نکات حرفه ای در کلش اف کلنز

بازی کلش اف کلنز یکی از بازی های محبوب و مهیج در میان کاربران است. این بازی آنقدر سرگرم کننده است که خرد و کلان نمیشناسد. بنابراین برای حرفه ای شدن و صعود به مراحل بالاتر باید برخی از نکات را آموخت. در ادامه به معرفی روش ها و نکات لازم برای ایجاد یک بازی جذاب و هیجان انگیز می پردازیم.

نکات حرفه ای در کلش اف کلنز

۱- ذخیره سازی جم های بازی

یکی از روش های حرفه ای در این بازی، ذخیره جم های دریافتی است. در ابتدای بازی هر یک از بازیکنان ۵۰۰ جم دارند که باید نحوه استفاده از آنها را به خوبی مدیریت کنند. در واقع هر چقدر تعداد جم های ذخیره شده بیشتر باشد، بازیکن می تواند تعداد کارگر بیشتر خریداری کرده و در طی آن به ساخت و ساز خود سرعت بخشد. در واقع بیلدرهای کلش اف کلنز انواع مختلفی داشته و در زمان های متفاوتی ساخته می شوند. بنابراین با خرید بیلدرهای بیشتر به موفقیت نزدیک تر می شوید.

۲- انتخاب افراد ارزان

از دیگر نکات حرفه ای شدن در این بازی، توجه به قیمت افراد و نحوه صحیح استفاده از آنها در مراحل است. غول های کلش اف کلنز با توجه به کاربردها و قابلیت های متعدد در مقایسه با بربرها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. در واقع افراد زیادی چون کمانداران، دراگون ها، غول ها و… در این بازی وجود دارد که باید به قیمت آنها در مراحل مختلف توجه کنید. همچنین بهتر است در مراحل اولیه بازی از افراد ارزان قیمت شروع کنید تا در مراحل بالاتر به مشکل برنخورید.

۳- استفاده صحیح از اسپل ها

برای حرفه ای شدن در این بازی باید به زمان استفاده از اسپل ها توجه کنید. در واقع اسپل ها جزء گرانترین آیتم های بازی است که می توانید با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز آن را نیز دریافت کنید. با توجه به تاثیرگذاری اسپل ها در پیشرفت بازی باید در بهترین موقعیت از آنها استفاده کنید. از جمله مهمترین اسپل ها می توان به اسپل خشم و شفابخش اشاره کرد.

۴- خرید و استفاده به موقع از جم کلش اف کلنز

خرید بتل پس کلش اف کلنز و همچنین خرید جم این بازی از دیگر ترفندهای حرفه ای شدن در این بازی است. با خرید و استفاده صحیح از این آیتم ها قادر به انجام کارهای مختلفی برای پیشرفت در بازی خواهید بود. بازیکنان می توانند پس از خریداری آیتم های مورد نظر، آنها را سفارشی سازی کرده و در زما ن مناسب به کار گیرند. با خرید جم کلش اف کلنز از امکانات پیشرفته در بازی بهره مند شده و موفق به کسب امتیازات و جوایز بیشتری خواهید بود.

کلش اف کلنز

۵- ارتقای تدریجی تاون هال در کلش اف کلنز

از دیگر ترفندهای مهم در این بازی، توجه به تاون هال می باشد. در واقع هرچه تاون هال بیشتری داشته باشید، غنائم  کمتری دریافت خواهید کرد. اگر تاون هال بازیکن یک سطح از حریف بیشتر باشد، قادر به غارت ۹۰% از غنائم خواهد بود. بنابراین برای رعایت اعتدال در این زمینه می توانید از تاون هال ۴ که حد نرمال آن است استفاده کنید. این سطح از تاون هال باعث ایجاد ساختارهای دفاعی بهتری برای بازیکن می شود.

۶- شروع پر قدرت بازی

در ابتدای شروع بازی کلش اف کلنز، بازیکن به مدت ۳ روز شیلد دریافت خواهد کرد. در واقع هر چه بازیکن با سرعت بیشتری شروع به بازی کند، کمتر مورد حمله حریف قرار می گیرد. به همین دلیل باید بدون ترس و استرس از باخت، بازی را با سرعت شروع کرد تا بتوان کنترل و مدیریت بازی را در دست گرفت.

۷- گذاشتن قلعه گروه در مرکز پایگاه کلش اف کلنز

قلعه گروه یکی از مهمترین ساختارهای دفاعی در این بازی است که قرار دادن آن در مرکز پایگاه اهمیت آن را نیز بیشتر می کند. در صورت بیرون بودن قلعه از مرکز پایگاه، حریف به راحتی قادر به فریب دادن افراد قلعه بوده و آنها را از قلعه بیرون می کند. همچنین برای پایدار ماندن ساختار دفاعی قلعه، بازیکن باید از کماندار در قلعه استفاده کند.

۸- توجه به Clan Castle حریف

Clan Castle یکی از موارد بسیار مهمی است که در حمله های خود به حریف باید مورد توجه قرار دهید. زیرا ممکن است در اینها نیروهای دشمن کمین کرده باشد و به شما حمله کند. بنابراین بهتر است قبل از حمله به قطعه ها، امکانات و پایگاه های حریف دقت کنید. همچنین بازیکن باید نیروهای خود در منطقه Clan Castle به گونه ای قرار دهد که ۴ یا ۵ ثانیه در آنجا حضور داشته و بتواند از وجود نیروهای حریف اطلاع پیدا کند.

۹- استفاده از طلسم رعد و برق

از دیگر نکات حرفه ای این بازی خرید گلد پس کلش و استفاده از امکانات آن در بازی است. اما علاوه بر این می توان با استفاده از طلسم رعد و برق نیروهای حریف را مورد حمله قرار داد. استفاده از این طلسم در بازی باعث نابودی ساختمان ها و دیوارهای دشمن می شود. بنابراین شناسایی و استفاده صحیح از این طلسم می تواند نقش موثری در پیروزی بازیکن داشته باشد.

نکات حرفه ای در کلش

۱۰- بکارگیری Army camp در حال ارتقا

اگر بازیکن در بخش کمپ خود نیروهایی را ذخیره کرده و آن را ارتقا دهد، می تواند از آنها برای حمله به دشمن استفاده کند. با اینکه این نیروها در بخش آپگرید کلش اف کلنز نمایش داده نمی شود اما در حمله به حریف بسیار موثر است.

۱۱- بستن فضاهای بازی در هنگام حمله

در بازی کلش اف کلنز، حملات دشمن غیر قابل پیش بینی بوده و ممکن است هر لحظه به بازیکن حمله کند. به همین دلیل بهتر است فضاهای باز در بازی را ببندید تا دشمن نتواند از طریق آن حمله کند. بنابراین بازیکن می تواند با خرید بتل پس کلش اف کلنز و استفاده از تمام امکانات آن، فضاهای موجود در بازی را ببندد تا باعث محدود شدن حملات آنها شود. علاوه بر این استفاده از سپرهای دفاعی، ذخیره جادوها، محافظت از ساختمان ها و دیوارها و بازی کردن کمتر از ۴ ساعت از دیگر ترفندهای حرفه ای شدن در این بازی است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.