نسخه نهایی «هارمونی او اس» تا یک ماه دیگر عرضه خواهد شد

نسخه نهایی «هارمونی او اس» تا یک ماه دیگر عرضه خواهد شد

هواوی چند سال است که روی سیستم عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی (HarmonyOS) کار می‌کند و حالا این غول فناوری چینی در حال آماده سازی سومین نسخه بتای این سیستم عامل است.

سومین نسخه آزمایشی یا بتا سیستم عامل HarmonyOS از ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و احتمال می‌رود نسخه نهایی و پایدار آن به زودی در ماه آینده منتشر شود.

هواوی نسخه آزمایشی سیستم عامل HarmonyOS را برای توسعه‌دهندگان گوشی‌های موبایل منتشر کرد و پیش از این «یو چنگدونگ» یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت اعلام کرده بود که نسخه جدید آن از ماه آوریل در ابتدا برای گوشی تاشو میت X2 و پس از آن برای تمام گوشی‌های هواوی منتشر خواهد شد.

The final version of "Harmony OS" will be released in another month

گزارش منتشر شده، به نقل از کارمندان شرکت هواوی ادعا می‌کند که نسخه جدید سیستم عامل HarmonyOS در اوایل ماه آوریل منتشر خواهد شد. همچنین در این گزارش عنوان شده است که گوشی‌های مجهز به سیستم عامل جدید HarmonyOS می‌توانند با سیستم‌های صوتی و تصویری خانگی، تجهیزات مربوط به تناسب اندام و برخی لوازم خانگی‌ دیگر متصل شده و با استفاده از آن عملکردهای مربوطه را به سرعت دریافت کنند.

اولین گوشی‌های موبایلی که قرار است آخرین بروزرسانی ارائه شده مربوط به این سیستم عامل را دریافت کنند شامل گوشی‌ تاشو میت X2، سری میت ۴۰ و سری P40 خواهد بود. این شرکت همچنین در حال کار روی گوشی پرچمدار جدید خود با نام سری هواوی P50 است که معرفی و عرضه‌اش به دلیل تحریم‌های ایالات متحده برای مدتی به تاخیر افتاده است.

نوشته جواد تاجی،دیجیاتو

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.