بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به جدید

اصول بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به جدید چگونه است؟ خرید خانه در شرایط عالی و آماده برای نقل مکان عالی است، اما به دلیل بودجه، همیشه امکان پذیر نیست. خبر خوب این است که بازسازی خانه‌های قدیمی ایرانی راهی است برای اینکه خانه‌های قدیمی‌تر دقیقاً شبیه سلیقه شما به نظر برسد.

از جمله اقدامات لازم برای انجام این نوسازی عبارتند از: گفتگو با متخصصان، تحقیق در مورد مراجع و توجه ویژه به سیم کشی و غیره. اگر می خواهید در مورد نحوه بازسازی خانه قدیمی بیشتر بدانید، این پست برای شما مناسب است. بخوانید و آن را بررسی کنید!

بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به جدید

بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به جدید

خرید یک خانه قدیمی می تواند یک ایده عالی باشد، به شرطی که مطمئن شوید ساختار هنوز خوب است. بنابراین پیشنهاد طراحی داخلی خوب اولین قدم این است که یک بازرسی استخدام کنید تا بفهمید آیا لوله ها، سیم کشی ها و سایر سازه ها به روز هستند یا خیر.

اگر قصد خرید خانه ای دارید که دارای مشکلات ساختاری است، مهم است بدانید که باید مقدار زیادی پول برای تغییر موارد ضروری، اصلاح نشتی ها، خلاص شدن از شر آفات و غیره کنار بگذارید.

اگر مشکل فقط در روکش‌ها مانند لایه‌برداری دیوارها، کف پوش فرسوده و حمام منسوخ است، می‌توانید خرید خود را ادامه دهید. اینجاست که دومین کمک حرفه‌ای مطرح می‌شود: کمک یک معمار. داشتن همراهی معمار یا حداقل مشاوره برای ایجاد یک پروژه منسجم و قابل اجرا برای بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به جدید و همچنین مناسب بودن با سلیقه شما ضروری است.

بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به جدید

جستجو شرکت بازسازی خانه های قدیمی ایرانی

وقتی صحبت از بازسازی خانه های قدیمی ایرانی می شود، جستجوی مراجع برای اطمینان از اینکه مدرن سازی همان طور که تصور می کردید ضروری است. اینترنت یک نقطه شروع عالی برای پیدا کردن بهترین شرکت بازسازی ساختمان است.

تصاویر و اطلاعاتی را در مورد تغییراتی که می خواهید در خانه انجام دهید جمع آوری کنید تا به عنوان مرجع نه تنها برای معماران بلکه برای همه حرفه ای هایی که از شما در این ماموریت حمایت می کنند استفاده کنید.

از داخل خانه شروع کنید

هرکسی که قصد دارد یک خانه قدیمی ایرانی را با بودجه کم بازسازی کند، می‌داند که ممکن است هزینه‌های غیرمنتظره‌ای به وجود بیاید و آنها را مجبور به حذف موارد کمتر مهم کند.

در نهایت اگر پولی برای ایجاد نمای بسیار زیبا برای ملک باقی نماند، حداقل فضای داخلی راحت و مدرن خواهد بود. بنابراین، فقط می توانید نگران رنگ آمیزی باشید تا بدون صرف هزینه زیاد، فضای بیرونی خانه را احیا کنید.

در خانه های بسیار قدیمی معمولاً حمام و آشپزخانه مکان هایی هستند که نیاز به مداخلات بیشتری دارند، مانند نصب جعبه، مدرن سازی سینک، تعویض کاشی ها و … پس از آنها شروع کنید. سپس به اتاق خواب ها و در نهایت سالن ها بروید.

تعمیرات کف خانه های قدیمی

اکثر خانه‌های قدیمی دارای کف‌پوش‌های چوبی هستند که علاوه بر برهم زدن زیبایی‌شناسی، می‌توانند جدا شوند و باعث تصادف شوند. برای تغییر آنها نیازی به هزینه زیادی ندارید. امروزه کف‌های وینیل و لمینت وجود دارند که همه‌کاره، زیبا به نظر می‌رسند و حتی می‌توانند از چوب تقلید کنند.

برای کسانی که ظاهر مدرن و صنعتی را برای خانه های ایرانی دوست دارند، کفپوش سیمانی سوخته نیز در حال افزایش است. آنها ارزان هستند و در اتاق ها خوب به نظر می رسند، همچنین می توانند در فضای باز نیز استفاده شوند، البته تا زمانی که پوششی غیر لغزنده داشته باشند. اگر بودجه محدود باشد، در بسیاری از موارد می توان کف قدیمی را سنباده زد و کف جدید را روی آن نصب کرد و یا حتی آن را بازسازی کرد.

دیوارها را تزئین کنید

بازسازی خانه های قدیمی ایرانی نیز شامل به روز رسانی مکان به منظور ارتقاء هر چه بیشتر آن است. اگر می خواهید بدون نیاز به بازسازی اساسی محیط را بازسازی کنید، یک نکته این است که روی تزئین دیوارها سرمایه گذاری کنید.
نقاشی ها، پوسترها و حتی بشقاب های چینی چهره ای دیگر به دیوار رنگ و رو رفته می دهد. راه حل دیگری که خوب، زیبا و ارزان است، سرمایه گذاری روی گیاهان برای تغییر دیوارهای خانه است. اگر این مسیر را دنبال می کنید برای انتخاب گیاهان مناسب فقط به فاکتور روشنایی توجه کنید.

یک رنگ خوب برای خانه های قدیمی ایرانی را انتخاب کنید

به نظر می رسد اکثر خانه های قدیمی ایرانی در زمان متوقف شده اند: آنها کاغذ دیواری ها و کف های قدیمی دارند که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. مدرن کردن لازم است! برای این کار، حتما یک پالت رنگی جوان را انتخاب کنید تا محیط های خود را تجدید کرده و آنها را به روزتر کند.

هنگام انتخاب رنگ های خانه، ویژگی های هر اتاق را در نظر بگیرید. اتاقی به رنگ قرمز، مثلاً روی دیوارها یا وسایل تزئینی شما، ممکن است گزینه خوبی نباشد، زیرا لحن پر جنب و جوش مردم را بیشتر آشفته می کند. ایده آل این است که عملکردهای محیط را با ظاهر کلی که می خواهید به خانه بدهید ترکیب کنید و فراموش نکنید: راحتی در خانه باید در اولویت باشد.
انتخاب پالت رنگ نه تنها می تواند به رنگ آمیزی دیوارها بلکه در کل دکوراسیون اتاق خواب نیز کمک کند. او به عنوان مثال در انتخاب بالش، مبلمان و حتی ملافه کمک خواهد کرد.

بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به جدید

از آنچه دارید لذت ببرید

درها و پنجره ها در خانه های قدیمی ایرانی اغلب می توانند جذاب باشند. اگر آنها در شرایط خوبی هستند، می توانید از آنها استفاده مجدد کنید، فقط یک لایه رنگ بمالید و قفل ها و چفت های قدیمی را جایگزین کنید. علاوه بر حفظ حس یکپارچه سازی با سیستم عامل، از این طریق پس انداز خوبی نیز خواهید داشت. برای مثال، پنجره‌های قوسی شکل با توری فرفورژه خارجی، اگر به خوبی نگهداری شوند، می‌توانند زیبایی زیادی را به خانه بدهند.
چراغ‌ها و دیوارکوب‌ها نیز مواردی هستند که می‌توان آن‌ها را بازسازی و نگهداری کرد، مانند عناصر حیاط خلوت یا باغ.

مراقب ساختار خانه در بازسازی خانه های قدیمی ایرانی باشید

اگر ساختار ملک شیرین است، از تغییر آن یا بازسازی که به آن آسیب می زند خودداری کنید. قبل از شکستن دیوار برای گذاشتن یا تعمیر چیزی، با افراد آگاه مشورت کنید که می توانند تشخیص دهند که آیا این روش ایمن است یا خیر؟
همچنین، اگر پیشنهاد تسطیح یک دیوار یا تغییر سقف را دارید، می‌خواهید یک پروژه عمیق داشته باشید تا روی تکیه‌گاه خانه تأثیر نگذارید. اکثر ساختمان های مسن دارای سقف های چوبی یا گچی هستند و امکان تعویض آنها وجود نخواهد داشت.
به یاد داشته باشید که بازسازی یک خانه قدیمی ایرانی به جدید اغلب ساده تر است و همیشه لازم نیست کل ساختار اصلی را تراز کنید، به خصوص که این کار زمان و هزینه زیادی را از شما می گیرد.

مواظب سیم کشی در بازسازی ساختمان های قدیمی باشید

نکته قابل توجه در بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به جدید این است که سیم کشی. معمول است که سیم‌ها در این نوع اقامت در تناسب اندام نیستند، دارای تکه‌هایی هستند یا ممکن است شکسته شوند، که ممکن است امنیت ساکنان آینده را به خطر بیندازد.
از این نظر، یکی از اقداماتی که باید در طول دوره بازسازی ساختمان انجام دهید، تماس با یک برقکار برای ارزیابی وضعیت سیم کشی و انجام تعمیرات و نگهداری مورد نیاز است. استخدام افراد آگاه اغلب فرصتی صادقانه برای نصب پریزها و سوئیچ های جدید در داخل اتاق ها برای راحتی بیشتر ساکنان در صورت لزوم است.

روی اقلام مد روز سرمایه گذاری کنید

خانه‌ای با ساختار قدیمی شخصیت‌های زیادی دارد، اما می‌توان آن را به چیزی تبدیل کرد که جنبه‌های کلاسیک و معاصر را با هم ترکیب کند. به عنوان مثال، برخی از مبلمان را با خطوط مدرن تر در برنامه ریزی قرار می دهید تا کنتراست محرک ایجاد کنید. یکی دیگر از راه‌های عالی برای مدرن کردن خانه‌تان این است که روی رنگ‌ها و دیوارپوش‌هایی بنشینید که شخصیت‌های زیادی را منتقل می‌کنند. امروز شما بین یک نوع رنگ جوهر خوب که خنثی هستند اما تفاوت ایجاد می کنند، انتخاب خواهید کرد.
علاوه بر این، گزینه‌های زیادی برای کاغذ دیواری وجود دارد که سبک شما را کاملاً بیان می‌کند و حسی راحت و شیک به اتاق جلویی، اتاق خواب یا شاید دیوار حمام اضافه می‌کند. یک تشکر صادقانه برای مدرن کردن آشپزخانه این است که از کابینت های قدیمی روی دیوارها حذف کنید و آن را با وسایل فولادی کروم تکمیل کنید، که کمی تجمل می بخشد.

نقاشی های دیواری، گیاهان و اشیاء زینتی نیز برای انتقال تصویری که می خواهید مهم هستند. فقط در ایجاد روشنایی مراقب باشید، زیرا همیشه نمی توان از نورپردازی فرورفته یا لوسترهای سنگین در خانه های قدیمی استفاده کرد.

جمع بندی- بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به جدید

بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به جدید یک کار تخصصی می باشد که نیاز به دقت زیادی دارد. چون در بعضی از موارد ممکن است سلامتی شما را به خطر بندازد. در صورت نیاز به بازسازی ویلا ، خانه و بازسازی آپارتمان خود می توانید با آتلیه معماری مسعودیان تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.