مکان های ترسناک و وحشت بر انگیزی که هرگز نباید به ان ها سفر کنید !

مکان های ترسناک و وحشت بر انگیزی که هرگز نباید به ان ها سفر کنید !

چه به داستان های فرا طبیعی و قصه های ارواح و اجنه اعتقاد داشته باشیم یا نداشته باشیم ، در جهان تعدادی مناطق ترسناک وجود دارند که بنابر گزارش های گردشگران و توریست هایی که به این مکان ها سفر کرده اند به دست رسیده است  که حاکی است از وجود و حضور ارواح !

امروز در وب سایت فارسی ها می خواهیم به معرفی و بررسی ۵ مکان ترسناک بپردازیم که توریستان و گردشگران از سراسر جهان صرفا بخاطر اینکه ترس را تجربه کنند به این مکان ها سفر می کنند  . پس با ما همراه باشید .

جزیره عروسک ها ( در صدر لیست مکان های ترسناک) :

همه انسان هایی که در این قرن اخیر زندگی کرده اند از جمله خود ما ها ترس های مشترکی داریم . همانند ترس از دلقک ها ، ترس از پرواز و ارتفاع و ترس از ارواح و اجنه و … ولی در میان این ترس ها ، ترس از عروسک می تواند وحشت ناک ترینشان باشد ! اللخصوص وقتی که تعداد عروسک ها زیاد باشد و شما هم تنها باشید !

جزیره عروسک

فرض کنید عروسکی بی روح با مو های ژولیده و لباس های کثیف و چشم های ابی درست در گوشه اتاقتان به شما خیره شده است ! چقدر برایتان ترسناک است ؟

حالا فرض کنید شما در یک جزیره هستید و صد ها عروسک با ویژگی های گفته شده به شما خیره شده اند ! یکی شان از درخت اویزان شده ، یکی شان روی زمین افتاده و تعدادی هم روی اب شناور هستند ! چه حسی به شما دست می دهد ؟

بد نیست بدانید جزیره‌ای در مکزیک به نام Xochimilco وجود دارد که در آن هزاران عروسک از جنس های مختلف رها شده اند ! شاید این موضوع به خودی خود ترسناک نباشد ولی وقتی تاریخچه و دلیل رها شدن این تعداد از عروسک در این جزیره را بدانید شاید کمی ترس بر وجودتان رخنه کند ! بر طبق افسانه‌ها ، مرد جوانی به نام جولیان سانتانا باررا که عقاید عجیبی داشت و این عقاید اورا مجبور می کرد  تا به دور از اجتماعات و مردم زندگی کند ، به خاطر همین به این جزیره نقل مکان می کند . وی بعد از مدتی که به خانه جدیدش عادت می کند ، بدن بی جان دختری ۱۰ ساله را در یک کانال اب نزدیک محل زندگیش پیدا می‌ کند که در کنار او عروسکی روی اب شناور بوده است . جولیان عروسک را به یاد آن دختر از نزدیک‌ ترین درخت آویزان می‌کند . او ادعا کرده بعد از آویزان کردن عروسک از درخت ، هر روز به خصوص شب ها صدای  زمزمه‌ها و حتی فریادهای دختری را می‌شنیده است . جولیان با آویزان کردن عروسک‌های بیشتری تلاش می‌ کند که روح آن دختر را آرام کند اما موفق نمی‌ شود . می‌ گویند صداهای آن دختر تا زمانی که جولیان درهمان جنگل و جزیره جان باخت ادامه داشته است .  در حال حاضر این جزیره به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است و تقریبا نصف گردشگرانی که به ان جا سفر می کنند  ادعا می‌ کنند که چشمان عروسک‌های آویزان هر جا که می‌روند ، آن ها را دنبال می کنند .

بیمارستان هیلز واولی :

بیمارستان هیلز واولی در ایالت  جفرسون در کنتاکی قرار دارد . این بیمارستان بنابر گفته ها در ابتدا ساختمانی دو طبقه بوده است که در آن از بیمارانی که مبتلا به سل  بوده اند مراقبت می‌ شده است . کنتاکی زمانی بیشترین میزان مرگ و میر را به خاطر بیماری سل در کشور به خود اختصاص داده بود ، به خاطر همین بود که تصمیم گرفته شد تا این بیمارستان گسترش یابد و از بیماران بیش تری استقبال کند . در پی این تصمیم بیمارستان هیلز واولی از ۲ طبقه به ۵ طبقه گسترش یافت .این بیمارستان بعد ها مشهور شد به بزرگترین بیمارستان مرگ سفید !

هیلز واولی

وقتی کسی دچار بیماری سل می شود رنگ پوستش رو به سفیدی می رود به خاطر همین است که این بیماری به مرگ سفید مشهور شده است  بنابر گفته ها و گزارش ها تا قبل از آنی که این بیمارستان تعطیل شود ۶۳ هزار نفر در این مکان بر اثر بیماری سل جان باختند . بعد از این که درمان بیماری سل کشف شد این بیمارستان تغییر کاربری پیدا کرد و تبدیل به تیمارستان شد . از ان دوره به بعد بود که اتفاقات غیر طبیعی شروع شدند . تقریبا همه بازدیدکنندگان این بیمارستان گفته اند که صدا های عجیب غریب در این مکان تمامی ندارد . تعدادی نیز ادعا می‌ کنند که سایه‌‌هایی را در قسمت‌هایی از ساختمان مشاهده کرده‌اند . اتاق ۵۰۲ در این بیمارستان ترسناک ترین قسمت این بیمارستان را تشکیل می دهد ، چرا که این اتاق مربوط بود به یک پیرزنی که ۲۰ سال اخر زندگی اش را روانی بود و در اخر هم زندگی خودش را با اویزان کردن خودش از سیم چراغ اتاقش به اتمام رسانده بود.

هیلزواولی

«چیچن ایتزا» (Chichen Itza):

چیچن ایتزا منطقه‌ای باستانی است در کشور مکزیک ، این منطقه که جزو میراث جهانی یونسکو به ‌شمار می‌رود، سالانه هزاران گردشگر را به سمت خودش جذب می‌کند . این محوطه باستانی از اقتصاد بسیار پر رونقی بهره مند بوده است که این امر موجب شده بود که انسان های مختلفی از فرهنگ های گوناگون در انجا سکونت پیدا کنند .

چیچن ایتزا

چیچن ایتزا گفته می شود که مربوط به اقوام مایا است ، شناخته شده است به مکانی بین مرگ و زندگی ! این بخاطر این بود که قوم مایا اعتقاد داشتند که مرگ ، راه ارتباطی بین زندگی حاضر و زندگی بعدی فرد است . مایا ها هر ماه قربانیانی را برای خدایان خود اهدا می‌ کردند که  یکی از بهترین و با ارزش ترین قربانی ها از نظر ان ها برای خدایان انسان ها بودند . شاید دلیل این که برخی گردشگران ادعا کرده اند که در این مکان ارواح را حس کرده اند این باشد که ارواح قربانیان هنوز هم در ان جا اسیر شده اند و دنبال راهی برای رهایی اند !

 اخیرا ، چندین گردشگر خارجی  که از قسمت‌های مختلف این خرابه‌ها بازدید کرده‌ بودند ، ادعا کرده اند که تماشاگران عجیب و غریبی در کنار سالن راه می‌ رفتند و هم چنین برخی اواز های بی معنی قبیله‌ای در بخش‌های مختلف این محوطه شنیده شده است .

بیمارستان ایالتی وسترون :

این ساختمان بزرگ و مهیب هم بیمارستان بوده و هم تیمارستان ! به نظر می رسد همین ها کافی باشند تا این ساختمان تبدیل شود به یکی از مکان های ترسناک جهان !

 این مکان مخوف و ترسناک قدیمی در ابتدا یک آسایشگاهی بود که در سال ۱۸۶۴ در وسترون ساخته شد ، بعدها بود که به بیمارستان ایالتی وسترون تبدیل شد . دلیلش هم این بود که این بیمارستان برای پاسخگویی به ۲۰۰ نفر بیمار تجهیز شده بود . بیمارستان بعد از مدتی مجبور به پذیرش بیماران الکلی ، معتادان و بیماران روانی  هم شد و نهایتا تعداد بیماران این بیمارستان به ۲۶۰۰ نفر رسید . البته باید به این نکته هم اشاره کرد که بیمارستان چندین برابر بیمار بیشتری نسبت به ظرفیت معمولیش را پذیرفت ، بدون ان که حتی یک اتاق یا یک متر به مساحتش افزوده شود ! گفته می شود که گاها در یک اتاق که برای ۲ نفر تجهیز شده بود ۱۰ الی ۱۵ را هم جای میدادند !

وسترون

بیماران و پرسنل پزشکی و پرستاری این بیمارستان دائما در حال عذاب کشیدن و تحمل سختی هایی بودند که ظاهرا این عذاب ها بیش از آنی که بخاطر کمبود بهداشت و امکانات باشد بخاطر حضور ارواح سرگردان سربازان جنگ داخلی در این مکان بوده است .  گفته می شود تعداد زیادی از بیماران و پرستاران بخاطر این مشکل یعنی اذیت شدن توسط  ارواح اقدام به خودکشی های دلخراش از جمله فرو کردن اسید توسط سوزن به وسط قلب کرده اند .

هتل بنف کانادا :

در پنجمین موضوع از مکان های ترسناک میخواهیم یک هتلی را برایتان معرفی کنیم که از جمله ترسناک ترین و نفرین شده ترین سازه های زمین است !

در سال ۱۹۲۶ هتل بنف دچار اتش سوزی وحشتناکی شد که در پی ان نزدیک ۸۵ درصد از این هتل زیبا از بین رفت .ولی هتل بنف نمرد و مالکان و سرمایه گزاران زیادی تصمیم گرفتند تا این هتل را بازسازی کنند و این بار از اهن و سنگ های مقاوم در ساخت ان استفاده کنند . شاید این کار اشتباه بوده باشد ! چرا که در ان سانحه اتش سوزی ۱۰۰ ها نفر به صورت ترسناک و دلهره اوری در ان مکان نفرین شده سوختند و جان باختند و این یعنی اینکه ارواح صد ها نفر در ان هتل و یا در اطراف ان سرگردان مانده اند .

هتل بنف

علاوه بر این جریان  یک اتفاق جدی هم در این هتل روی داده بود که مربوط می شود به اتاق شماره ۷۸۳ این هتل ! در این اتاق ۳ نفر از یک خانواده به طرز مرموز و عجیبی کشته شدند و هنوز هم که هنوز است دلیل مرگ ان ها مشخص نشده است و به همین دلیل چندین سال است که در اتاق هم چنان بسته مانده است . همانطور که گفتیم تقریبا هر ماه دو سه بار گزارش هایی مبنی بر مشاهده شدن روح و سایه و شنیده شدن صداهای ترسناک و عجیب به مدیران این هتل داده می شود . ولی این اتفاق علاوه بر این که باعث نشده است این هتل بسته شود و مشتریان و مسافران خود را از دست دهد ، بلکه بسیاری را هم برای اقامت در این هتل کنجکاو و مشتاق کرده است .

 

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • خانه
  • دانستنی ها
  • مکان های ترسناک و وحشت بر انگیزی که هرگز نباید به ان ها سفر کنید !