معرفی ۲۵ کسب و کار سودآور در سال ۲۰۲۰

معرفی ۲۵ کسب و کار سودآور در سال ۲۰۲۰

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” معرفی ۲۵ کسب و کار سودآور در سال ۲۰۲۰″ در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

آیا در حال بررسی ایده راه اندازی مشاغل جدید یا گسترش فعالیت خود هستید؟آیا فکر می کنید چه صنعتی را انتخاب کنید؟ به عبارت دیگر ، سودآورترین مشاغل کدامند و کدام یک را می توانید با بودجه محدود شروع کنید؟

البته ، شروع یک کار پایان تلاش شما  نیست ؛ شما هنوز هم باید با سرمایه گذاری منظم از رشد و سلامت کار خود اطمینان حاصل کنید. زیرا اگر هیچ پولی برای تجارت خود نگذارید ، قطعاً راکد خواهد شد و اگر نتوانید کاری در این زمینه انجام دهید ، ممکن است مجبور شوید با تعطیل کردن مشاغل خود روبرو شوید.

همه مشاغل کوچک با یک قانون ساده اداره می شوند: “برای پول درآوردن پول لازم است.”

در اینجا لیستی جامع از سودآورترین مشاغل که در حال حاضر رونق دارند را در اختیار شما قرار خواهیم داد. همچنین ، ما بهترین مشاغل را که می توانید از خانه شروع کنید و سودآورترین مشاغل را می توانید در بحران COVID-19 فعلی شروع کنید ، به شما خواهیم گفت.

کسب و کارهای سودآور

۱- دوره های آنلاین

ویروس کرونا  همه نوع آموختن را به اینترنت سوق داده است ، این امر باعث افزایش چشمگیر سیستم عامل های یادگیری آنلاین شده است. به عنوان مثال Courser را در نظر بگیرید ، ثبت نام ۶۴۰٪ بیشتر از سال گذشته در ماه های مارس و آوریل افزایش یافته است ، این ۸٫۷ میلیون ثبت نام جدید است.

به فکر گذراندن یک دوره آنلاین باشید – آموزش زبان دوم یا حتی انگلیسی (به ویژه برای مهاجران) ، نوشتن خبر ، طراحی ، تکنیک های جستجوگرها … البته اینها به حوزه تخصصی شما بی پایان است. شما می توانید دوره ای را در مورد املاک یا بورس اوراق بهادار ، مکانیک خودرو یا هر موضوعی که دانشجو علاقه مند به یادگیری آن است ، ارائه دهید.

این یک کار تجاری سودآور است ، و به محض ایجاد پایگاه دانشجویی ، می تواند یکی از سودآورترین مشاغل باشد.

شما می توانید با سایر شرکت های تولید محتوای دیجیتال هماهنگی های ویژه ای انجام دهید که می توانند ابزاری برای کمک به شما در آموزش در اختیار شما قرار دهند. بیشترین هزینه ای که در این زمینه انجام می شود حداقل مبلغی است که شما برای نام دامنه و فضای میزبانی خود پرداخت می کنید .

بهترین روش برای انتخاب موضوع برای تدریس چیست؟ روی موضوعی ای که با آن آشنا هستید تمرکز کنید. و به یاد داشته باشید که ایده خوبی است که موضوعی را که در آن تجربه دارید انتخاب کنید.

 

۲- مرکز تدریس خصوصی،کسب و کار سودآور

با زندگی رقابتی که امروز طی می کنیم ، دانش آموزان تقریباً همیشه مجبور به برتری در تحصیل هستند. والدین از این موضوع آگاه هستند. آنها معمولاً از این که برای کمک به فرزندان خود به کسب سطح علمی خوب کمک می کنند ، بدشان نمی آید – دلیل کافی برای ایجاد یک مرکز تدریس خصوصی به یک تجارت بسیار سودآور.

اگر معلم هستید یا قبلا بوده اید ، تدریس خصوصی میتواند بسیار به شما کمک کند. برخی از افراد ممکن است به سابقه یا تجربه کمک از کسی برای گذراندن شرایط آزمون مدرسه خود نیاز داشته باشند. اگر مهارت های تخصصی (ریاضی ، زبان خارجی ، گرافیک  و غیره) کسب کرده باشید ، به ارتقا business تجارت شما کمک می کند و بلافاصله دانش آموزان را جذب می کنید.

خوب است که مرکز تدریس خصوصی خود را در مجاورت یک مدرسه بزرگ قرار دهید ، جایی که می توانید آگهی های پخش کننده را نصب کنید و پوستر یا تبلیغات کوچک نصب کنید.

یکی از مزایای این تجارت این است که حتی می توانید آن را از خانه خود شروع کنید. بنابراین ، هم سرمایه و هم هزینه های اضافی به حداقل می رسد.قطعاً ، این یکی از سودآورترین مشاغلی است که می توانید در نظر بگیرید.

نکته حرفه ای: برقراری ارتباط با والدین کودکانی که مربی آنها هستید را به عنوان یک روش عملی در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تا منابع را برای اثبات اینکه شما یک معلم با کفایت و توانمند هستید ارائه دهید.

۳- مشاغل کودک محور

اعم از خدمات کودک تازه متولد شده یا خدمات پس از بارداری  یا مراقبت های روزانه ، بچه ها همه جا هستند. این مشاغل همیشه وجود خواهد داشت زیرا همیشه احتیاج به مراقبت از کودکان وجود خواهد داشت و همین امر آن را به یکی از سودآورترین مشاغل تبدیل می کند.

یکی از بهترین چیزها در مورد این کسب و کار سودآور این است که می توانید از فرزندان خود نیز مراقبت کنید تا در محل کار شما باشید. به محض شروع کار و گسترش اعتبار خود ، احتمالاً مشتری های بیشتری نیز جذب خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که تبلیغات دهان به دهان بهترین نوع است. مشتریان راضی شما در مورد خدمات شما با دوستانشان صحبت خواهند کرد .

۴- مشاوره بازرگانی

اگر در صنعت خود متخصص هستید و سالها در آن کار می کنید ، مشاوره دهید.

مشاورانی که بیشترین موفقیت را دارند ، بعداً در مشاغل خود شروع به سفر می کنند ، دارای تخصص خاصی هستند و به طور باورنکردنی سازمان یافته و دارای ارتباطات خوبی هستند. به علاوه ، آنها می دانند که چگونه یک تجارت را مقیاس بندی کنند و کلیدهای رضایت مشتری را دارند. مشاور مستقل بودن یک تجارت است و نیاز به شبکه و مذاکره دارد.

اگر تصمیم دارید یک مشاور تجارت شوید ، بهترین راه برای گرفتن اولین تکلیف خود چیست؟ در ابتدا ارائه خدمات خود را در نظر بگیرید. ارائه مشاوره رایگان به شما در یادگیری علل موفقیت تجاری کمک می کند. همچنین به شما اعتماد به نفس بیشتری خواهد داد تا به هزینه های بعدی مشتریان خود ادامه دهید.

۵- پشتیبانی فناوری اطلاعات و کسب و کار سودآور

 حوزه فناوری اطلاعات یکی از پرسودترین مشاغل است و یک شرکت پشتیبانی فناوری اطلاعات می تواند یکی از سودآورترین مشاغل باشد. کسانی که می دانند چگونه پشتیبانی IT را ارائه دهند ، در هر صنعتی تقاضای زیادی دارند و می توانند هزینه های بالایی را برای خدمات خود دریافت کنند.

طبق اداره کار آمریكا ، صنعت IT در سال ۲۰۲۰ ۲۲٪ رشد كرده است .

اگر می خواهید پشتیبانی فنی ارائه دهید ، یک مسئله مهم وجود دارد که باید به آن توجه کنید. وقتی روی رایانه مشتری کار می کنید ، همه چیز ممکن است اشتباه باشد. سیستم ممکن است خراب شود ، در غیر اینصورت ممکن است ناخواسته آسیب وارد کنید. مشتری ممکن است شما را مسئول بداند.

۶-خود ناشر

درباره آنچه می دانید بنویسید و برای درآمد باقیمانده منفعل ، کتاب الکترونیکی را به صورت آنلاین ارائه دهید. محتوای با کیفیت بالا ، به ویژه رمان های سریالی و کتابهایی درباره فناوری ، تناسب اندام ، آشپزی ، والدین و کتابهای غیر داستانی درباره تجارت و پول به فروش می رسد.

اگر متقاعد شده اید که داستان شما فروخته خواهد شد ، غرق شوید و کتاب بنویسید. اگر اولین نکته در مورد خود انتشار را نمی دانید نگران نباشید. انتشار مستقیم کیندل آمازون به شما امکان می دهد تا به صورت رایگان کتابهای الکترونیکی و کاغذهای خود را منتشر کنید. با استفاده از این سیستم عامل ، می توانید به میلیون ها خواننده بالقوه در وب سایت آمازون دسترسی پیدا کنید.

در سال ۲۰۱۶ ، ۴۰٪ از کتابهای الکترونیکی پر فروش در آمازون به صورت خود ناشر منتشر شده است. اکنون ، اگر درآمد انتشار جهانی کتاب الکترونیکی ، در طول سال ۲۰۱۹ ، ۱۲٫۳۲ میلیارد دلار بوده است ، می توانید تصور کنید که نویسندگان مستقل بازار چه مقدار از بازار را در اختیار دارند.

۷- خدمات بازاریابی و روابط عمومی

صحبت از خدمات بازاریابی … هر مارک یک داستان دارد ، اما هر صاحب مشاغل نمی داند که چگونه آن را بازگو کند.

اینجا مکانی است که استادان بازاریابی وارد می شوند. متخصصان بازاریابی و روابط عمومی مجموعه مهارت ها و ابزاری را دارند که می توانند داستان برند شما را بازگو کنند و مطمئن شوند مخاطب مناسب آن را می شنود. این یک زمینه همیشه در حال تغییر با ظهور نفوذ و کاهش رسانه های چاپی است ، اما با این وجود در راه حل های جدیدی که در اختیار بازاریاب است ، سودآور است.

در سال ۲۰۱۸ ، ۱۰۶ میلیارد دلار فقط برای بازاریابی دیجیتال هزینه شده است. این مقدار هر ساله رشد می کند. به همین دلیل این یکی از سودآورترین مشاغل است.

اگر مهارت بین فردی بالایی داشته باشید و شبکه قدرتمندی داشته باشید تا توانایی های خود را به مشتریان بالقوه خود بگویید ، ایجاد یک شرکت روابط عمومی می تواند ایده بسیار خوبی باشد. شما همچنین به مهارت نوشتاری بیش از حد متوسط ​​و توانایی جمع آوری اطلاعات و ارائه آنها به صورت منسجم و منظم نیاز خواهید داشت. آماده کار بر روی بیانیه های مطبوعاتی ، توضیحات محصول ، برگه های اطلاعات شرکت و پست های وبلاگ برای مشتریان خود باشید.

۸- طراحی وب سایت، کسب و کار سودآور

این در گروه قبلی قرار می گیرد ، اما قابل توجه است. به شرطی که اهل فن و خلاق باشید. این می تواند یک انتخاب عالی برای اداره یکی از سودآورترین مشاغل باشد.

هر یک از شرکت های بزرگ یا کوچک وب سایت خود را دارند و تقاضا برای یک طراح وب سایت خوب فقط در حال افزایش است. طبق یک نظرسنجی اخیر ، ۲۹ درصد از مشاغل کوچک قصد دارند امسال وب سایت های خود را راه اندازی کنند.

هزینه کم راه اندازی شرکت خدمات طراحی وب سایت خود را در نظر بگیرید ، زیرا می توانید آن را از خانه اجرا کنید. اگر فکر می کنید به آموزش بیشتری در زمینه فناوری نیاز دارید ، می توانید دوره ای را که متناسب شما باشد بیابید.

چقدر می توانید به عنوان یک طراح وب درآمد کسب کنید؟

اگر مهارت های اساسی لازم برای کار را یاد بگیرید ، می توانید هر ساعت حدود ۷۵ دلار درآمد کسب کنید. با ایجاد یک وب سایت تجاری می توانید بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار درآمد کسب کنید. و تجارت زیادی وجود دارد

۹- طراحی لوگو

باز هم ، موقعیت آزاد دیگری که قابل تأمل است. شما باید یک نوع بصری از فرد و بسیار خلاق باشید و بتوانید نمونه کارهای درخشانی از خود نشان دهید. اطمینان حاصل کنید که می توانید ایده های منحصر به فردی ارائه دهید و در مورد تحقیق در مورد بازار بالقوه تکالیف خود را انجام دهید: گرچه تقاضا برای طراحان آرم زیاد است ، اما رقابت نیز است.

شما به عنوان یک فریلنسر متخصص در طراحی آرم ، در ابتدا باید بر روی ساخت نمونه کارهای خود تمرکز کنید. هر مشتری جدیدی مایل است کارهای قبلی شما را ببیند. نمونه کارها گسترده و با کیفیت بالا می تواند بهترین ابزار بازاریابی باشد.

بعد از اینکه اعتبار خود را تثبیت کردید ، احتمالاً کسب و کار بیشتری خواهید داشت. در این مرحله ، نقل قول صحیح برای مشاغل جدید بسیار مهم است. نقل قول خیلی زیاد است و ممکن است تجارت خود را از دست بدهید. اما ذکر یک رقم کم می تواند منجر به باقی گذاشتن پول روی میز شود. در اینجا یک ماشین حساب طراحی آرم وجود دارد که می توانید برای تعیین نرخ خود از آن استفاده کنید.

۱۰- مشاور رسانه های اجتماعی

فقط برای اینکه بتوانید تصوری از این صنعت داشته باشید ، طبق Global Digital 2020 ، در حال حاضر ۳٫۹۶ میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی وجود دارد و به دلیل همه گیری COVID-19 ، مردم ۴۲٪ زمان بیشتری را در وب سایت های اجتماعی می گذرانند. نمی توان انکار کرد که چندین سودآورترین مشاغل در این صنعت فعالیت می کنند.

بسیاری از صاحبان مشاغل می دانند که ارتباطات شبکه های اجتماعی باعث جلب بازدید محصولات و خدمات آنها می شود ، اما آنها نمی دانند که چطور این کار را انجام دهند. اگر می دانید چگونه مخاطب را جذب کنید تا صدها و هزاران بیننده جذب کند ، صاحبان مشاغل هزینه خدمات شما را پرداخت می کنند.

ساخت نمونه کارهای خود بسیار مهم است تا بتوانید مشتری جذب کنید. چالش این است که مشتری اول خود را بدست آورید. روشی که می توانید امتحان کنید انتشار مطالبی است که تخصص شما را در بازاریابی شبکه های اجتماعی نشان می دهد. این می تواند به مشتریان احتمالی شما اطمینان دهد که دانش کمک به آنها را دارید.

۱۱-نوشتن مطالب تبلیغاتی و کسب و کار سودآور

طی چند دهه گذشته ، افزایش ساعاتی که مردم در اینترنت می گذرانند ، تقاضا برای محتوای وب با کیفیت را افزایش داده است. این جایی است که کسی با استعداد واقعی در زبان و تخیل خلاق می تواند به عنوان یک کارآفرین نوشتن متن موفق شود.

نویسندگان خوب تبلیغات و مطالب بازاریابی را ایجاد می کنند که بسیاری از مشاغل آنلاین و آفلاین به آن نیاز دارند. علاوه بر این ، شما مجبور نیستید فضای تجاری بزرگ و گران قیمتی داشته باشید زیرا بیشتر نویسندگان متن از خانه های خود به عنوان نویسنده مستقل کار می کنند و عملاً هیچ هزینه بالایی ندارند.

 داشتن مهارت های SEO مفید است. تکمیل برخی از دوره های مربوط به بهینه سازی موتور جستجو در Google Digital Garage را در نظر بگیرید. شما اصول را انتخاب خواهید کرد ، و برنامه های آموزشی رایگان است.

مهم نیست که چه مشاغل کوچکی را انتخاب می کنید ، باید به فکر سرمایه گذاری باشید تا به رشد آن کمک کنید. به یاد داشته باشید که چه نوع بودجه مناسب شماست.

۱۲- خدمات نظافت

به دلیل همه گیری COVID-19 ، این صنعت سر به فلک کشیده است. افزایش تقاضا همچنین باعث افزایش تبلیغات برای خدمات تمیزکاری شده است: ZipRecruiter اطلاع می دهد که تبلیغات برای پاک کننده ها در ماه مارس ۷۵ درصد افزایش یافته است.

به غیر از نگرش مناسب ، شما برای شروع این تجارت نیازی به چیزهای زیادی ندارید. آنچه در واقع شما نیاز دارید در واقع برخی از تجهیزات و محصولات تمیزکاری خوب ، یک وسیله نقلیه و یک وب سایت جذاب برای جذب مشتریان بالقوه است.

اگر قبلاً در خانه خود تمیزکاری می کنید و مردم مکان شما را به دلیل بی عیب بودن ستایش می کنند ، چرا این کار را به یکی از سودآورترین مشاغلی که می توانید پیدا کنید تبدیل نمی کنید؟

به خاطر داشته باشید که کار تمیزکاری رقابتی است. بنابراین ، شما باید به روش های جلو ماندن از سایر شرکت های نظافت فکر کنید. یک کاری که هرگز نباید انجام دهید این است که کم فروشی کنید. سعی نکنید و ارزان ترین بازار باشید. در عوض ، بر روی کیفیت کار رقابت کنید. در مورد هر پروژه ای که انجام می دهید نهایت تلاش خود را انجام دهید. شهرت شما افزایش خواهد یافت و این منجر به مشتریان جدید و تجارت بیشتر خواهد شد.

۱۳- حسابداری و تهیه مالیات

اندازه تهیه مالیات ۱۱ میلیارد دلار در بازار است. ۱۳۰،۱۷۹ مشاغل آماده سازی مالیات وجود دارد که ۳۰۱،۵۷۸ نفر استخدام می کنند.

هر ساله حسابداری در لیست سودآورترین مشاغل قرار می گیرد. این دسته همچنین شامل خدمات حقوق و دستمزد و حسابداری است. بیشتر مردم ترجیح می دهند به کسی پول بپردازند تا اینکه این کار را خودشان انجام دهند یا نحوه انجام آن را بیاموزند. هر چیزی از یک شرکت حسابداری کوچک گرفته تا یک حسابدار مالیاتی همیشه به سبک و سیاق خواهد بود.

به یاد داشته باشید که برای انجام کارهای آماده سازی مالیات ، رعایت الزاماتی که سازمان امور مالیاتی وضع کرده است ضروری است. شما به یک شماره شناسایی مالیاتی Preparer (PTIN) نیاز دارید. این را می توان با مراجعه به وب سایت IRS بدست آورد. همچنین ممکن است برای تهیه اظهارنامه مالیاتی به مجوز نیاز داشته باشید.

۱۴- کلینیک دندانپزشکی ،کسب و کار سودآور

 مطب های دندانپزشکی در لیست سودآورترین مشاغل در سال ۲۰۱۹ قرار دارند. بله ، هزینه های بالایی برای راه اندازی این نوع مشاغل زیاد است ، اما با بازگشت بیماران و مراجعه های عالی ، این عمل هزینه های خود را در بر خواهد داشت.

وقتی مطب دندانپزشکی خود را راه اندازی می کنید ، داشتن بهترین منابع در اختیار شما ضروری است.

۱۵- خدمات پذیرایی و کسب و کار سودآور

 برای راه اندازی کار پذیرایی خود نیازی به سرمایه گذاری کلان ندارید. اگر آشپزخانه ، تجهیزات و کتاب آشپزی خوبی دارید ، می توانید خدمات خود را از خانه انجام دهید.

اگر کاملاً منظم هستید و می توانید روی یک کمک آشپز برای کمک به شما (و همچنین حمل و نقل مناسب) حساب کنید ، این روش خوبی برای پا گذاشتن به صنایع غذایی است.

فکر کنید که متقاضیان پذیرایی مایل به پرداخت هزینه های خوب این نوع خدمات هستند زیرا این خدمات در جشن ها ، رویدادهای مهم یا جلسات ارائه می شود. اگر شما مایل به حفظ استاندارد بالا نه تنها در غذای خود بلکه در خدمات مشتری و هر جزئیات کوچک هستید ، این می تواند یکی از موفق ترین و سودآورترین مشاغل برای شما باشد.

۱۶– آشپزخانه و تحویل غذای سالم

هرچه بیشتر سرمان شلوغ می شود ، زمان آشپزی کمتر می شود ، اما اگر اطمینان حاصل نکنیم که مواد مغذی مناسب بدن را تغذیه نکنیم ، چاق و چاقتر می شویم گفته شد ، افراد همیشه به دنبال گزینه های غذایی سالم هستند که از قبل آماده شده اند.

اگر می دانید چگونه خدمات را به بازار عرضه کنید ، ایجاد خدماتی که بتواند افراد آگاه به سلامتی ، یا شاید گیاهخواران را تأمین کند ، می تواند سودآور باشد.

۱۷-تعمیرات اتومبیل و اجاره خودرو

موارد اضطراری اتومبیل ۲۴ ساعته در روز اتفاق می افتد: روغن نیاز به تعویض دارد ، چراغ های جلو خاموش می شوند ، لاستیک شما خراب می شود ، آن را نامگذاری می کنید. گزارش شده است ، طبق گزارش National Business Capital & Services ، شرکت های تعمیر خودرو در سال ۲۰۱۹ سود بالایی کسب کرده اند.

از طرف دیگر ، با ظهور شرکت های اجار خودرو مانند Uber و Lyft ، مصرف کنندگان در خرید اتومبیل مرددتر هستند. این الزاماً بر صنعت خدمات تعمیرات اتومبیل تأثیر منفی نمی گذارد .

آیا می دانید مکانیک خودرو سالانه ۳۰ تا ۵۰ هزار دلار درآمد دارد؟ اگر یک کار تعمیر اتومبیل یک نفره راه اندازی کنید ، می توانید انتظار داشته باشید که درآمد زیادی بدست آورید. البته ، با گسترش عملیات ، می توانید انتظار داشته باشید که کارهای بیشتری نیز داشته باشید. اگر این یکی از سودآورترین مشاغل نیست ، نمی دانم چیست.

۱۸-آزادکاری و کسب و کار سودآور

این می تواند مسیرهای زیادی را طی کند: طراحی گرافیک ، نویسندگان مستقل و معلمان شبکه های اجتماعی.

خدمات برون سپاری همچنان تغییری در نحوه تعامل شرکت ها با کارمندان خود ایجاد می کنند. که به معنای فرصت های بیشتر برای فریلنسرها برای انجام پروژه ها است. وب سایت هایی مانند UpWork و Creative Circle قابل مشاهده برای فریلنسرها را بسیار آسان تر می کند.

باید بدانید که افراد بیشتری به سمت کار آزاد می روند. حدود یک سوم کارگران آمریکایی بخشی از اقتصاد شرکت های بزرگ هستند. این حدود ۵۷ میلیون نفر است. کار برای خودتان و انجام چندین کار کوچک می تواند راهی عالی برای افزایش درآمد شما باشد. همچنین اگر بتوانید مشتریانی طولانی مدت یا جریان مداوم مشتری جدید پیدا کنید ، می تواند به شغل تمام وقت تبدیل شود.

۱۹- مترجم زبان

بدون اینکه از خانه خود خارج شوید ، می توانید وبلاگ ها ، صفحات وب سایت و سایر اسناد را به زبانی که به راحتی صحبت می کنید ترجمه کنید. برای ارتباط با مشتریانی که به دنبال مهارت های شما هستند ، سیستم عامل هایی مانند Fiverr و Upwork را بررسی کنید. از آنجا که تقاضا برای مترجمان زیاد است ، مطمئن شوید که توانایی های خود را کم نمی آورید.

کدام زبانها برای مترجمان بیشترین تقاضا را دارند؟

اگر به اسپانیایی و آلمانی تسلط دارید ، پیدا کردن کار خیلی سخت نیست.

۲۰-انبار داری و اجاره دادن آن

زمان و مکان برخی از عواملی است که اکثر مردم از آن بی بهره اند. هنگامی که افراد مجبور به جابجایی هستند ، یا هنگامی که دچار تغییر در زندگی می شوند ، به فضای اضافی برای ذخیره سازی نیاز دارند. این صنعت مشکل فضا را حل می کند. همیشه نیاز به ذخیره سازی وجود خواهد داشت!

۲۱- خدمات تحویل و کسب و کار سودآور

برخی از رستوران ها یا سایر مشاغل محلی در منطقه شما ممکن است خدمات تحویل مشتریان را ارائه دهند. اگر برای شروع یک تجارت سودآور به عنوان یک فرد تحویل دهنده خود اشتغالی ، غیر از یک وسیله نقلیه مطمئن ، این مسیر را طی کنید ، به بودجه زیادی نیاز ندارید.

با این حال ، حتماً در مورد تقاضای منطقه خود تحقیق کنید. و البته ، اینکه وسیله نقلیه شما (اتومبیل یا موتورسیکلت) از نظر بازرسی ها در شرایط عالی و به روز قرار دارد.

۲۲-خدمات پیک

خدمات پیک خدماتی است که به کسی امکان ارسال بسته یا محموله را از یک مکان به مکان دیگر می دهد.

سرویس های پیک با ویژگی هایی مانند سرعت ، امنیت ، ردیابی ، امضا ، تخصص و شخصی سازی خدمات سریع و زمان تحویل سریع از خدمات پستی معمولی متمایز می شوند. هزینه تحویل هزینه زیادی ندارد – غیر از بنزین.

با این حال ، عقد قرارداد با یک شرکت بزرگ مانند آمازون ، می تواند برای پیک ها سودآور باشد. حتی اگر ارتباط درستی از افرادی که از خدمات شما استفاده می کنند برقرار شده باشید ، می توانید کاملاً مستقل باشید ، به ویژه اگر هزینه های شما از هزینه های شرکت های بزرگتر مقرون به صرفه باشد.

۲۳- باغبانی و محوطه سازی

 اگر در آب و هوای گرم تری زندگی می کنید ، باغبانی می تواند یک تجارت سودآور باشد. یک قدم جلوتر بروید و به دنبال محوطه سازی بروید – نه تنها صاحبان خانه بلکه هتل ها و مشاغل بزرگ دیگری که عاشق زیبایی در فضای باز هستند قرارداد شما بسته می شود.

از آنجا که فضای تجاری در خارج از فضای ذخیره سازی مورد نیاز نیست ، بنابراین می توان یک کار محوطه سازی را با سرمایه گذاری متوسط ​​تا ۱۵۰۰۰ دلار برای تجهیزات محوطه سازی آغاز کرد.

پس از شروع ، به دنبال راه هایی برای کسب و کار بیشتر هستید. برخی از طاقچه های خاص وجود دارد که می توانید آنها را هدف قرار دهید. بخشی که می تواند پتانسیل بالایی داشته باشد ، مالکان خانه هایی هستند که خانه های خود را به بازار عرضه کرده اند. آنها ممکن است بخواهند برای جذب خریداران در زمینه محوطه سازی کار کنید. نزدیک شدن به سازندگان املاک مسکونی نیز می تواند ایده خوبی باشد.

۲۴- بنگاه املاک و مستغلات

اگر شبکه گسترده ای دارید ، این تجارت ویژه شماست.

جدا از اینکه برنامه خود را تنظیم کنید و در وقت خود به عنوان یک مسکن کار کنید ، می توانید مجوز کارگزار را نیز بدست آورید و یک شرکت کارگزاری ایجاد کنید. کارگزاران به عنوان واسطه ای بین فروشندگان و خریداران عمل می کنند. با متوسط ​​حاشیه سود خالص ۱۷٫۴٪ برای لیزینگ و ۱۴٫۸٪ فروش ، املاک و مستغلات چیزهای زیادی برای ارائه دارند ، و اگر تجربه کسب کنید ، می تواند یکی از سودآورترین مشاغل باشد.

این یک زمینه رقابتی است ، بنابراین ورود به آن می تواند به برنامه ریزی دقیق نیاز داشته باشد. اما اگر رویکرد مناسبی داشته باشید ، امکان موفقیت وجود دارد. هنگام شروع ، هدف کمیسیون های بالا را نداشته باشید. درعوض ، روی گرفتن اولین معامله خود تمرکز کنید. به محض اینکه این مورد را زیر کمربند خود قرار دهید ، متقاعد کردن مشتریان برای برخورد با شما بسیار راحت تر خواهد بود.

۲۵- آژانس مسافرتی و کسب و کار سودآور

این احتمالاً یکی از آسانترین صنایع برای ورود به آن است. سرمایه گذاری زیادی لازم نیست.

این یک فرصت عالی تجاری برای کمک به مردم برای تهیه بلیط هواپیما یا ترتیب سایر گزینه های حمل و نقل ، رزرو هتل ، تورها و موارد دیگر است. با برقراری ارتباط با یک آژانس میزبان ، می توانید یک آژانس مسافرتی مستقر در خانه راه اندازی کنید.

با افزایش گردشگری در بیشتر نقاط جهان ، اثبات می شود که یکی از سودآورترین تجارت ها ورود به این تجارت مسافرتی است.

درست است که چشم اندازهای کوتاه مدت در این تجارت خیلی خوب نیست. COVID-19 برنامه سفر اکثر مردم را از خط خارج کرده است. اما می تواند زمان بسیار خوبی برای یادگیری کسب و کار و دریافت گواهینامه های لازم برای شرایط عادی باشد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.