نحوه سفید شدن زیر بغل با جوش شیرین

جوش شیرین یکی از همه کاره ترین محصولاتی است که می توانیم در خانه داشته باشیم که هم برای تمیز کردن خانه و هم برای از بین بردن لکه ها یا از بین بردن شوره سر استفاده می شود. کاربردهای آرایشی آن متنوع است و یکی از برجسته ترین آن ها توانایی آن در روشن کردن مناطقی از پوست است که تمایل به تیره شدن دارند، مانند زیر بغل. آیا می خواهید لکه های این ناحیه را برای همیشه از بین ببرید؟پس نحوه استفاده از جوش شیرین برای سفید کردن زیر بغل را بیابید.

نحوه سفید شدن زیر بغل با جوش شیرین

مراحلی که باید برای سفید کردن زیر بغل با جوش شیرین دنبال کرد:
۱

اگرچه ممکن است اینطور به نظر نرسد، اما زیر بغل یکی از مناطقی از بدن ما است که حساس ترین پوست را دارد، که توضیح می دهد که چرا هر روش نامناسب حذف موهای زائد در نهایت باعث تحریک و ناراحتی در این ناحیه می شود.

یکی از پرکاربردترین جایگزین ها برای از بین بردن مو از این ناحیه استفاده از تیغه یا ریش تراش است که در دراز مدت باعث ایجاد سایه نامناسبی در ناحیه می شود که در بسیاری از موارد حتی زمانی که کاملاً تراشیده شده ایم از بین نمی رود.
۲

این وضعیت باعث می شود از پوشیدن لباس هایی که ناحیه را در معرض دید قرار می دهند، خجالت بکشیم، زیرا در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که به درستی اپیلاسیون نمی کنیم. با این حال، یک راه حل خانگی ساده وجود دارد، آن استفاده از جوش شیرین برای روشن کردن زیر بغل و بهبود ظاهر آن است.

جوش شیرین به همراه یک ماده به همان اندازه قدرتمند مانند لیمو به شما کمک می کند تا بهترین نتایج را بدست آورید.
۳

استفاده از جوش شیرین برای روشن کردن زیر بغل یک روش بسیار ساده و موثر است. برای شروع شما نیاز دارید:

۲ قاشق چایخوری جوش شیرین
آب نصف لیموترش

هر دو ماده را با هم مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید. زیر بغل خود را به خوبی با آب و صابون تمیز کنید تا هر نوع دئودورانت یا محصولات باقیمانده از بین برود، خشک کنید و خمیر را به طور یکنواخت روی هر دو زیر بغل بمالید. اجازه دهید ۱۰ دقیقه بماند و سپس با آب ولرم و صابون ملایم پاک کنید و توصیه می شود این روش را هر روز به مدت حداقل ۲ هفته یا تا زمانی که پوست پاک شود تکرار کنید.

علاوه بر استفاده از این ماده، راحت است که یک یا دو بار در هفته ناحیه زیر بغل را لایه برداری کنید تا سلول های مرده تجمع یافته در آن ناحیه از بین برود و ظاهر آن بهتر شود.

نحوه سفید شدن زیر بغل با جوش شیرین

پیشنهاد می کنیم مقاله “استفاده از جوش شیرین برای درمان بواسیر و اگزما” را نیز مطالعه بفرمایید.

توصیه هایی برای سفید شدن زیر بغل

علاوه بر این، برای جلوگیری از تیره شدن زیر بغل و حفظ آنها با روش مناسب، توصیه هایی را در نظر بگیرید:

از استفاده از تیغ برای تراشیدن زیر بغل خودداری کنید، این عادت باعث ایجاد لکه تیره در ناحیه می شود. بهترین کار اپیلاسیون است که در عین حال به شما کمک می کند سلول های مرده را از ناحیه پاک کنید.
استفاده از کرم های موبر که می توانند این ناحیه ظریف را لکه دار کنند نیز توصیه نمی شود.
زیربغل خود را روزانه با یک محصول مرطوب کننده بشویید، زیرا این ناحیه نیز نیاز به مراقبت دارد.
حداقل هفته ای یکبار زیر بغل را با اسکراب صورت لایه برداری کنید، متوجه خواهید شد که ظاهر و بافت آنها چگونه بهبود می یابد.
از استفاده مداوم از دئودورانت یا ضد تعریق خودداری کنید، ترجیحاً توصیه می شود بدون استفاده از این محصولات اجازه دهید زیربغل خود در خانه نفس بکشد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.