نکاتی در مورد سفر به شانگهای و یونان

نکاتی در مورد سفر به شانگهای و یونان

ساحل یونان Pori

آخرین ساحل زیبای یونانی که در این لیست می شناسید ساحل پوری ماست. ساکنان و گردشگران اغلب برای آفتاب گرفتن و شنا به جزایر معروف و شناخته شده سانتورینی و میکونوس می روند و اگر به سواحل خلوت تری علاقه دارید ، می توانید به مجمع الجزایر Kofonisa در سیکلادها ، واقع در بین آمورگوس و ناکسوس بروید . برای رسیدن به ساحل پوری ، مستقیماً به بهشت کوچک کوفونیسی بروید زیرا ساحل آنجاست. ساحل پوری ساحلی از شن های طلایی و آب زلال و مجموعه ای از غارهای دریایی در این نزدیکی است. ساحل پوری برای عکاسی نیز بسیار مناسب و ایده آل است.

هتل سانی آستریاس

هتل سانی آستریاس

این هتل در تور جزایر یونان بوتیک برای خانواده ها مناسب است و در ماسه های سفید دریای اژه قرار دارد و خدمات به کودکان را نیز ارائه می دهد. اتاق های هتل Sunny Astrias بسیار بزرگ هستند و همچنین اتاق های بزرگتری برای خانواده هایی که تعداد افرادشان زیاد است دارند. باغ های اطراف هتل برای بازی مناسب کودکان است و بسیار بزرگ است و مناطق اطراف آن چمن سبز پوشانده است. استخرهای کم عمق برای ایمنی و دسترسی به آبهای عمیق وجود دارد. می توانید درخواست مراقبت از کودک را درفعالیت های برنامه ریزی شده داشته باشید.

هتل Mystique Santorini

هتل Mystique Santoriniبه اعلام سفر باتو ، هتل پنج ستاره Mystic Santorini در تپه های  اویا واقع شده است و خدمات لوکس متنوعی را به میهمانان خود ارائه می دهد. ورزش در فضای باز مانند اسب سواری و غواصی ، شنا در استخرهای بزرگ و خدمات زیبایی و اسپا به سبک آسیایی و اروپایی فقط قسمت کوچکی از این هتل لوکس واقع در منطقه عرفانی سانتورینی است. مسافرانی که به خدمات مجلل تری احتیاج دارند می توانند به عنوان مثال خدمات درخواست کنند و یک سرور خصوصی دریافت کنند و از سرویس حمل و نقل خصوصی هلی کوپتر از فرودگاه به هتل استفاده کنند. اتاق های هتل شامل سوئیت و ویلا می باشد که همگی دارای امکانات لوکس و مجهز به خدمات جکوزی می باشند و همچنین بسیاری از خدمات لوکس دیگر در این ویلا ها ارائه می شود.

هتل Lindos Mare

هتل Lindos Marie در تپه ای در جزیره رودس واقع شده است ، فاصله کمی از شهر Lindos ، هنگام ورود به این هتل در محیطی راحت و خلوت در اطراف یک خلیج زیبا احساس خواهید کرد. با داشتن تقریبا ۱۰۰ اتاق و سوئیت در فضایی آرام و گرم ، هتل Lindos Marie می تواند فرصتی عالی برای لذت بردن از ساحل ، استخرهای کنار دریا ، زمین تنیس ، رستوران ها و آبگرم باشد. گردشگران همچنین می توانند با پیاده روی یا رانندگی به نزدیکترین جاذبه ها بروند و از آکروپولیس لیندوس و مناطق تاریخی رودس دیدن کنند.

 هتل ساحلی میکونوس گرند

معماری کلاسیک یونان با طراحی لوکس و مدرن در این هتل ساحلی پنج ستاره یافت می شود. هتل میکونوس گرند  در ساحل Aiyos Yannis ، درست در خارج از شهر میکونوس واقع شده است. اتاق های هتل از اندازه و خدمات معمول گرفته تا سوئیت های بسیار لوکس متغیر است. چندین رستوران در محل وجود دارد که می توانید به راحتی ناهار ساحلی ، باربیکیو یا پیک نیک را انتخاب کنید. خدمات ورزشی و تناسب اندام ، کلاس های زیبایی ، اسپا و خدمات تناسب اندام نیز در این هتل موجود است.

هتل catikies ، سانتورینی

هتل catikies ، سانتورینیمعماری هتل Catikiz در سانتورینی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد است. این هتل پنج ستاره در صخره های سفید سانتورینی در سطوح مختلف تراشیده شده است. اتاق ها و سوئیت های هتل سقف های طاقدار ساده ای دارند. گردشگران می توانند از چشم انداز فوق العاده دریا و جزیره لذت ببرند. در بالکن های بلند استخرهای فیروزه ای وجود دارد که دارای طاق هایی با رنگ سفید تراشیده شده است. رستوران موجود در بالکن و سالن آب گرم اقامتی بسیار آرام را با خدمات مجلل و باشکوه برای گردشگران فراهم می کند.

باغ یو حدود ۲۰ هزار متر مربع از منطقه شانگهای فاصله دارد که به دلیل اندازه نسبتاً کوچک بسیار زیباست. آلاچیق های زیبا ، تالارها ، فضای سبز سنگی ، حوضچه ها و ایوان ها هر کدام ویژگی های خاص خود را نشان می دهند. این باغ شش مجموعه زیبا دارد که هنگام رفتن به آنجا باید از آنها بازدید کنید ، این مجموعه ها عبارتند از:

اتاق سانسویی

در سال ۱۷۶۰ ساخته شد و در ابتدا برای پذیرایی از میهمانان استفاده می شد.

اتاق وانهوا

اتاقی از ده ها هزار گل تشکیل شده است

دینچون هال

در سال ۱۸۲۰ ، اولین سال امپراتوری دائوگوآنگ در سال ۱۸۲۰ تاسیس شد.

قسمتهای مختلف باغ یوان

اولین بخشی که با ورود به باغ در تور شانگهای لحظه آخری با آن روبرو خواهید شد فضای سبز صخره ای معروف به “باغ بزرگ ” است. این باغ حدود ۱۴ متر ارتفاع دارد و بزرگترین و قدیمی ترین نمونه در قسمت جنوبی رودخانه یانگ تسه است.

در بالای این باغ ، یک فضای سبز سنگی با منظره ای از بالای باغ یویوان قرار دارد و در پایین این منطقه محدود ، اتاق CuiXiu با درختان قدیمی و گل های دیدنی وجود دارد که می توانید تماشا کنید.

اتاق Sanssouci در سال ۱۷۶۰ ساخته شده است و برای پذیرایی از میهمانان در نظر گرفته شده است. سپس برای جشن های خاص مورد استفاده قرار گرفت. این اتاق به دلیل ۹ متر ارتفاع و وجود ۵ اتاق فرعی ، بزرگترین و جادارترین ساختمان این باغ به حساب می آید. نام سانسوی از کتابی به نام “تاریخ سلسله هان” گرفته شده و به معنی “سعادتمند و خوشبخت” است.

باغ زیبای یوان در شانگهای چین

باغ زیبای یوان در شانگهای چینهنگام گردش در اتاق ، غرفه ها ، راهروها ، جویبارها ، حیاط ها و ویژگی های طبیعی بسیاری را مشاهده خواهید کرد. این اتاق خواب به خوبی با ایوان های سبز احاطه شده است. بامبوهای بهاری نیز در اطراف آن رشد می کنند. در جلوی این قسمت دو درخت کهنسال قرار دارد که گمان می رود یکی از آنها چهارصد سال پیش توسط صاحب اصلی باغ کاشته شده باشد.

گنج واقعی باغ یو را می توان “سنگ نفیس یشم” دانست. این صخره روبروی تالار یوهوا یکی از سه معروف ترین صخره در قسمت جنوبی رودخانه یانگ تسه است. این سنگ ۳٫۳ متر ارتفاع و ۷۲ حفره دارد. آنچه در مورد این سنگ جالب خواهد بود این است که  اگر بخور زیر را روشن کنید ، دود آن به طرز شگفت انگیزی از تمام سوراخ ها خارج می شود. همچنین اگر روی آن آب بریزید ، آب به شکلی زیبا از تمام سوراخ ها می ریزد. بنیانگذار اصلی باغ به این سنگ علاقه زیادی داشت و درست روبروی آن اتاقی ساخت تا بتواند بنشیند و سنگ را تماشا کند. در داخل ساختمان مبلمان چوبی کاج قرار دارد که از دیدن آنها لذت خواهید برد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.