مهمترین نکات درباره ابتلای کودکان به ویروس کرونا

مهمترین نکات درباره ابتلای کودکان به ویروس کرونا

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”مهمترین نکات درباره ابتلای کودکان به ویروس کرونا” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

دانشمندان کانادایی اعلام کردند نبود علایم ابتلا به کووید ۱۹ در میان کودکان بسیار رایج است. به نقل از دیلی میل، میزان خطرناک بودن کووید ۱۹ برای تمامی قشرها یکسان نیست. مردان بیشتر از زنان، افراد با بیماری‌های زمینه‌ای بیشتر از افراد سالم و کهن سالان بیشتر از کودکان و جوانان در معرض خطر قربانی شدن به دلیل ابتلا به کرونا هستند.

تحقیقات جدید دانشمندان کانادایی نشان می‌دهد بیش از یک سوم کودکان مبتلا به ویروس کرونا هیچ علایمی از بیماری از خود نشان نمی‌دهند. ظاهر سالم این کودکان می‌تواند مشکل بزرگی در زمینه انتشار ویروس در جامعه باشد. تشخیص ابتلا به کرونا در کودکان براساس علایم ظاهری بسیار سخت است. در میان کودکان مبتلا به کووید ۱۹ که دارای علایم بیماری بودند، سرفه و آبریزش بینی رایج‌ترین علامت بود.

با این حال، در همین تحقیقات آبریزش بینی و سرفه به طور گسترده در کودکانی که تست کرونایشان منفی بود هم مشاهده شد. با وجود این، علایمی مانند حالت تهوع هفت برابر بیشتر و از دست دادن حس بویایی و چشایی سه برابر بیشتر از دیگران در کودکان مبتلا به کرونا دیده شد. محققان می‌گویند بهترین راهکار برای تشخیص ابتلای کودکان به کووید ۱۹ نمونه گیری از بینی است.

محققان کالج سلطنتی لندن اعلام کردند علایم تازه‌ای از ابتلای کودکان به ویروس کرونا را کشف کردند که کاملا با بزرگ سالان متفاوت است. مهم‌ترین یافته‌ها از علایم ابتلای کودکان به کووید ۱۹ نشان می‌دهد علامت رایج از دست دادن اشتهاست. اگر می‌بینید که کودکان تمایلی به خوردن غذا ندارند و از خوردن برخی وعده‌های غذایی طفره می‌روند، این مورد می‌تواند یکی از علایم رایج ابتلا به کرونا در آن‌ها باشد.

منبع،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.