه شیمیایی هستند، که به طور مداوم به پوست و مژه آسیب می رسانند. اما ژل آلوئه ورا کاملاً آلی است و به شما امکان جذب ماده مغذی تمیز و مفید به لایه چربی پوست را می دهد.

۲-هزینه بسیار پایین – تمام آنچه که شما برای استفاده از آلوئه ورا نیاز دارید این است که آن را در حیاط خانه یا حتی داخل اتاق خود پرورش دهید. در عرض یک سال ، مجبور خواهید شد ظرف دیگری را برای پیوند تهیه کنید ، زیرا گلدان اصلی آن پر شده است. با خیال راحت از این محصول ارگانیک و گیاهی استفاده کنید!

۳-زیبایی با آلوئه ورا – استفاده از ژل آلوئه ورا ارگانیک برای مژه ها باعث می شود تا آرایش صورت شما حفظ شود در حالی که ظاهر فوق العاده خود را حفظ می کنید.

اهمیت مژه ها:

اهمیت اولیه مژه ها سدی در برابر ورود نور و لاشه به داخل حفره چشم است و همچنین به عنوان یک سنسور هشدار دهنده در برابر تهدیدهای طبیعی پیش رونده عمل می کند ، به ویژه هنگامی که به چشم نزدیکتر باشد.

هیپوتریکوز مژه نوعی بیماری است که از مژه پراکنده یا نازک رنج می برند. اکثر افراد مبتلا به آلوپسی (یک بیماری پزشکی که در آن افراد ناگهان به دلیل عدم تعادل هورمونی یا داروهای نامطلوب موهای خود را از دست می دهند) گاهی اوقات دچار هیپوتریکوز مژه می شوند. برای اینکه مژه خود را بلند تر و سالم تر کنید، آماده استفاده از این داروی خانگی با ژل آلوئه ورا باشید.

درمان خانگی برای مژه های شما:

مراقبت مناسب از مژه باعث بهبود مژه ها می شود ، که باعث شکستگی کمتر می شود و در نتیجه باعث طولانی تر و سنگین تر شدن آنها می شود.

برخی از درمان های خانگی برای مژه شما شامل موارد زیر است:

۱-از استفاده از مژه های مصنوعی خودداری کنید.
۲-مژه ها را با برس مژه مرتب کنید.
۳-شستشوی صورت و چشم با صابون نرم روزانه
۴-قبل از خواب آرایش را پاک کنید.
۵-رژیم غذایی متعادل
۶-مالیدن مژه ها را با دست متوقف کنید.

پرپشت شدن مژه
پرپشت شدن مژه

پرپشت شدن مژه با آلوئه ورا:

۱-آلوئه ورا و ویتامین E: ژل آلوئه ورا با مخلوطی از مکمل ویتامین E ، آماده شده و هر روز صبح و شب با برس ریمل استفاده نشده به مژه بزنید تا نتیجه مطلوب دیده شود .مابقی مواد را در دمای اتق نگه دارید.

۲-سرم و آلوئه ورا: روغن کرچک و ژل آلوئه ورا ، با ویتامین E ، می توانند مخلوط شوند و مانند مورد اول، مورد استفاده قرار گیرند ، در حالی که قسمت استفاده نشده باقی مانده در دمای اتاق نگهداری شود.

۳-نرم کننده و آلوئه ورا: برای تقویت رشد مژه ها باید چای بابونه غلیظ ، ژل آلوئه ورا ، روغن جوجوبا یا روغن دانه کتان استفاده شود.مواد را با هم ترکیب کنید و با برس مژه روی مژه هایتان بمالید.

نحوه استخراج ژل و آب آلوئه ورا:

استخراج آب آلوئه ورا بسیار آسان است. تمام آنچه لازم است ، گیاه بالغ بیش از یک سال و برداشتن ژل آن از ساقه است. لطفا توجه داشته باشید که علاوه بر غلظت بالاتر مواد فعال برای استفاده ، یک گیاه بالغ نیز باید در نظر گرفته شود. مقدار قابل برداشت بستگی به آبدار بودن گیاه و مقدار دلخواه برای هدف مناسب دارد.

روش استخراج شامل موارد زیر است:

برگهای مورد نظر را (باید بالغ ، سالم و عاری از کپک زدگی یا آسیب دیدگی) با چاقو از ساقه خارج کنید ، زیرا بیشتر مواد مغذی در ژل آن قرار دارند.
برگها را با آب بشویید و تمیز کنید.
از لبه های خاردار آن با هر شی تیز (چاقو بیشتر ترجیح داده شده) برش دهید.
با استفاده از چاقو یا چیز دیگری که راحت هستید ژل سفید داخل برگ را از ظرف جدا کنید.
ژل آلوئه ورا را به صورت مکعب یا برش های کوچک برش دهید و استفاده کنید.

پرپشت شدن مژه
پرپشت شدن مژه

آلوئه ورا و سایر قسمت های مفید آن:

این گیاه باستانی به دلیل مزایای بالقوه درمانی آن برای بشریت شناخته شده است. این مزایا شامل موارد زیر است:

آکنه: تجویز ژل آلوئه در شبانه روز و در طی یک زمان خاص یک داروی عالی ضد آکنه است که می تواند تولید سبوم را در جوانان و بزرگسالان مهار کند.

استفاده از ماسک آلوئه ورا بر روی پوست می تواند روند نیرو بخشیدن را در افرادی که از سوختگی درجه ۱ یا ۲ رنج می برند تسریع کند. همچنین در صورت استفاده مستقیم از آنتی بیوتیک برای همان نسخه ، به مرور زمان اندازه زخم کاهش می یابد.

جویدن لاتکس آلوئه ورا باعث افزایش هضم میشود و درمان خوبی برای اسهال است.

دیابت: افرادی که به دیابت نوع ۲ مبتلا هستند ، باید جویدن لاتکس آلوئه ورا را که به ترشح انسولین کمک می کند ، در نظر بگیرند. همچنین ، به نظر می رسد آلوئه ورا باعث بهبود سطح کلسترول و کنترل فشار خون بالا میشود.

تب خال ناحیه تناسلی: ژل آلوئه ورا هنگامی که به عنوان کرم استفاده می شود باعث بهبودی در مردان مبتلا به بیماری تبخال دستگاه تناسلی می شود.

استفاده مستقیم از عصاره های آلوئه ورا در کاهش مشکلات پوستی کمک می کند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.