معرفی تفنگ اسباب بازی دوربین دار در بهترین فروشگاه اسبا بازی

معرفی تفنگ اسباب بازی دوربین دار و نکات مهمی که لازم است هنگام خرید به آن ها توجه کنید از جمله موضوعاتی است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

تفنگ اسباب بازی یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی ها ، مخصوصا برای پسر بچه ها است. پسرها ذاتا به دنبال هیجان و جنگیدن و قهرمان بازی هستند و برای همین است که اسباب بازی تفنگ به عنوان هدیه میتواند اکثر پسر بچه ها را خوشحال کند.

تفنگ اسباب بازی دوربین دار برای بازی های گروهی مناسب است و از مدل‌های محبوب کودکان و نوجوانان است که با داشتن دوربین و قابلیت مشاهده هدف از راه دور حس واقعی داشتن یک تفنگ حرفه‌ای و تمام‌عیار را به کودکان می‌دهد. پس اوقات بسیار مفرحی را برای کودکان خلق می کند و همچنین یاد می گیرید که چگونه به عنوان یک تیم کار کنند و از گذر زمان در کنار هم لذت ببرند.

معرفی تفنگ اسباب بازی دوربین دارتفنگ اسباب بازی دوربین دار چیست؟

تفنگ اسباب بازی دوربین دار به این صورت است که یک دوربین در بالای اسلحه شما قرار گرفته است. دوربین متصل به تفنگ ، تصویر را بزرگ می کند بنابراین به شما امکان می دهد با دقت بهتر و بیشتری به هدف خود ضربه بزنید. در صورت عدم وجود دوربین باید برای هدفگیری درست خیلی تلاش کنید.

هم چنین برای شلیک با اسلحه در مسابقات و تقویت مهارت تیراندازی، دوربین های متصل به این تفنگ ها کمک زیادی به شما خواهند کرد. بنابراین خرید تفنگ دوربین دار کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

ویژگی های یک تفنگ اسباب بازی دوربین دار مناسب

این اسباب بازی جزو هیجان انگیزترین وسایل بازی به ویژه برای پسربچه هاست. از آنجا که آن ها همواره به بازی های جنگی و رزمی علاقه نشان می دهند، بازی با این وسایل برای آن ها لذت بخش است. با توجه به اینکه این نوع تفنگ دارای آپشن دوربین است به چند نکته که هنگام خرید شمارا کمک می کند اشاره می کنیم:

تفنگ اسباب بازی دوربین دار

سن کودک

مهم ترین نکته ای که در زمان خرید تفنگ اسباب بازی دوربین دار باید به آن توجه کنید، تناسب سن است؛ از آنجایی که مدل طراحی و کارکرد هر تفنگی برای بازه سنی خاص خودش جذاب تر است، تفنگ اسباب بازی دوربین دار برای کودکان بالای ۶ سال ایده آل هستند.

وزن تفنگ دوربین دار

وزن بالای تفنگ مسئله‌ای است که حمل و استفاده از این وسیله را برای شما مشکل خواهد کرد. به همین   دلیل بسیاری از کمپانی‌های ساخت تفنگ های اسباب‌ بازی در ساختار محصولات خود از پلاستیک فشرده یا فایبر استفاده می‌کنند، که این امر از وزن تفنگ می کاهد و باعث سبکتر شدن آن می شود.

البته این موضوع را هم مد نظر داشته باشید هرچند کم وزن بودن برای یک تفنگ اسباب بازی مزیت محسوب می‌شود ولی سنگین بودن آن می تواند تداعی‌گر یک اسلحه واقعی باشد. این موضوع باعث شده برخی از تولیدکنندگان خود با بکار بردن فلز در ساختار اسباب بازی کمی سنگینی را لحاظ کنند تا به بازی مخاطبان خود هیجان و جلوه واقعی‌تری بخشند.

معرفی تفنگ اسباب بازی

جنس تفنگ اسباب بازی و اجزای آن

جنس تفنگ عامل موثری در ظاهر، وزن، ماندگاری و مقاومت تفنگ اسباب بازی دوربین دار است. عموم تفنگ اسباب بازی دوربین دار دارای بدنه‌ای پلاستیکی مقاوم هستند که به دلیل وزن کمی که دارند، کودکان به راحتی آن ها را حمل و با آن ها بازی می کنند .

جذابیت فوق العاده تفنگ های دوربین دار اسباب بازی

زیبایی به ویژه خوش دست بودن از جمله فاکتورهای مهمی است که هنگام خرید هرنوع تفنگ اسباب بازی باید به آن توجه کافی داشته باشید.

قیمت تفنگ اسباب بازی دوربین دار

قیمت تفنگ اسباب بازی دوربین دار به موارد زیادی بستگی دارد. عوامل مختلفی از جنس و مواد سازنده ی تفنگ تا برند تفنگ، کارایی آن قیمت این کالا را تعیین می کنند.

لوازم جانبی نیز به واقعی تر جلوه دادن بازی کودکان کمک شایانی می کند. خشاب ها و تیر ها، دوربین شکاری، بیسیم اسباب بازی، عینک، دست بند، چراغ قوه، نارنجک  و… نمونه هایی از لوازم جانبی تفنگ های اسباب بازی هستند که وجود آنها در کنار اسلحه قطعا برقیمت آن نیز تاثیر گذار است.

برخی از مزایای بازی با تفنگ های اسباب بازی چیست؟

طبق تحقیقات انجام شده، بازی با تفنگ و اسلحه اسباب بازی می تواند برای کودکان مفید باشد:

به کودکان کمک می کند تا دنیای اطراف خود را درک کنند

در فیلم هایی که کودکان تماشا می کنندیا کارتون هایشان، ابرقهرمانان به طور روزانه با هم مبارزه می کنند! آنها پلیس مسلح یا ارتش را با تفنگ های تک تیرانداز و دوربین دار خواهند دید. بعضی دیگر از طریق بازی های رایانه ای یا بازی های فیزیکی مانند پینت بال ، تفنگ های دوربین دار را در اطراف خود مشاهده کرده‌اند.

استفاده از تفنگ در بازی می تواند به کودکان کمک کند تا استفاده از اسلحه و خشونت ناشی از آن را درک کنند. تحقیقات نشان می دهد که این یک راه عالی برای کودکان است تا نگرانی های خود را کشف کنند و همچنین به کاهش اضطراب می تواند کمک کند.

به رشد مهارت حل مسئله کمک می کند

بازی قوه تخیل کودک را تقویت می کند، اما بازی با تفنگ ها نیز می تواند به کودکان کمک کند تا مهارت های حل مسئله خود را توسعه دهند – “کجا می توانم پنهان شوم؟” “چگونه می توانم از شرور پیشی بگیرم؟”، “چگونه می توانم بدون اینکه گرفتار شوم به منطقه امن بروم؟”. همچنین می تواند به آنها کمک کند تا درکی از خوب و بد، درست و نادرست داشته باشند.

افزایش تحرک و سلامت جسمانی

با بزرگتر شدن کودکان، شرکت کردن آنها در بازی هایی که باعث افزایش تحرک و فعالیت بدنی آنها می‌شود از اهمیت بسیاری برخوردار می شود. داشتن تحرک و فعالیت های ورزشی در برنامه روزانه کودک در سلامت جسم و روحی آن نقش پررنگی دارد. به عقیده ی متخصصان تربیت بدنی کودکان برای رشد مناسب، حداقل روزانه به ۲ ساعت ورزش و فعالیت نیاز دارند.

با توجه به شرایط زندگی امروزی و وجود انواع بازی های کامپیوتری ، کودکان دیگر تمایل کمتری به انجام دادن فعالیت بدنی و ورزش نشان دهند. بنابراین بهترین راه برای این امر جایگزین کردن بازی های هیجان انگیز است؛ که در نهایت با تشویق کودکان به تفریح و سرگرمی منجر به تحرک و ورزش آن ها می شود.

و در نهایت…

تفنگ اسباب بازی دوربین دار یکی از مهیج ترین وسایل سرگرمی و بازی برای بچه هاست. طراحی منحصر به فرد این تفنگ ها به شما حس قدرت می دهد و بهترین گزینه برای یک بازی پلیسی و ماجراجویانه برای داخل و خارج از خانه است.

حتما در میان وسایل بازی‌ پسر بچه ها انواع اسباب بازی های جنگی و مبارزه ای مانند تفنگ ها، اسباب بازی سرباز، تیر و کمان، شمشیرها و… را دیده‌اید، ولی یک تفنگ اسباب بازی دوربین دار با دارا بودن آپشن‌های جذاب برای سرگرمی خود را در میان وسایل تفریحی بزرگسالان هم جای داده است.

سرگرم شدن با این اسباب بازی تنها به صورت فردی نیست، بلکه بسیاری از افراد در دورهمی ها و برگزاری مسابقات هدف‌‌گیری میان دوستان خود اوقات بسیار خوشی را سپری می‌کنند.

از اینها گذشته طراحی تفنگ اسباب بازی دوربین دار به گونه‌ای است که وقتی در دستان شما قرار می‌گیرد احساس قدرت خاصی را در شما زنده می کند، البته این احساس به قدرت بالای این تفنگ‌ها در شلیک گلوله هم بی ارتباط نیست.

در این مقاله به معرفی تفنگ اسباب بازی دوربین دار پرداختیم تا در هنگام خرید، هوشمندانه تر عمل کنید و بهترین گزینه را برای عزیزان خود انتخاب کنید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.