هر آنچه که باید درباره شومیز بدانید

هر آنچه که باید درباره شومیز بدانید

شومیز یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه در استایل کژوال(راحتی)، مهمانی زنانه و رسمی است که طراحان لباس توجه زیادی به آن دارند .

Everything you need to know about paperback

شومیز رسمی یا شومیز حریر؟

تنوع در شومیز باعث می‌شود شما دست بازتری در انتخاب داشته باشید، مثلاً برای مهمانی‌های رسمی زنانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، می‌توانید شومیز رسمی را که در قسمت شانه از اپل استفاده شده ، با شلوار جذب تیره رنگ بپوشید. شومیز حریر با آستین بلند و کلوش یا با آستین کوتاه و چین‌دار می تواند انتخاب دیگری برای شما باشد تا با شلوار جذب و کفش پاشنه بلند بپوشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله “مدل های زیبا و جدید شومیز” را نیز مطالعه بفرمایید

شومیز جین و ساعت مچی اسپرت

یکی دیگر از شومیز‌های خاص که طرفداران زیادی دارد، شومیز جین است، یکی از پوشش های آراسته که می‌توانید آن را با تی شرت سفید یا مشکی هماهنگ کنید. یک دکمه بالا یا سه دکمه از پایین شومیز را ببندید و شلوار جین و کتانی را فراموش نکنید تا استایل جذابی داشته باشید. ساعت مچی اسپرت یک مکمل عالی برای اضافه شدن به این استایل شماست.

با پیراهن زنانه‌ گوشواره بیندازید

گوشواره، اکسسوری مناسب ظاهر شماست که با پیراهن ساده زنانه و ساپورت طراحی شده است. اگر پیراهن بلند را با کفش پاشنه دار پوشیدید، حتماً از گوشواره آویز استفاده کنید. توجه کنید که اگر پیراهن بلند زنانه را انتخاب کردید، گوشواره آویز، اکسسوری مناسبی برای آراستگی ظاهر شماست. در این الگوی پوشش هیچ‌وقت از گوشواره‌های کوتاه و کوچک استفاده نکنید. برای انتخاب مکمل‌های پیراهن کوتاه، دست بازتری دارید و از انواع گوشواره‌ها می‌توانید استفاده کنید. برای مدل موی خود هم سعی کنید زمانی که موی خود را مدل پسرانه کوتاه کردید، از پیراهن زنانه بلند استفاده نکنید.

نویسنده : مارال مرادی ،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.